Madison's P.O.V
Bola som strašne šťastná.Asi tak ako nikdy.Veľmi ho milujem ♡.
Práve, keď sme sa bozkávali k nám vtrhol doktor.Rýchlo sme sa od seba odtiahli, keďže to bol šok.Začala som sa červenať."Presne, ako taká paradajka" hahaha svedomie.Vtipné.Ako tak rozmýšľam asi ty vymyslím meno."Ehmm," začal s úškrnom doktor, keďže nas pristihol ; "ako vidím tak šipková ruženka sa prebrala." dokončil.Ščervenala som ešte viac tak som si dala hlavu radšej do dlaní.Andreas sa na mne zasmial."Ccc šak ty ešte len uvidiš" povedalo svedomie. 'Budem ťa volať Kory' povedala som si v duchu. "Takže vaše výsledky sú omnoho lepšie.Už bolo načase sa prebrať.O také dva dni možete ísť domov." dopovedal a hneď na to odišiel.Andreas sa na mna pozrel a povedal ; " si taká zlatá, keď sa červenáš".Samozrejme som očervenela ešte viac.Preboha.Moje telo na neho reaguje viac ako som si myslela.Sklonila som hlavu pretože som sa hanbila.On mal asi ale iné plány.Ukazovákom a palcom mi zdvihol bradu a pozrel mi hlboko do očí.Pozerala som sa do tých jeho krásnych zeleno-hnedých očí.Strácala som sa v nich.Pozrela som mu na pery.Pohrával na nich úsmev.Usmiala som sa tiež.Začala som sa približovať.On samozrejme tiež.Tesne pred mojimi perami zastal."Ccc.Provokuje" povedal Fred.Áno, budem ho volať Fred. (Pozn.autora : Fred - meno svedomia).Samozrejme zastala som tiež.Chcel provokovanie.Tak to má mať.Po 2 minútach to vzdal a prisal sa mi na pery.Usmiala som sa do bozku.
Andrea's P.O.V
"Miláčik,budem už musieť ísť" poved som jej smutne. "Ale zajtra ráno hneď prídem" dodal som. "Ale prečo nezostaneš na noc ?" spýtala sa ma smutne. "Máme menší biznis". "Aha nevadí.Tak všetkých pozdravuj.Takže zajtra ?" opýtala sa ma."Samozrejme.Tak sa maj, shawty" povedal som a pobozkal som ju.
~Už doma~
Prišiel som domov celý šťastný a usmiaty. "Mmm, niečo sa stalo" začal hneď Sebo."Madison sa prebrala" usmial som sa ešte viac. "ČOO ?" ozval sa Ryan. "Áno prebrala sa" zopakoval som."Zajtra sa na nu pojdem pozrieť zas" dodal som. "Dobre,pojdeme aj my".
~O 2 dni neskôr~
Madison's P.O.V
Už som sa strašne tešila domov.Neznášam nemocnice a všetko čo s tým súvisí.Za posledné dva dni som sa už aj začinala nudiť.Ale tak furt pri mne niekto bol.S Andreasom nam to zatial klape a dúfam, že to tak aj ostane.Ale poďme späť do reality.
Zaklopal niekto na dvere.Po mojom 'ďalej' niekto vstúpil.Zdvihla som hlavu.Prišli baby.Kristy,Mimi a Hana.Mmm ako tak teraz uvažujem, musím nájsť dalšieho člena."Alebo aj nie" ;Fred.Veď ešte uvidím. "Čavtee" pozdravila som ich.Ozvalo sa zborové čav a objatie. "Konečne ideš domov" povedala mi Hana. "Ano, už si nám tam chýbala" pre zmenu sa ozvala Mimi. "Áno konečne".Cesta domov prebehla rýchlo.Nikdy, nikto nebol ticho.Riešili sme všeetko.
Prvá vstúpila Kristy a ja.Porozhliadla som sa.Ách, chýbalo mi to tu."Ségra !" -Ryan. "Bráško !" doslova som sa nanho hodila. "Chýbala si mi tu". viem, ja viem". "Aaa marod je doma" "Ach Lil tie tvoje kecy mi tiež chýbali".Takto som sa privítala so všetkými.Teda až na Andreasa.Nebol tu. "Kde je Andreas ?" opýtala som sa."Zachvíľu má prisť" povedal mi s úškrnom Sebo.***
Mobil som strčila do nabíjačky a šla som sa osprchovať.V kúpelni som bola najmenej pol hodinu.Keď som vyšla len v uteraku zarazila som sa.Na mojej posteli sedel on.Andreas.Primrzla som na mieste keď si ma začal obzerať.Po chvíli jeho oči vyhľadali tie moje.Uškrnul sa. 'Bože.Na čo asi tak myslí" keby som tak vedela Fred.Pristúpil ku mne dosť blízko.Ruky dam na moj chrbát, pozrel mi hlboko do očí a konečne ma pobozkal.Takto sme sa bozkávali ešte dlho.Perami ale začal ísť nižšie.Až na krk.Začal ho bozkavať a sať. "Mmm.Cucflek ma neminie".Ruky začal dávať nižšie až na zadok, ktorý mierne stlačil.Zavzdychala som mu do ucha.Hlavu - pery dal presne tam kde konči krk.Sal mi ho a sal.Našiel moje slabé miesto.Ja som svoje ruky dala za jeho chrbát.Po chbíli mi chytyl stehná a vyhodil ma.Automaticky som si nohy dala okolo jeho trupu a ruky okolo krku.Vášnivo som ho pobozkala.Sadol si so mnou na posteľ.Sedel som na nom obkročmo a on mal stále ruky na mojom zadku.Začala som mu perami ísť od čeľuste až po krk.Tiež som ho sala.Zastonal, keď som mu skusla ušný laločik.A mám jeho slabinu.Takto to pokračovalo až odrazu už Andreas nemal tričko. "No prečo asi ?!" Teraz neotravuj Fred !!! "Chýbal si mi" hovorilasom pomedzi bozky. "Ty mne viac".Pozrela som na jeho vypracovanú hruď.Mal tam aj pár tetovaní. "Nech si počka na tie tvoje". "Mmm" ozvala som sa. "Vidiš niečo pekné ?" Opýtal sa ma s úškrnom.Na miesto odpovede som ho pobozkala.Chcela som sa odtiahnuť no prehlbil bozk.Tak som jednu ruku dala do jeho vlasov za ktoré som mierne zaťahala a druhom som si ho pritiahla bližšie za zátylok.V tu chvíľu sa ozvalo dosť hlasné otvorenie dverý.Mojich dverí !!!No my sme sa itak bozkávali. "Tak tu sú" ozvalo sa a my sme sa od sebe rýchlosťou svetla odtrhli.Pozrela som sa smerom na dvere aby som zistila kto nás vyrušil.Lil,Jeff a Mimi.Všetci s úškrnom na tvári.No ešte viac sa im rozšírili zreničky keď videli v akej sme polohe.Andreas - polonahý s rukami stále na mojom zadku. Ja- sediaca na nom s rukou v jeho teraz už strapatých vlasoch.No...
"Asi sme ich vyrušili" ozval ja Jeff. "Mmh len "asi" "povedala Mimi. "Klopať neviete ?" Spýta som sa. "Klopali sme no keď nikto neotváral tak e vstúpili" povedal Lil. "Prerušili sme vám azda niečo ?" Opýtal sa blbo Lil. "Neee vobeec" ironicky poznamenal Andreas. "Alee vyyy spolu niečo máte ?"spýt sa Jeff. "Chodíme spolu" povedali sme naraz. "No konečne"Hiii !!!
Nová časť.Nechcelo sa mi teraz písať - veď len tútu časť som pisala 3 dni !! Ale dokopala som sa k tomu aby som ju dopisala.Dalšie časť bude zajtra a ešte jedna možno aj dneska.Perverzne časti zatiaľ nebudu.Ale ak by boli vždy pred častou napišem 13+.
*Chcem sa vám poďakovať za 2K + ...neveriiim že už tolko.
Všetky votesy & komeny ma potešia.
Love ya :*
A.
YOU ARE READING
Mafia✔
RomanceDva gangy, Dvaja rozdielny ľudia. Madison Chloe O'Donnel je 17 ročná mafianka,ktorá má rada len svoje kamošky - Kristy,Mimu,Hanu a Jess. Andreas Drew Majorski je 18 ročny mafian,ktorý žije vpodstate len pre prachy,sex a mafiu. No keď sa tímto dvom ľ...