Venované DeepRainbow ♡♡♡
Madison's P.O.V
Mhmm.Fakto super no.Mučiť hej ?.To je fakt sviňa ale koli Ryanovi...
"Tak na to môžeš hneď zabudnuť Madison" ozve sa asi po minúte ticha Andreas.Ja však nanho neberiem ohľad prejdem pár krokov k tej beštii a poviem tie dve slová. "Dobre,beriem".Na jeho tvári sa mu rozhostí vítazní úškrn."Ale mojho brata nechaj napokoji"poviem rozhodne aj keď moje vnútro je ako v ohni.Práve som sa vpodstate zapredala diablovi.Dobrovoľne.Do riti !!!. "Bože ešte sa s teba stane psychopat" 'jasnee Fredi ty sa máš čo ozývať.Ale spať k tomu čo sa deje v realite.
Takže, moje nohy šli automaticky k Erikovi.Beštia ktorá vie len ničiť životy.Ale šak karma mu to vratí.Alebo nie tak karma ako ja.V duchu som sa uškrnula.No naprv musim prežiť toto.A tak som pokracovala až som došla k nemu.Andreas nabol ani hodný slov keďže tam stál ako obarený.Erik medzitým pustil Ryana, ktor3ho som ešte objala a do ucha som mu povedala nech na všetkých dá pozor.Ešte sa na mňa posledný krat pozrel, dal mi pusu na lice a so slzami v očiach šiel k nim.Ch ela som isť ešte k Andreasovi no to ma už zdrapil Erik.Obidve ruky mi dal za chrbat a zbraň mi priložil ku spánku. "Nie tak rýchlo cica" pošepkal mi do ucha tým jeho slizským hlasom a medzi zumy mi vcucol ušny laloček (či jak sa to piše :D ).Tažko som prehltla a posledný krát sa pozrel na Andreasa.Priam horel hnevom.Už- už sa chcel asi vybrať k nám no Erik ešte pre istotu nabil zbraň.Asi zabudol že ten iditot na mna mieri !!! "Nie tak rýchlo," zaçal, "ona už pratrí mne !!" To mne dosť zvýraznil.Posledný krat som sa na neho pozrela.Oči v zúfalstve no tvár si zachoval kamennú.Ešte som ústami naznačila že ho milujem.To jeho tvár už ale zmekla.No to som sa už viezla vo veľkom čiernom jeepe so zviazaními rukami a nohami.Kto vie kde sme šli.Aj by som si pospala lenže furt keď som zatvorila oči videla som jeho zúfale oči.V jeepe som sedela medzi dalšími dvoma chalanmi.Mali asi okolo 20.Jeden s blond vlasmi.Taký typický s modr6mi očami po ktorom letia všetky babi a druhý čierno vlasý s hnedými očami.Taký vzhľad bad - boya.No na môjho Andreasa nemal nikto.Odrazu mi však ten blonďák začal rukov jazdiť po MOJOM stehne !!.Pozrela som nanho s otázkou v očiach.On sa ale len šibalsky usmial a šiel vyššie.To som už ale zareagovala a ozvala som sa "si normálny ?" Op6tala som sa ho.To sa už ale otočil aj Erik ktorý sedel na strane spolujazdca.
Keď si všimol v akej chúlostivej situácii sme začal červenieť.Ale nie hanbou ale hnevom."Čo si to dovoľuješ Larry ??"Ahaa takže Larry heej ?? Uz viem koho si mám zapísať dalšieho na zoznam Koho dalšieho ešte chcem zabiť. A hádajte kto bol úplne prvý ?? Ano Erik.**************
Zastavili sme pred veľkou budovou.Bola celá čierna s asi 4- metrovým plotom.Čisto jak v koncentraku.Ešte aj pred tými dverami stáli nejaké dve namakané gorili.Obidvaja plešatý, svali jak hory.Celý v čiernom aj s okuliarmi.Oh ma.Chcem isť domov.Ten čiernovlasý - tušim som započula že sa volá Josh.Takže dajme tomu že ten Josh ma vytiahol z auto a tlaçil ma pred sebou ako keby som nemohla chodiť.Brána sa otvrorila a my sme vošli.Erik samozrejme na čele potom ja s Joshom a na konci Larry s poslednou gorilou.Gorili co stáli pred vchodom sa len poklonili a otvrili veľké dvojkrídlové dvere.Vosli sme do veľmi priestrannej izby.Hneď oproti boli schody asi na druhe poschodie mozno že až na tretie keďže táto budova bola obrovská.
Zistila som že v tejto isbe boli dalšie chodby.Obývačka s kuchynou viac som nevidela.To ma už ťahali niekde na druhé poschodie.Vysli sme na druh3 poschodie.Na ktorom boli asi 5 dvier a na konci chodby dalšie schody.3 Poschodie.No my sme šli na koniec chodby do posledných dverí ktoré Erik otvoril a vkĺzol tam.Bolo počuť dalšie hlasy."Super, dalšia spoločnosť" zmrmlem si znechutene. "Skús poslúchať a bude to dobré" zašepká mi skoro nečujne.Ja sa nanho pozriem s vydvihnutým obočím a on na mňa žmurkne.Super.Možno ešte budem mať spojenca.Chcem mu niečo ešte povedať no to ma už posúva do miestnosti.Poriadne si ju prezerám.Izba je fialovej farby.V strede je veľké kreslo kde sedí rozvalení Erik.Pri nom stoja - sedia dalši muži.Poriadne si ich prezerám.Šiesti z pravej strany a piati z ľavej.No myslela som si že piati.Keď som sa natočila všimla som si 2 v jenom rohu a v druhom dalších 2.Ty vole normalne dobre že celú armádu tu nezvolal.Veď v celej meistosri ich bolo dokopy 15+ Erik a ešte ja s Joshom + tý dvaja idioti za nami.Akoo really ? Všetci sa rozprávaju len Erik na mňa hľadí a ja mu pohľad opätujem.Zalesknú sa mu oči.Asi na niečo prišiel.Ja nanho pozerám s nechuťou.Keď vojdeme do miestnosti vpodstate úplne, všetci stíchnu.Všímam si ich.Často sú to asi tak 20 - ročný chlapy.Asi len 5 vyzerajú byť o dosť straší.Cítim na sebe ich pohľady.No ja sa pozerám len na toho tupca.On si tam len tak sedí.Josh mi stlačí ramená, tým pádom ma dá do polohy aby som kľačala.Erik má ten pohľad *le všetci sa mi musíte pokloniť inak vás zaškrtím* .No ja sa bránil.Pred tým debilom si nebudem kľačať.Krútim sa a vykrúcam.Kopnem mu medzi nohy a on sa zvalí.Ja sa poriadne postavím, zdvihnem bradu a podídem bližsie.Všetci z nich pískajú a ja počujem len časti ich viet že "pekne ho dala" alebo niečo v zmysle aký sexy zadok mám.Perverzáci.Až teraz si uvedomím ako som oblečená.Mám vysoké čižmi v ktorých ešte stále mam tú zbraň lenža ja som na nu samozrejme zabudla -,- + vreckový nožik.Ten mam aj v čiernej čipkovanej podprsenke.Čierne vysoké kraťasy a biele tričko ktoré mám zastrčené v kraťasoch.Vlasy vo vysokom cope.Slabo namaľovaná. "No čo už, sme sexy" oprava Fredie JA som sexy.
Ani sa nedivím že pískali.Keďže som mala zviazané ruky za chbtom tak som s nimi veľmi nemohla hýbať ale nejak sa to dalo.Nohy som síce mala zaviazané no asi dosť blbo keďže sa mi rozviazali a ja som už mohla noromálne chodiť.Aj ruky som si uvoľnila lenže to oni nevedeli.Erik sa tváril prekvapene no nedal to na sebe vedieť.Keď ma šiel ešte raz Josh chytyť neváhala som, ruky som vybrala nohy tiež ešte raz som ho kopla do rozkroku a do ksichtu ale to už spadol.Využila som moment prekvapenia a vytiahla som zbraň ktorú som namierila na Erika.Hah bitch ten sa s toho ešte ale nespamatal.Očividne.Ostatný zalapali po dychu.Erik zdvihol ruky.No to už na mňa vpodstate mierili všetci a tak Erik zložil ruky a spýtal sa "No čo zabiješ nás všetkých ?".Odpľula som si a odpovedala som mu "Nie, zabijem len teba ".Podľa jeho ksichtu som posúdila že to nečakal.Ale potom som to v mysli musela zmeniť.Hlavne keď som videla ako sa zatváril.Niekto sa za mnou blížil.Citila som dych.Rýchlo som sa otočila a na toho dotyčn3ho som nemierila.Larry.Nemal zbraň ani nič.Tupec.Prišla som k nemu, postavila som sa znaho.Ruky mal zdvihnut3 hore.Ja som mu ľavú ruku dala na ľavé rameno no vpostate som šla cez rameno po krku až ku srdcu, ktoré bilo doosť rýchlo.Prechádzala som rukou po hrudi a namierila som zbraňou tam kde má svojho 'kamaráta'.Nabila som a on tažko prehĺtom.Ostatný zas zalapali po dychu.Dokonca sa mi zda že som počula aj Erika.Perami som sa priblížila na pravú stranu jeho ucha a potichu som zašepkala "Chyba Larry".A skúsla som mu ušný laloček.Prudko dýchal.Asi si myslel že mu ho odbachnem no ja som mala iné plány namierila som na Erika a chcela som vystreliť keď sa to ozvalo "Ociii".$$$$$$$$$$$$
Muhahaa !!
Koniec 26.kapitoly.Viem že mala byť skor ale už je aj škola a povinosti a som nestíhala ale tak som sa k tomu dokopala aa je tu nová časť.Neviem či dalßia bude počas týždňa ale pokúsim sa.Dúfam źe tento príbeh ešte čítate.
♡Za všetky votesy a komenty vopred ďakujem.Dúfam že komentov bude dosť :)
☆A ďakujem aj za 8,5 KLove yaa.
A.♡
KAMU SEDANG MEMBACA
Mafia✔
RomansaDva gangy, Dvaja rozdielny ľudia. Madison Chloe O'Donnel je 17 ročná mafianka,ktorá má rada len svoje kamošky - Kristy,Mimu,Hanu a Jess. Andreas Drew Majorski je 18 ročny mafian,ktorý žije vpodstate len pre prachy,sex a mafiu. No keď sa tímto dvom ľ...