35.Kapitola - Angry Man

3.3K 196 18
                                    

Andreas P.O.V
Madison sa správa čudne.Mám pocit že mi niečo tají.Keby som tak len vedel čo.

Akurát je 14:00 a ja sedím vonku na terase a hľadím na slnko.Čakám na Madison.Povedal som jej že sa s ňou chcem porozprávať.Mám pocit źe aj ona so mnou ale veď uvidím ako to bude prebiehať.
Zrazu sa otvorili dvere a vonku prišla Madison.Usmial som sa na ňu a pobozkal som ju.Sadla si vedľa mňa na stoličku a sedela.Nastalo ticho.Tak som skúsil prehovoriť.
"V poslednej dobe si nejaká divná.Stalo sa niečo ?" Pozrel som sa na ňu s obavami v očiach a čakal čo povie. "No vieš je tu jedna vec ktorú by som s tebou chcela prebrať ale tak ešte som nemala odvahu ti to povedať.Ale keď si ma dneska zavolal tak som prišla na to že asi by bol aj čas ti to povedať," pozrela na mňa.
Mal som trochu obavi.Chce sa nebodaj rozísť alebo žeby jej Erik niečo spravil ??

"O čo ide Madison ??" Spýtal som sa.
"Som tehotná Andreas" V tom momente sa mi asi na 10 sekúnd zastavilo srdce.



Madison' P.O.V.
"Som tehotná Andreas" Len čo som to dopovedala cítila som 2 pocity.Prvý - úľavu že už to konečne vie.Druhý - strach.V jeho očiach som videla niečo čo neviem popísať.Jeho oči ktoré vyzerali ako dva veľké otázniky sa zrazu zmenili a ja som tam zazrela aj kúsok hnevu.

"Už koľko ??" Opýtal sa.No vravel to takým hnusným tónom.
"Má 1 mesiac, 1 týždeň a dneska to je už 2 deň" Vedela som to presne.Podvedome som sa usmiala.
"Čiže som musela otehotnieť hneď vtedy keď sme sa prvý krát spolu vys-" Nestihla som dopovedať kedže mi skočil doreči. "To nie je moje" Zalapala som po dychu.Ako to myslí ?!?! Hneď som sa ho aj opýtala "Ako to myslíš ?? Spala som jedine s tebou !!" Už som pomaly kričala.Pozrel sa mi do očí.Vyzeral že zachvíľu vybuchne.
"Vravím ti že nieje moje !! Určite si spala aj s Erikom alebo kto vie s kým !! Si obyčajná k*rva !!" To už po mne vrieskal.Mne sa nahrnuli slzy do očí.Oh tie hormony.No držala som sa.Nechcela som aby ma videl plakať.Hlavne nie potom čo o mne povedal. "Tak toto si o mne myslíš ?!? Źe som nejaká šľapka ktorá spí s každým ?!?!" Vrieskala som už aj ja. "Jednoducho určite to dieťa neni moje !!" Naschvál dal na posledné 2 slabiky dôraz.Mne bolo do plaču."Fajn.Ako vidím neni čo riešiť keď si toto myslíš," Povedala som to naschval v kľude no pritom to vo mne vrelo. "Ani ja som si toto o tebe nemyslel.Že sa vyspíš s prvým koho uvidíš.Si obyčajná šľapka !!" "Tak to je koniec, vzdávam to," S týmito slovami som odišla.Ani sa nenamáhal ísť za mnou.Jednoducho tam ďalej sedel a sedel.

A tak som sa rozhodla.Šla som do izby, vytiahla prvý kufor a zacala som doňho hádzať prvé čo mi prišlo pod ruku.Tričká,nohavice, spodná bielizeň,ponožky.Zobrala som si menšiu tašku do ktorej som dala mobil,peňaženku, nabíjačku plyšáka ktorého som dostala včera od neho, sluchatka a do kufru som na spod hodila asi 4 zbrane, nejake naboje a nože.Ani som poriadne nerozmyšľala čo robím.Videla som mierne rozmazane keďže v mojich očí odhádzali vodopády sĺz.Zišla som čo najtichšie dole z vecami a šla som do garáže.Zobrala som kľúče od Range Rovera a otvorila si kufor auta.Hodila som tam svoj kufor a na sedačku spolujazdca som si hodila tašku.Niemto ma poklepal po ramene.Kristy s Maxom.Keď ma videla jak plačem mohla si pomyslieť všetko tak som jej proste všetko povedala.Na konci ma obajala a vravela mi upokojujúce slová.Oznámila som jej že idem na chatu ktorú máme spoločnú s Ryanom od rodičov.Max chcel ísť samozrejme so mnou tak som ho dala do sedačky,pripla ho a zatvorila som dvere.Už som neplakala.Vedela som že teraz musím dosť na chatu.To bolo hlavné.A tak aby sa nám nič nestalo.Potom až budem plakať.
Kristy ma chápala.Povedala že potom za mnou príde.Poprosila som ju aby nikomu nič nevravela.Bolo vidno že je na Andreasa nastvaná.Sršalo jej to z tváre.Ešte ma objala.V tom do garáže niekto vstúpil.Zľakla som sa že je to niekto z chalanov no ukázalo sa že sú to len baby tak som to musela vysvetliť znova - aspoň v skratke.Pochopili ma, tak sme sa rozlúčili no to som už bola vonku na ceste smerom na chatu.Bola úplne na za mestom.Bola som ešte dotankovať a zobrala som si benzín na zvyš.Pre istotu.


Na chatu sme došli až okolo 16:30.Max zaspal tak som ho odopla, zobrala som ho na ruky a pomalým šuchtavým krokom som došla dovnútra.Vnútri bola riadna zima.Tak som Maxa len položila na gauč a prikrila som ho huňatou,hrubou dekou.Len sa pomrvil a spal dalej.Zapla som topenie a radiátory som zvýšila aby tu bolo teplo.Este som sa vratila po kufor a tašku.Došlo mi že Max nemá žiadne veci no ja som si spomenula že som tu kedysi chodila s Ryanom a asi tu mal aj nejaké veci.A naozaj tam boli.Bolo tu čisto, žiadny prach čiže musel to tu niekto chodiť upratovať každý polrok minimalne.

Sadla som si na pohovku, schovala som sa pod deku tiež a zapla som potichu telku.Prepínala som až som došla na nejaký program na ktorom šlo Toy Story.Tak som sa pohodlne usadila a pozerala som.Aspoň som prišla na iné myšlienky.Pri konci filmu som zaspala.





Po 3 týždňoch
Už sú to tri týždne.Dneska sú to 2 mesiace a dva dni čo mam drobca.Každý večer sa s ním rozprávam.Max sa baví tiež.Teší sa že sa bude mať s kym hrať.Už mi pomaly začína narastať bruško.Dneska mám ísť na kontrolu.

Práve sedím s Maxom v čakárni a čakám kedy budem narade. "O'Donnel"
Vošla som do tej istej miestnosti ako minule s Angelou.Angela je teraz niekde so svojou rodinou určite.
"Tak ste prišli," usmial sa na mňa a odhalil svoje biele zuby.Tiež som sa usmiala a prikývla som.Po brucho mi zaçal rozotierať nejaký gél zatiaľ čo Max ma držal za ruku a čakal.Keď mi doktor na monitore ukázal drobca usmiala som sa.Bok už vačší.Poprosila som ho či by mi nemohol vytlačiť fotku 2 krát.Povedal že kľudne.Tak som si zotrela gél, stiahla si tričko a čakala.Podal mi fotky a povedal že mám prísť až o 2 mesiace ale že keby nastali komplikácie mám za ním kľudne dojsť.Fotku som ukázala Maxovi ktorý najprv nič nevidel no potom keď som mu ho ukázala pozrel sa na mňa s iskričkami v očiach.

Ešte večer keď došly baby aby sa na mňa boli pozrieť a pokecať ukázala som im fotku a spýtala som sa či chalani o niečom vedia.
"Noooo," zatiahla Hana.
"Čo ste komu povedali ?!?"
"Akoo Ryan kričal na Andreasa keď mu nechcel povedať kde si odišla no on povedal že on nevie že ste sa pohádali a že si asi odišla.Nakoniec mu došlo že to určite budeme vedieť my no my sme im nič nepovedali.Len že si vpohode s Maxom ešte doliezal a prosil aby sme mu to povedali no nič sme nepovedeli," dokončila svoj monológ Mima.Povzdychla som si a opýtala som sa na otázku ktorú som chcela najviac počuť "A čo Andreas ?"
Kristy sa na mňa súcitne pozrela a potom povedala "Ešte dneska chcel odomna vedieť kde si, dožadoval sa toho že sa ti chce ospravedlniť," "Len tak zrazu sa mi chce ospravedlniť podľa mňa je za tým viac, ço ste mu povedali ??" Pozrela som na nich s vytiahnutým obočím a ona spustila "Faaajn.Ukazali sme mu ten list čo ešte vtedy keď si bola u Erika," Ahaa.Tak tak to je. "Povedal ešte že mu chýbaš a že ťa miluje a že ťa nájde za každú cenu a ospravedlní sa ti," Prekvapene som vydýchla keď zrazu došiel Max s tým že je hladný tak som mu šla spraviť jedlo.Potom sme už len klábosili o všeličom možnom a sľúbili sme si že čoskoro pôjdeme nakupovať.

^,^
NOVÁ KAPITOLAAAAA !!
Mala byť skor ja viem ale mne ju vymazalo !! Sekol mi Wattpad a vymazala sa mi kapitola -,-
Takže som ju musela napísať ešte raz.Ale tak stihal som to.Je kratšia ale je.Teraz keďže je zasa škola --,--
Tak kapitoly budú vždy buď v sobotu alebo v nedeľu.

Vopred ďakujem za všetky hviezdičky&komenty :D a ospravedlnujem sa za gramatické chyby !!

Laf ju :333
Amikaa ☁

Mafia✔Where stories live. Discover now