29.Kapitola - What the fuck ?!?

3.5K 179 6
                                    

Venovaná @MiuskaMary

Erik's P.O.V
Keď mi do kancelárie vtrhol Larry vedel som že to čo mi oznámi zrejme nebude dobrá správa. "Šéf,Madison nieje vo svojej izbe" pri týchto slovách ma striaslo.Čo ?!? "Ako to Larry ? Vysvetli mi ako by to asi tak bolo možné ?" "Noo odomkol som dvere a vošiel za úmyslom dať jej jedlo ale nevidel som ju na posteli tak som jej to položil na nočný stolík a šiel som sa pozrieť do kúpelňe" hltal som každé jeho slovo.Po nadýchnutí pokračoval : "Ale ani tam nebola ani v šatníku a tak som si vyvodil názor že ..." nestihol dopovedať kedže som mu skočil do reči "že zatiaľ čo ty si bol v kupeľni ona pravdepodobne zdrhla" "Áno,a ešte že pri odchode ukradla vaše asi najdrahšie auto" priam som sa triasol od hnevu.To je taký neschopný ?!? A vlastne všetci ?!? "Aargh !! To si všetko musím robiť sám hej ? Bože Larry najradšej by som Ťa tu a teraz odbachol na mieste," v tom ma niečo napadlo "A vlastne prečo nie ? Veď si dosral tooľko veci (btw) pri 100 som prestal počítať" vytiahol som svoju čiernu K9 namieril som a bez kúska citu som ho odstránil z povrchu zemského.V tom sa dvere zase otvorili a to už vstúpil dovnútra Mike.Taký akokeby hlavný "vodca" ochranky.Na Larryho len vyvalil oči no potom jeho oči vyhľadali tie moje. "Šéf, ja len že slečna Madison..." "Ja viem Mike.Keby si prišiel skôr ako tuto Larry asi by tam neležal Larry ale ty drahý Mike," samoľúbo som sa nad jeho vystrašeným ksichtom usmial.K9 som si schoval za svoj čierny oblek od Armaniho a zo stola som si zobral kľúče od môjho druhého zlatíčka - čierne ferrari :33 a vybral som sa do garáže.Nastúpil som a prikívol som hlavou cez sklo na Mike-a.Ten šoféroval takú menšiu čiernu dodávku v ktorej sa ukrývali asi 4 gorily.

×××

Pár blokov od jej domu som si všimol moje auto !! Ona ho tam len tak nechala stáť s otvoreními dverami a kľúčami na sedačke.Csss ved ho mohol ktokoľvek zobrať.To jej ešte vrátim.Pozrel som na hodinky.Už bola pol hodina po osmej (20:30 :D) tak som zaparkoval blízko jej domu a vystúpil som.Šiel som dozadu na záhradu s úmyslom že si to tam pozriem.Za mnou šli Mike a gorily keď čo nepočujem ?? Vzdychy ?? What the fuck ?!? Pozriem sa hore do okna kde sa svieti tlmeným svetlom ale poriadne nič nevidím keďže sú zatiahnuté žaluzie.No vidím jasne dve siluety postáv ako maju k sebe dosť 'blízko'.To mi stači na to aby som vedel kde presne sa Madison nachádza.

×_×

Madison's P.O.V
Ráno sa zobudím s úsmevom na tvári keď si pomyslím čo sa včera večer stalo.Úsmev ma ale prejde keď si pretriem oči a zistím že neležím v tesnom objatí s Andreasom a mám s nim prepletené nohy ale že som niekde v luxusnom (asi) hoteli.Súdim podľa výhľadu na mesto.Čo to k*rva ?!? Kde to som ?!? Len sa mi to s Andreasom snívalo ? Bola som nebodaj pod vplivom nejakej drogy preboha ? Keď sa ale postavím a zacítim pichavú bolesť tam dole, no som si v momente istá že toto by asi žiadna droga nespôsobila.Pousmejem sa no potom si uvedomím ..preboha, ale tak to potom musím mať iba Andreasove tričko a spodné prádlo !!!
Obzriem si svoje oblečenie a zistím že na sebe mám ešte nejakú obrovskú mikinu v ktorej mi je nehorázne teplo a nejaké teplaky veľkosti minimálne XXXXL -,- . "Skvelé" pomyslím si nie len že ma asi uniesli no vpostate ma aj obliekli a skoro videli nahu !! Zčervenela som hnevom.To bol určite ten debil Erik !! Arrgh !! Pozrela som sa pod mikinu.Aspoň že jeho tričko mi nechali .

+++

Takžee kapitola kratka jak fras ale tak to som napisala len tak narychlo keďže nestiham.Učenia jak keby sme boli na konci roku a opravovali sme si znamky -,- .Strašne jednym slovom.
No ale tak dosť mojho vykecavania.Tato kapitola je kratka ako som povedala ale tak v sobotu (mozno aj skor) budu 2 kapitoly :D .Jedna za to 12,2 K + (Inaač už je tu 13K čo ma nesmierne teši :)) ) aa druha ako ospravedlnenie za to meškanie.
Ako som na začiatku pisala tato kapitola je venovana @MiuskaMary .No tu máš aaa aspoň kus si ju uži aa venovane budeš mať aj ako plus toto za 12,2 K :D
Koneec
Bye
A. ❤❤

Mafia✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora