Madison's P.O.V
Mike položil na stôl naše mojita a potom ešte nejaké farebné fľašky.
"Toto je najlepší a najdrahší alkohol akí tu mám,"povedal. "Vďaka,"
Dala som mu peniaze a začali sme s mojitom.Potom ten farebný alkohol,ktorý bol ináč veľmi chutný.A tak sme zaradom striedali - Jacka,Whisky,Vodky."Poďme tancovať," povedala Mimi. "Jasné," povedali sme.A tak sme sa vybrali naparket.Akurát hrali G.D.F.R.
"I know what you came here to see,
If you're a freak,then ya coming home with me.And I know what you came here to do.Now bust it open let me see you get low.
It's going down for real,
It's going down for real,
It's going down for real ".A tak sme si ju zaspievali celú.Museli sme vyzerať ako blázni.Aj sme sa tak cítili ale bolo nám úžasne.Už som niečo mala aj v krvi pretože inač by som len tak nespievala.Jedine tak doma.Ináč nie.Ale nebola som až tak hotová ako baby.Pretože ja znesiem viac ako ony.
Po G.D.F.R. prišla Twerk it like Miley.To už Jess a Hana twerkovali ako keby im na tom závisel život.Kristy so mnou ich natáčala na Iphone a Mimi sa s nami na nich prizerala.Smiali sme sa ako šibnuté.Vpodstate sme tam tancovali sami lebo polka bola tak ožratá že už len ležali na zemj.A tá druhá polka si to užívala na záchodoch.Takže sme tam boli sami.
Začala Britney Spears - Toxic a my sme mysleli že od smiechu umrieme.Hana,Kristi,Jess opakovali to čo vo videoklipe - aspoň niečo podobné ja a a Mimi sme natáčali a potom aj spievali s nimi.Potom sme sa všelijak vrteli na tom pódiu.Ale boli sme šťastné,a to bolo hlavné.
Prešla taká polhoďka keď zrazu nejaká botoxová bloncka a jej poskoci.
Začala do nás strkať až som to nevydrža a zvrieskla som na ňu
"Nedáš pokoj ?!!!" "Nie !"povedala.
"Čo si myslíš že ty to tu patrí ?!"pokračovala.
"Ja si to nemyslím,ja to viem "povedala som už kľudnejšim hlasom.
"Nemyslím ale dobre dáme si súboj, "
"Nemám za potrebu s tebou o nič súbojiť "otočila som sa a to bola chyba pretože na mňa zo zadu skočila a dala mi nôž pod krk.Hana s Jess už išli niečo robiť no ja som zdvihla ruku na znak že je to vpoho.
Ona mi viac pritlačila nôž na krk a ja som
povedala "Chceš sa hrať ?.Tak dobre poďme sa hrať,"V tú chvíľu som ju kopla do kotníka opatkom a ona sa hneď zohla čiže ruku dala preč ja som jej odkopla nôž,chytila ju za tie jej hnusné vlasy a dala jej päsťovku do toho jej botoxového ksichtu.Musela to byť silná rana keďže z nosu jej vytriskla krv a spadla na zem.
Pozrela na mňa.Vytiahla som ju za vlasy hore aj keď po mne kričala že ju to bolí nepovolila som.Buchla som s ňou o stenu, pozrela jej do očí v ktorých sa mihol strach, sladko sa usmiala a pustila ju.Zviezla sa k zemi.Potom sa na mňa ešte raz pozrela a ja som na ňu mierne zvrieskla - "A nabudúce si nezačínaj s O'Donnel.A ináč áno patrí mi Londýn, "
Hrozba v očiach bola viditeľnáno itak sa ozvala " O'Donnel ?"
"Áno zlatko, O'Donnel.Ináč musíš zajsť na plastiku a do nemocnice.Ten nos je zlomený," povedala som a zasmiala som sa.Ešte som Mikeovi povedala nech mi domov pošle ten farebný alkohol a išli sme s dievčatami domov.
Andrea's P.O.V
Len sme sa pozerali so sánkami až pri nohách ako tej bloncke dala.Ale keď sa zľakla keď povedala svoje priezvisko.
To som ešte nevidel.
Madison O'Donnel.Po hoďke sme si každý našli nejakú babu ktorú sme pretiahli na záchodoch a spokojne sme išli domov.Ráno sme sa o tej bitke ešte rozprávali a potom sme sa bavili aj o nich. "No ale koľko toho včera vypili," zasmial sa Lil. "Hej ale pre Madison to ako keby skoro nič nebolo, "povedal Jeff. "Hej tá bude mať niečo do seba," povedal som.
"Nebodaj sa ty páči Andreas ?"spýtal sa so smiechom Maťo. "Čo ti šibe ?" vyletel som naňho."Uuu.Veď kľuuud nemusel si hneď tak vyletieť "zasmial sa Lil.Ln som sa zamračil a oni sa na mne len proste smiali.
"Fájn tak ja si idem zabehať,kým sa upokojíťe.Ináč dneska máme biznis.Ale o tom potom.Tak sa idem prezliecť,"
"Fajn možno ju stretneš, " zasmial sa Sebo.A to sa už spustila vlna smiechu.Radšej som len išiel hore a nechal to tak.Išiel som sa prezliecť.
YOU ARE READING
Mafia✔
RomanceDva gangy, Dvaja rozdielny ľudia. Madison Chloe O'Donnel je 17 ročná mafianka,ktorá má rada len svoje kamošky - Kristy,Mimu,Hanu a Jess. Andreas Drew Majorski je 18 ročny mafian,ktorý žije vpodstate len pre prachy,sex a mafiu. No keď sa tímto dvom ľ...