20.Kapitola - *Vzťah*

4.2K 224 6
                                    

Madison's P.O.V
Haaa !! Vyslovila som tooo.Ale teraz späť do reality....
Andreas ako keby primrzol k tej podlahe.Aspoň myslím.Pomaličky sa ku mne začal otáčať.S menšími bolesťami som sa nanho uškrnula nad jeho výrazom.Oči - podliate krvou od plaču, ústa otvorené dokorán."Teraz vyzerá nazožratie " mmmm súhlasím stebou.S miernimi problemami som sa pomaly posadila a zase sa pozrela nanho.Jeho poloha sa nezmenila. "Kľudne si môžeš sadnúť, nemusíš tam tak stáť" prerušila som to ticho, pretože som si všimla že teraz s ním není veľmi veľká reč.Po chvíli ktorá sa mi zdala nrkonečná si sadol a konečne prehovoril ; "T-Ty si ma počula ?" začal. "No néé.Srandu si s teba robím.Jasné že som ťa počula ty blbečku" aaach svedomie. "Áno.Všetko som zreteľne a úplne jasne počula" mkerne som k nemu natočila hlavu.Usmial sa a povedal "Dúfam že tie slová čo si mi povedala si myslela vážne" posledné slová až šepkal.Ja som sa usmiala tiež a odpovedala som mu na to "Áno myslela.Pretože ťa naozaj milujem Andreas" povedala som a na každé jedno slovo som dávala dôraz. "Ale ja ťa milujem viac.A preto sa ťa pýtam Madison O'Donnel (dramatická pauza :D) budeš mojou priateľkou ?" spýtal sa ma s obavami v hlase.Byť jeho frajerkou ? To znie lákavo a úžasne. "Už som sa bála že sa nespýtaš" odpovedala som mu.Na jeho tvári sa vyrysoval asi ten najväčši úsmev v živote.Po chvíľke mi dal jednu ruku na bok a tú druhú na líce.Hlaboko sme si pozreli do očí.Zaiskrilo sa mu v nich.Predpokladám že v tých mojich ale viac.Ja som mu hlavu zobrala do dlaní aj keď s menšími ťažkostami a čakala ako sa to bude vyvíjať.Hneď na to sa ku mne začal pomaly slánať ale zastal pár centimetrou od mojich pier a asi čakal či sa neodtiahnem.Ja som to všam nemala v pláne.Prisala som sa mu na pery.Bozkáli sme sa hádam hodiny.Najprv nežne a pomaly no potom sa to zmenilo na niečo vášnivejšie.Jednu ruku som mu dala do tých hnedých vlasoch a mierne som ho za ne potiahla.Zastonal.Ja som to využila a prebojovala som sa jazykom do jeho úst.On mi to samozrejme oplácal.Drúhu ruku som mu dala na zátylok a pritiahla som si ho bližšie k sebe tak až sa naše tela dotýkali.Zastonala som ja keď mi medzi peri skusol moju dolnú peru.Takto sme sa bozkávali ešte hodnú chvíľu no potom sme sa od seba na kúsok vzdialili a hlboko dýchali.Stálo to za to. "Bolo to nádherné" povedala som s červenou tvárou.Uškrnul sa. "Máš sa ešte len na čo tešiť shawty" povedal a krátko ma pobozkal. "Tak na náš vzťah".

Ešte jeednu časť.Túto časť chcem venovať mojim čitateľom.Ľuuubim vás.
                     
Amika :*

Mafia✔Where stories live. Discover now