Andrea's P.O.V
Keď sme vošli k Thomasovi tak som ju uvidel.Bola prekrásna.Bola ako anjel.Biele šaty,čierne podpatky,vlasy mala ináč urobené ale bola tam furt blond.Bola vážne nádherná.A ja som si uvedomil jedno.
"Zamiloval si sa,priznaj si to konečne" zas moje svedomie. "Ahojte,"povedali všetky naraz."Ahojte," povedali sme aj my naraz.Zasmiali sme sa.
"čo vy tu ?" spýtala sa Kristi. "Sme objednaný" povedal Maťo a žmurkol na nu.Mierne zčervenala.V tom som si všimol toho chalana.Zas bol s nimi.Mal som vážne nervy.
"Ó,zabudla som toto je Ryan.Ryan toto sú Bad Boys Andreas,Jeff,Sebo,Lil a Maťo" dopovedala.Á tak Ryan. "Teší ma" povedal Ryan. "Aj nás " trošku som sa tak nanho divne pozrel.A v tom začal zvoniť Madison mobil. "Áno ?..jasné...kde ?..dobre tak o 20:30 tam "a zrušila. "Musíme ísť" povedala. "Dobre tak sa majte.Niekedy sa ešte uvidíme" poved Lil.Keď okolo mňa prechádzali tak ešte pozdravili a posledný išiel Ryan a povedal "Nechodím s nou, neboj sa," a žmurkol.
Neveriacky som sa nanho pozrel.No ich už nebolo.A tak som sa otočil na moj gagn. "No tak Andreas, priznaj si to si do Madison buchnutý."povedal Jeff. "Pravda,to ako si na nu pozeral," pokračoval Sebo. "A ten face keď si videl Ryana," uchechtol sa Maťo.
"Proste si sa do nej buchol," povedal Lil.Ja som sa začervenal."Aaa Andreas sa červená to sa stalo prvý krat od kedy ...no ešte nikdy sa to nikdy nestalo.To dievča s tebou robí divy" povedal Jeff. "No čo už.Asi som sa zamiloval" povedal som zasnene."Ale ona to tak určite necíti" dokončil som.
Madison's P.O.V
"Videla si ako na teba pozeral ?" spýtala sa ma Kristi. "Kto ?" vyzvedala som. "No kto asi ?Jasne že Andreas, " dokončila za nu Hana.
Mierne som sa zamračila. "To nie je pravda," povedala som."Je" povedal naraz.Len som si povzdychla.Bolo to 4 na jednu.To som vyhrať nemohla.
"Majú pravdu ségra," povedal zrazu Ryan. "No ešte ty začínaj.Ideme domov.Ešte musíme skontrolovať Erika"dopovedala som.
Prišli sme domov.Bolo tak 16:00.Odložili sme si veci do izieb a ja som zišla dole že pojdem k nemu.Tak som vošla a zatvorila dvere.Vyzeral rovnako ako keď sme ho priviezli.Stále bol priviazaný.Akurát bol už pri zmysloch. "Že si prišla," povedal mierne drzo. "Že si sa aj prebral," odfrkla som. "Ták povedz mi Erik,čo nové ?"
"Zo mna nič nedostaneš"
"Veď to ešte uvidíme".Podišla som ku skrinke a vytiahla stamadiaľ nôž, zbraň,kyselinu,striekačku s drogou."čo chceš spraviť ?"vyhŕkol pochvíli."Zabaviť sa," zasmiala som sa,podišla som k nemu a sadla si na neho obkročmo.
"Tak vrav.Inak budem musieť použiť iné metódy" dopovedala som a otvorila vreckový nôž.Z ťažka prehltol. "Ale čo konkrétne chceš vedieť ?" "Napr.Zabil si mojich rodičov ? Ak áno prečo ? Kto ty príde na pomoc ? Máš rodinu ?....a podobne.Ale najprv chcem vedieť odpovede na tamte otázky" skončila som svoj monológ. "Takže ..." začal. "Zabil ich konkrétne môj otec.Prečo ? nepoviem.Rodina ? nie.Pomoc ? frajerka a možno známa," dopovedal.
"Okej ale na otázku prečo si mi neodpovedal " povedala som a mierne mu čepeľov noža prešla po lícoch a išla som smerom k stehnám kde som nož mierne vsunula do jeho stehna.Bolestivo vykríkol a zasyčal.
"Nie nieee !!!" kričal.No ja som nepovolila. "Dobre poviem !!".Presta som a vstala z neho. "Pretože môj otec chcel Londýn,jeho ženu (Madisoninu mamu),prachy, "dokončil svoj monológ.
"Uf.A tá tvoja frajerka sa ako volá ?"spýtala som sa. "Mia" povedal. "Zas niekto na 2 týždne ?" Smiala som sa.
"Neviem.Ale ani ne.Zaťiaľ sme spolu 2 týždne čiže uvidím,"dopovedal.A ja som sa len smiala. "Ešte ťa nechám nažive,možno sa mi ešte zídeš " A odišla som.
Šla som do kuchyne.Ryan pil kávu. "Ahoj ségra" povedal. "Čau brácho " zasmiala som sa. "Dneska je nejaký biznis čo ?" povedal. "Áno o 20:30 na Walk Street.A máme priniesť koks a zbrane,"dopovedala som a sadla si na linku."Dobre a koľko ty má zaplaťiť ?" spýtal sa. "200 000 € "
"Dobre a prišiel ty nejaký list pred chvíľov "
"Mne ?" opýtala som sa. "Tebe ségra tebe" dopovedal a podal m ho.Vážne tam písalo Madison O'Donnel.Otvorila som ho a tam stálo;Drahá Madison !!
Keďže si mi ukradla priaťeľa ja som ti "ukradla" tiež niečo. Nechýba ti niečo ? Alebo skôr niekto ? Zamysly sa nad tým. Chcem späť Erika.Spravíme výmenu ja ti dám jeho a ty mi dáš Erika.Dnes o 24:00 na Walk Street. A buď na čas (!!!) pretože ak neprídeš zomrie.
P.S.Dávaj si pozor.Nikdy nevieš komu môžeš veriť.Možno sa dozvieš čoskoro kto je ten zradca.S pozdravom Mia
To je taká krava !!! Ale koho zobrala ?...A to P.S. do čerta!
Jak že si mám dávať pozor komu môžen veriť ? ..A zradca ?. No veď keď na to ho dotičného prídem tak neprežije ani do Vianoc !!!.."Baby !! Všetky dole nástup !!" zvrieskla som až Ryan poskočil."Ségra hlavne sa upokoj" povedal Ryan.
"Teraz sa nemôžem upokojiť !!! Som taká nasratá že teraz by som každého kto by sa mi postavil do cesty by som odstrelila !!! Čiže mi teraz nehovor že sa mám upokojiť !!!!" dopovedala som.Už stihli prísť dole.
"Takže ! Dneska si nič na večer nechystajte ! o 20:30 je prvý biznis a o 24:00 je vpods. druhý biznis !" dopovedala som. "A čo sa stalo že tak kričíš ?"spýtala sa ma Hana. "Dneska večer,pochopíš "
A s týmto som odišla ale ešte predtým som potiahla Ryana. "Prepáč že som na teba kričala, " povedala som a objala som ho. "Vpoho Chloe" povedal.Povedal mi Chloe.Len on vie moje stredné meno a už dlhšie mi tak nepovedal.Pozrela som nanho so slzami v očiach a povedala " Ľúbim Ťa Ryan,veľmi," "ja teba viac," povedal a zotrel mi slzu ktorá sa vydrala vonku.
"Prečo si ale taká naštvaná ?"spýtal sa."Pretože máme v dome špeha.Niekoho kto dával informácie Erikovi a teraz jeho priateľke" dopovedala som."Prepáč ale teraz musím ísť za Bad Boys"dokončila som.
BẠN ĐANG ĐỌC
Mafia✔
Lãng mạnDva gangy, Dvaja rozdielny ľudia. Madison Chloe O'Donnel je 17 ročná mafianka,ktorá má rada len svoje kamošky - Kristy,Mimu,Hanu a Jess. Andreas Drew Majorski je 18 ročny mafian,ktorý žije vpodstate len pre prachy,sex a mafiu. No keď sa tímto dvom ľ...