Madison's P.O.V
Ráno - sprcha,ranná hygiena.Obliekla som si rifľové kraťasy s vysokým pásom k tomu tielko nad brucho s potlačou - Pizza is my friend a k tomu nakreslená pizza.Biele conversy.Vlasy som si dala do drdolu ale v predu som nechala pár prameňov voľných.Ešte hodinky a zišla som dole.
Raňajkovali sme sa - palacinky."Dneska ideme do nákupáku ako som včera povedala," Aaanoo" zakričali. "Ryan ideš tiež ?"opýtala som sa. "Neviem ségra ale asi hej budem vám pomáhať s výberom," "Ano" zapišťala som a hodila sa mu okolo krku.
S bratom mám skvelý vzťah a veľmi ho ľubim. "Tak a môžme ísť.
Zobrali sme našu dodávku a išli sme.Šoféroval Ryan.Vošli sme do nákupného centra a vošli do prvého obchodu ktorý sme videli.A takto to šlo celý čas. "Ešte jeden a potom sa môžme ísť najesť,"
"Okej" Pokupovali sme si všetko.Od ponožiek až po čiapky...."okej ideme odniesť veci do auta potom do pizzerky a potom za Thomasom do kaderníctva a tak ok ?""Jasné".Odniesli sme veci najedli sa a išli za Thomasom."Ahoj Thomas ," povedala som s usmevom.
"Madison"usmial sa "dlho sme sa nevideli" a objal ma.Objatie som mu opatovala."Ták dneska vás skrášlime"povedal "Madison ty poď so mnou.
Harry (jeho brat)ty zober k sebe Kristy.
Monika (pracuje tam) ty si zober Hanu.Niki (-//-) ty zober Jess.
Lucy ty zober Mimi a Ryan ty počkaj teba potom zoberiem ja,"keď dokončil svoj monológ tak som si sadla a on povedal " takže tvoje krásne blond vlasky ty nakulmujeme a" chcel dopovedať ale ja som ho prerušila"ano toto čo hovoríš a ešte mi tam daj nejaké ombré alebo mi trochu prefarby končeky.No proste čo len chceš, "povedala som. "Dobre zlatko,ako chceš máme čas lebo ďalších zákaznikov mám až o 3 hoďky čiže ťa ešte namaľujeme a urobíme mani a pedi všetkym no Ryana z toho trochu vynecháme," zasmiala som sa nad tým.
"Okej tak začneme.Niečo mi robil s vlasmi a skončil tak o 50 min.Ryan zaťiaľ išiel každej po nejaké šaty,veci čo nám proste k tomu pojde.Keď skončil ešte som sa nemohla pozrieť.Namaľoval ma,spravil mani,pedi a to iste aj babám povedal že sa nám že sa najprv máme prezliecť a prezuť a potom pozrieť spolu.A tak sme sa prezliekli ja som mala jednoduché biele šaty nad kolena a čierne podpatky.
Jess ; to isté len šaty mala ružové.Hana zas svetlo modré , Kristy mala žlté a Mimi oranžové."Jak dúha," povedala Hana .A keď sme sa pozreli do zrkadla zalapali sme po dychu.Všetky sme vlasy mali natočené.Ja na blond vlasoch hnedé ombré.
Hana na hnedé vlasy modré ombré.Mimi na blond.Kristy na hnedým blond ombré a trošku červenej.A Jess na jej červenej hrive ? čierne ombré.Namaľované sme boli. - Linka,špirala,tiene,ružový rúž,make -up."Wow" nezmohli sme sa na slová."Wow" potvrdili.Vyšli sme a Ryan otvoril ústa."Ste prekrásne" usmial sa Ryan.On mal na blond vlasoch trochu hnedej. "Ďakujeme" povedali sme naraz a začervenali sme sa.
"Thomas vážne si to zvládol bravúrne,ďakujeme" povedala som a zaplatila."Neni začo zlatko" pobozkal mi líca.A v tom sa otvorili dvere."Á už som sa bál že nepríďete" povedal Thomas.A vo dverách som uvidela niekoho koho som tam vôbec nečakala.Andresa.
!Hello!
Koniec 11.Kapitoly.Ja viem že trochu nudná ale dneska ešte pridám dalšiu časť.
S láskou A. ;)
YOU ARE READING
Mafia✔
RomanceDva gangy, Dvaja rozdielny ľudia. Madison Chloe O'Donnel je 17 ročná mafianka,ktorá má rada len svoje kamošky - Kristy,Mimu,Hanu a Jess. Andreas Drew Majorski je 18 ročny mafian,ktorý žije vpodstate len pre prachy,sex a mafiu. No keď sa tímto dvom ľ...