28.Kapitola - "I want you"

3.8K 196 11
                                    

Venované všetkym mojim čitateľom ^^
Ďakujem Vám !! ♡

A vopred upozorňujem že táto kapitola je 13+
Ale už čítajte :$ ->

Madison's P.O.V.
Len čo som to dopovedala predomnou už stál Ryan v celej svojej kráse.No kráse - oči celé červené s kruhami asi ako ja keď musím skoro vstávať.
Ryan ma hneď objal a pritom zašepkal "Prosim nech sa mi to nesníva.Len nech sa zachvíľu nevyparíš," .Objatie som mu opakovala.Neviem koľko sme tam len tak stáli a obímali sa ako keby sme sa nevideli neviem ako dlho, no prerušil nás krik.V rýchlosti som sa odtiahla.A hadajte kto tam stál ? Kristy !! Tiež sme sa vrúcne objali a to už som sa ale obímala aj s Hanou,Lilom,Sebom.Chybali Andreas,Jeff a Mima. "Kde sú ostatný ?" Spýtala som sa.Lil na mňa pozrel so šibalským úsmevom a povedal "Jeff s Mimou sú v izbe" .Aha.Čiže oni si to asi skvele uživajú. "A Andreas ?" Spýtala som sa s náznakom záujmu. "No on je " nestihol dopovedať keďže niečo spadlo na zem.Obzrela som sa.A tam stál v plnej kráse on.Môj Andreas.Na sebe obyčajné čierne rifle,biele tričko ktoré mu perfektne obopínalo jeho vypracované telo s tetovaniami.Mmm keď tak rozmýšľam, musím viac zistiť o jeho tetovaniach.Ale s5 k téme.Spadla taška s nákupom.Jablká boli všade no jeho a ani ostatných to zrejme nezaujímalo.On mieril priamo ku mne.Ja som sa nezmohla na pohyb.Celý čas sme si pri tom hľadeli do očí.Pozerala som do tých jeho krásne zeleno - modrých očí.Roztápala som sa v nich.V podstate ako vždy.Rozbehla som sa k nemu a skočila mu do náruče.On si ma hneď pritiahol k sebe.Vdychovala som jeho vôňu.A v tej chvíli som cítila ten jeden skvelý cit - lásku.

×××

Večer (stále pohľad Madison)
Bolo asi tak osem hodín večer, keď som pomyslela na jedno - sprchaaa :D.
Sedeli sme na gauči v obývačke tak som sa postavila a chcela odísť keď ma zastavili Andreasova otázka "Kam ideš miláčik ?" Awww on mi povedal miláčik ^^ "Do sprchy" odpovedala som jednoducho.Ešte som sa zohla, pobozkala ho a s úsmevom na tvári som odišla do sprchy v mojej izbe.

Andreas P.O.V.
Keď mi oznámila že ide do sprchy dostal som nápad.A poviem vám že tento bol asi najlepší za celý môj život.V hlave som si to predstavil a nad myšlienkou ako ju mám pod sebou som sa uškrnul.Lil to zbadal a šibalsky sa usmial.Ja som na neho uba žmurkol a šiel som na druhé poschodie s úmyslom pridať sa k Madison.
Potichu som otvoril dvere od kúpelne a zatvoril ich.Bola v sprchovom kúte čo mi hralo do karát.Potichu som sa vyzliekol a nahý som vstúpil k nej.Bola mi otočená chrbtom takže si ma asi ešte ani nevšimla.Prezrel som si ju od hora dole.Už som to nevydržal tak som si ju pritiahol za boky.Mykla sa a mierne vykríkla.Asi ma nečakala.Otočil som si ju k sebe.Keď ma zbadala strach v očiach pominul a nahradil ho šok ! Trasľavým hlasom sa ma nakoniec opýtala čo tu robím.Nad jej otázkou som sa len uškrnul a vášnivo ju pobozkal.Drtil som jej pery.Nemohol som sa ich nabažiť.Pritlačil som ju o strnu v kúte a vodu z vlažnej som prepol na teplú.Striekala na nás zatiaľ čo my sme sa bozkávali.Keď nám už ale dochádzal kyslík museli sme sa odtiahnuť.Poriadne som si ju prezrel aj z predu.Keď si všimla môjho skúmavého výrazu, zčervenela a sklonila hlavu.Ja som jej ale chytil bradu medzi palec a ukazovák a zdihol som ju na úroveň mojich očí.Trošku uhýbala pohľadom asi sa hanbila aj keď nemala začo. "Nemáš sa začo hanbiť.Si nádherná láska," usmial som sa a pobozkal ju.Ona sa mi usmiala do bozku a to ma prinútilo ju chytiť za zadok a prinútiť ju obmotať nohy okolo mojich bokov.Ruky si dala do mojich vlasov za ktoré ma ťahala.To ma prinútilo vzdychnúť a stlačiť jej zadok.Tento krát vzdychla ona.Začal som jej bozkávať krk.Hlavu zaklonila aby som mal lepší prístup a vzdychala o sto šesť.Začal som jej robiť cucflek pri kľučnej kosti.Trochu sykla ale ja som pokračoval.Na svoj výtvor som bol hrdý.Prešiel som po ňom ešte jazykom a pobozkal ho. "Musel si si ma označkovať že ?" Opýtala sa ma s úsmevom - mierne zadýchaná. "Vieš že musel miláčik.Aby každý vedel že si len a len moja," odpovedal som jej so širokým úsmevom.Pobozkala ma.A potom povedela tie dve slová ktoré ma naštartovali - "Chcem ťa".

Madison's P.O.V.
Ledva som to dopovedala už som bola odrazu vonku z kupelky.Položil ma na posteľ a s iskričkami v očiach sa ma spýtal či to vážne chcem.Bez rozmýšľania som mu odpovedala áno keďže som ho naozaj chcela.To ho asi naštartovalo.Keďže sme nemali na sebe žiadne oblečenie začal tam kde prestal - pri krku.No napadla ma ešte jedna vec - "Andreas, len dúfam že si nezabudol zamknúť," len čo som to dopovedala už bol pri dverách a otočil kľúčikom vo dverách.Ja som sa zatiaľ kochala pohľadom na jeho sexy zadok.A verte mi, bol vážne sexy.Keď sa vracal ku mne mohla som si poriadne prezrieť jeho tetovania - dátum jeho narodenia pri ľavom ramene (z jej pohľadu na ľavej strane) potom obrovská kotva ktorá bola na pravej strane hrudníka,ružu ktorá sa tiahla od lakťa po rameno a nejaké srdiečko na pravom ramene ale toto musí byť nové. "Čo to máš na ľavom ramene za tetovanie ?" Spýtala som sa so záujmom. "Toto tetovanie som si dal urobiť keď ta Erik uniesol". Bolo to srdce so šípom s vnútri písalo A+M=❤ .Dojalo ma to.
Andreas ma zatlačik do matraca a ešte raz si ma obzrel.Ja som nemala až toľko tetovaní ako on.Mala som svoj dátum narodenia pri kľučnej kosti, a jedno o ktorom zatiaľ on asi nevedel - molo pod ľavým prsníkom čiže pod srdcom bolo tam jeho meno medzi ležiacimi osmičkami a male srdiečko.Dala som si to vytetovať asi tak týždeň potom ako mi povedal že ma miluje.
Ako mi tak pozkával driek motýlimi bozkami došiel k prsiam ktoré začal sať a bozkávať.Vzdychala som asi jak nikdy a pritom ho ťahala za tie jeho už dosť rozcuchané vlasy.Potom šiel na brucho kde nevynechal asi ani žiadne miesto bez bozku.Šiel až dole.Po stehnách ma pozkával až k (nwm ako by som to slušne nazvala alebo tak aby som sa nehanbila.aspoň ne tak veľmi) no proste k mojej vagíne (prepačte za výraz).Najprv ma robil prstami a potom k nim pridal aj jazyk. "Andreas" vzdychla som dosť hlasno keď som sa už blížila ku koncu.No on prestal.Nahnevane som na neho pozrela no on sa len zachcechtal na zas ma bozkával na bruchu keď si všimol to tetovanie s jeho menom zarazil sa a s úžasom v očiach na mňa pozrel.Červenala som sa ako taký rak.No on ma len pobozkal a povedal mi "Milujem ťa Madison O'Donnel" "Aj ja ťa milujem Andreas Drew Majorski". "Ty vieš moje stredné meno ?" "Ty máš stredné meno Madison ?" "Chloe" pobozkal ma a pohral sa s mojim menom na jazyku "mmm Chloe".
Pretočila som nás takže som bola na vrchu ja.Najprv sme sa bozkávali normálne a potom som prešla na krk lde som mu za odmenu spravila dva cucfleky - jeden na kľučnej cez ten dátum a druhý vyššie.Keď som sa pozkami dostala až k jeho pýche trochu som sa zarazila ako môže byť taký veľký ?!?No potom som neváhala a zobrala som si ho do ruky.Jazdila som najprv len rukou - už vtedy vzdychal moje meno (či stredne či to prvé) dosť nahlas...keď som si ho skoro po koreň dala do úst to už sa asi ani poriadne nevedel nadýchnuť.Tesne pred koncom som to tiež zastavila.Ten hnev v očiach bol smiešny tak som sa začala smiať on na nič nečakal prekrútil nás a začal pomaly do mňa vnikať.To som sa už nesmiala."Ahh Madison" "Oo Andreas". Potom začal prirážať a ja som si nohy okrútila okolo jeho bokov - ruky vo vlasoch.Jeho hlava bola pri mojom krku kde tlmil svoje vzdychy.Keď už som cítila že bude koniec, pritiahla som si ho ešte do bozku a potom som sa urobila.On ešte prirážal no hneď po mne sa do mňa urobil a únavou ma zaľahol.Po 3 minútach sa odkotúľal na svoju stranu.Pozrela som sa na neho, pobozkala ho ešte a potom som sa chystala ísť spať.Predsa len bol to náročny sex.A bol aj najlepší v mojom živote.Ešte som ho s vášnou pobozkala a to si ma už pritiahol a dal si hlavy niekde v oblasti hrudníka a objal ma rukami.Pobozkal do vlasov a povedal "Bol to ten najlepší sex na svete láska.Ale teraz už dobrú noc a milujem ťa" usmiala som sa a tiež som mu povedala " tiež ťa strašne milujen a dobrú noc".A to sme už spali.Vtedy som nerozmýšľala ešte nad vecmi napríklad o Erikovi,Maxovi či o hocičom.Vtedy sme to boli len Ja a On = My.
No to som ešte nevedela ako to neskôr všetko dopadne.

×××

Haaah !! Koniec kapitoly :D okolo 1440 slov :$
Musela som to tak skončiť ^^ .
Viem že časť mala byť skor ale vymazala sa mi -,- .Bola som taka nasrana že až.Túto kapitolu som pisala deň a odrazu fuč a už jej neni.Keď som to pisala bola som aj ja červena jak rak :D ale rozhodla som sa že proste bude 13+.
Dufam že to ešte čitate :D lebo teraz tu už budu aj napinaky a taak ale nechcem viac prezradzovať.
♡Vopred vam ďakujem za všetky votesy&komenty - ktoré ma vždy potešia :33
☆A keď tu bude 12,2 K + potom dam možno ako bonus 2 kapitoly až - možno.
Ďalšia kapitola bude vo štvrtok.
Ďakujem Vám a milujem Vás :D ♡♡

A. ^^

Mafia✔Where stories live. Discover now