13.Kapitola

4.3K 257 6
                                    

Andreas's P.O.V
Keď sme skončili u Thomasa išli sme domov.Prišli sme okolo 16:25. "Idem sa osprchovať" povedal som keď som vychádzal pi schodoch .Počul som už len zborové dobre a šiel som rpvno do sprchy.Keď som sa tak sprchoval začal som rozmýšať nad životom a tak až moje myšlienky zablúdili k Madison.Ooch.Zavrel som oči a zase si ju predstavil v tých šatách čo mala dneska na sebe.Bola ako anjel."Áno to bola.Po prvý krát s tebou musím súhlasiť " ozvalo sa moje svedomie.Po chvíli som vyšiel zo sprchy a obliekol som si teplaky a biele tričko.Zbehol som dole."Už som tu" povedal som."Dobreč okeby sme si spravili filmový večer ?" navrhoval Jeff. "Som za" povedal Maťo. "Dobre.Dáme horor," začal som no prerušil ma Sebo s otázkou "pozrieme si V zajatí démonov ?". "Samozrejme" ozval sa Lil. "Dobre,tak ja idem spraviť pukance a vy to tu prichystajte" povedal som.Odišiel so do kuchyne a začal robiť pukance. "Píp,píp,pííp" ozvalo sa po chvíli z mikrovonky (či jak sa to piše :D ).Pripravil som to a prišiel do obyvačky. "Akurát sme to zapli tak sadaj" povedal Lil. "Dobre, tu sú pukance" ozval som sa.Chcel som ich položiť na stol keď vtom mi ich z ruky vytrhol Maťo so slovami "Aaano". "Ty pažravec jeden !" začal hneď Sebo. "Ani si nas neponukol" rozčertil sa Jeff.Ja som sa na nich len smial. "Ako malé deti" zamrmlal som si potichu, no Maťo to počul a hneď na mna hodil ten pohľad *le máš 5 sekúnd na útek inak to neprežiješ*.Ja som ani sekundu neváhal,hneď som sa postavil a začal som utekať.No asi po minúte sa na mna všetci vrhli a ja som samozrejme spadol hneď na zem.A ony so mnou.Začali ma štekliť na bruchu.Na to som až alergický. N-nnie pro-prosím nerobte" smial som sa. Po 5 minútach prestali, usadili sme sa a začali pozerať film.Po hoďke a pol sa Sebo už len triasol a ja som sa na nom len bavil.Pri konci som ho tak vystrašil že s ním skoro spadlo o zem ale ja som sa len stále smial a smial."Skoro som pri tebe chytil infarkt" povedal mi. "To by nebola žiadna novinka " zasmial som sa na jeho výraze.Potom sme už dopozerali v miernom klude. "Taak a čo si pustíme teraz ?" opýtal sa Jeff. "Tom a Jerryyyy !!" začal hned kričať Lil. "Dobre tak dáme si Toma a Jerryho " povedal som.Pozrel som na hodinky bolo 18:30.Uf už toľko ?.Ako ten čas letí.Pozerali sme a pozerali keď v tom zrazu sme počuli už len prasknutie okna a buchot.Pred nami stáli asi 10 ,,muži v čiernom" s kuklami na hlavách a s pištoľmi, ktoré mierili na nás. "Ruky hore vy fagany !!" začal kričať ten najvyšší z nich.Nasral som sa pre tých faganov no radšej som to neriešil."Čo tu chcete ?" opýtal som sa. "Chceme 2.zajatcov a Madison O'Donnel.Ale o Madison sa postará niekto iný " diabolsky sa uškrnul a vo mne kypel taký hnev že som musel byť červenejší ako chilli papričky. "Opovažte sa jej dotknúť a neprežijete to !!!" zvrieskol som tak, že to museli počuť až na Antarktíde. "Hlavne sa upokoj pretože to inak neprežiješ" povedal další z nich."Takže a teraz budm musieť potrebovať Andreasa Majorskeho a Jeffa ...uuuf priezvisko neviem prečitať. " dopovedal.A ja som sa mierne zarazil.Som zvedavý kto nás chce "uniesť" .

!!Bonjourn¡¡ :D
Taaak a je tu dalšia časť.Viem že kratka ale čo už.Nestihala som ital ale aspoň tuto som chcela pridať.Ostatné nemam cele dokončene tak ich radšej pridam až zajtra.Dufam že nevadi...A chcela by som sa poďakovať za všeetky votes,komenty a hlavne za čitatelov. Thank you loves :* .Dalšie časti už budu dlhšie.
Love ya <3 :* A.

Mafia✔Where stories live. Discover now