36.Kapitola - "Please ❤"

3.4K 195 21
                                    

Andreas P.O.V
Chýba mi.Ale že strašne.Teraz ľutujem čo som povedal ale jednoducho to bol pre mňa šok keď mi oznámila, že je tehotná.
Keď mi dievčatá - no hlavne Kristy dala ten list čo písala ešte vtedy keď bola u Erika mal som pocit, že som to vážne zbabral.Chcel som ísť za ňou,ospravedlniť sa jej povedať jej ako ju milujem.A hlavne ju mať pri sebe a pobozkať ju.Keď v jeden neskorý večer sa dievčatá vracali domov nechciať som si vypočul ich rozhovor;

Hana; Tá fotka bola krásna,rastú do krásy len škoda že-

Škočila jej do toho Kristy

Kristy; Že s to nevidí Andreas a neteší sa s ňou.Milujú sa no itak-

Pre zmenu Mima

Mima; Akoby im to tam ten hore nechcel dopriať.Ale ich láska je silná.Určite budú spolu.
Hana; O týždeň ideme k nej zase nie ??
Áno - ozvalo sa naraz.

Takže, teraz mám potvrdené že za ňou chodia.O týždeň pôjdem s nimi a budem kľudne aj prosiť len aby som ich všetkých 3 mal pri sebe.

❌❌❌

Ten týždeň bol na zabitie.Niečo strašné.Nemohol som sa dočkať kedy ju konečne uvidím.Bol piatok - v sobotu mali ísť dievčatá za Madison.Mne samozrejme až na poslednú chvíľu muselo dojsť, že pre ňu nič nemám.
Tak som nasadol do BMW-čka a mastil som do nákupného centra.

Ako prvý som navštívil hračkárstvo a kúpil som oobrovského medveďa.Ešte som zašiel do klenotníctva.Tam som sa zdržal asi 2 hodiny.Vybral som TEN najkrajší aký tam bol.
Potom ešte kvetinárstvo.Kúpil som asi okolo 50 modrých ruží :33.Tie zbožňovala.

❤❤❤

Keď nadišiel ten deň bol som prichystaný už asi o 5:00 ráno.Taký som bol nedočkavý.No itak dievčatá vyrazili až o 11:00.Spali dlho.

Ešte ráno som pod Hanino auto dal sledovacie zariadenie a nasadol som do čierneho BMW-čka.Musel som si udržiavať odstup aby nevedeli že ich sledujem.Keď už vstupovali do nejakého lesa prišlo mi to divné no pokračoval som.Nakoniec došli k nejakej chate ktorá bola celá z dreva.Vyzerala vážne útulne.
Videl som ako otvorila.Sledoval som ju so zatajeným dychom,srdce som mal až niekde v krku a mal som vážne peknú krč v nohách keďže som sa schovával v kríkoch.Auto som schoval sa obrovské ihličnaté stromy a za húštinu čo tam bola.Bola síce strapatá no podľa mňa stále krásna.Vlasy mala vypnuté v drdole.Mala na sebe len obyčajné tepláky a moje tričko.Mala menšie kruhy pod očami to som si všimol.
Zrazu k nej došlo niečo malé a chytilo sa to jej pravej nohy.Max.Bol o trochu vyšší a bol šťastný že vidí dievčatá no itak vysel na Madison.Mal ju viditeľne veľmi rád.A aj Madison jeho keďže sa na neho usmiala.A nebol to ten falošný úsmev ale ten pravý ten ktorý keď sme niekde boli spolu rozdávala na všetky strany.Zatajil som dych ale keď som stúpil omylom na vetvičku a potichu zapraskala.Max sa pozrel mojim smerom a VŠIMOL SI MA !!!
Ja som mu hneď ukazoval nech bude ticho prosil som ho.On mierne potrasol hlavou na súhlas a žmurkol na mňa.No normalne na mňa žmurkol.Ten chalan bol na svoj vek dostatočne vyspelý.Mal som ho vždy rád.Hneď od prvej chvíle.

Po vrúcnych objatiach sa všetci stratili vo veľkých dverách zhlboka som sa teda nadýchol a vybral sa k autu.Síce mi trvalo asi hodinu kým som nabral odvahu no nakoniec sa sa vybral s kyticou v pravej ruke s macom v ľavej a šperk som mal schovaný v saku môjho čierneho obleku od Armaniho.Maca som položil tak aby ho nevidela.Ešte som sa zhlboka nadýchol, zazvonil som a pred seba som vystrel ruže.

A čakal som.

❤❌❤

Madison's P.O.V
Veľmi ma potešilo keď ma takto prekvapili dievčatá.Ešte viac keď som zistila že mu priniesli samé dobroty.A Maxovi nové autíčka.Samozrejme poďakoval no od vtedy čo došli a on ku mne docupital až k dverám sa spraval čudne, mal na tvári ten pohľad ala *ešte len uvidíš čo sa stane*. Bolo to až strašidelné ako sa usmieval no ja som si z toho niečo nerobila.Asi ho niečo napadlo len dúfam že nie-

*CINK CINK CIIIIIIINK !!!!!*

Aź som podskočila.Niekto bol veľmi nedočkavý no v tom mi napadlo že vlastne kto by už len tu chodil.Rýchlo som z podprsenky vylovila zbraň a Maxovi som povedala nech sa schvová za telku - bol tam totiž tajný priestor ktorý vôbec neni vidno.Max v šoku nič nerobil no keď som ho napomenula schoval sa tam.

Rýchlo vytiahli aj dievčatá zbrane a ja som im naznačila nech sú ticho.Rućne sme si povedali nech ma kryjú aj keď protestovali že som tehotná pozrela som na ňu pohľadom *teraz neni čas na debility tak ma kry !!!!* prikívla.
Otvorila som dvere a v šoku mi vypadla zbraň.Predomnou bolo asi 50 modrých ruží.Moje obľúbené !!! Nikto nevedel že su moje obľubené okrem Ryana,Dievčat a Andrea-

Do prčic !!!

ANDREAS !!!

"A-Andreas ??" Zakoktala som sa.
Opatrne ako keby som bola neviem aká fúria ukázal svoju tvár a pozrel sa na mňa pohľadom malého šťenaťa.
"Č-čo to-" nestihla som dopovedať elbo mi do toho skočil " Nie prosim ťa Madison vypočuj ma;

"Madison,
Z celého môjho srdca je mi ľúto že som kričal a reagoval som takto prehnané.Bol som v šoku no to mi nedávalo právo takto na teba vyskočiť nie to ešte povedať také škaredé slová.A je mi to strašne ľúto Madison.Veľmi.Nikdy by mi ani v živote nenapadlo že by si mi zahla.Len v tom návale zlosti som vypustil slová ktoré ma zožierajú z vnútra z všade.A ja ťa PROSÍM odpusť mi.Chýbaš mi Madison.Ty, Max a aj ten drobec.Aj keď som ešte nemal veľmi nemal možnosť sa s nim zoznámiť už teraz ho milujem.A eśe viac milujem aj teba.Samozrejme aj Maxa akoby bol môj vlastný aj keď neni.No určite, keď budeš chcieť a odpustíš mi budeme mať detí kľudne aj dalších 10 !!
Prosím Madison odpusť mi.J-Ja ť milujem" ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Na konci vety sa mu hlas zlomil a normálne vám vravím spustili sa mu malé slzy.Ja som plakala hneď na začiatku takže plačem aj teraz - nič nové.Verila som mu.Verila, celým svojím srdcom a ešte tie slzy.vedela som že ma skutočne miluje.Tak ako ja jeho.
"Tiež ťa milujem ty tupec a odpúšťam ti," po tejto vete sa smiali dievčatá aj ja s Andreasom.No to som už na neho skočila a hodila som sa mu okolo krku.Bože !! Ta jeho vôňa mi chýbala.Držal ma pod stehnami a ja som mala nohy obmotané okolo jeho pasu.Aspoň teraz som nachvíľku bola v jeho výšške.Dlho a pomaly som ho pobozkala.Dala som do toho všetky pocity - lásku,hnev,bolesť no hlavne tu lásku.Plakali sme.Ja viac ale to je len detail :D
Pozkávali sme sa nekonečne dlhi."Strašne mi to chýbalo.TY si mi chýbal," "Aj TY mne zlato," Nad jeho oslovením som sa len usmiala a dalej som sa nechala obímať, potom ma ale zložil a vytiahol niečo spoza dverí.Maca !!!! Ale že gigantický bol.Zasvietili mi oči, aj Maxovi.Ani som nestihla nič povedať Max ho už držal vo svojich malých rukách a obímal ho.Zasmiali sme sa a Max sa ešte chytil Andreasovej kravaty a potahol ho aby mu dal pusu na líce.Bol to vážne nádherný pohľad.
'Bude z neho skvelý otec" pravda Freddie.Svätá pravda.
Andreasovi svietli oči.Mal ešte niečo zalubom.Povzdychla som si "To neni všetko čo ?" Ozvala som sa keď zatváral dvere. "Máš pravdu nie je," šibalsky sa na mňa usmial a ešte ma pobozkal.Pozkával ma tak jemne a pri tom tak vášnivo jeho pery boli ako droga.Moja droga.Objal ma okolo pasu no keď som ho šla objať okolo krku hneď sa odo mňa odtiahol a ja som tam stála s nechápavym pohľadom.Jemu ale zaiskrilo v očiach. Pozrela som sa na dievčatá no tie len krútili hlavami na znak toho že nevedia o čo ide.Keď tu zrazu si Andreas pokľakol na pravé koleno, otvoril malú, modrú krabičku v tvare kocky a opýtal sa ma tie 3 najúžastnejšie slová;

"Vezmeš si ma ???" ❤❤❤

💞❌❤❌💞
Yeahh !!!
Nova kapitola po asi 100 rokoch.No čo vam poviem - ŠKOLA !!! -,-
I hate school -,-
Ale tak stihla som to a vyšla :D
Naschvál som to skončila tak takže ma neukamenujete 😈😀
Ináč dakujem za 30,4 K + !! Ste bombový !!!
Aj za všetky votesy&komenty
Aj vopred :)
Chcela by som aby ste sa vyjadrili do komentov čo by ste chceli abo to bolo - chlapec, dievča poprípade aj meno.
A inač nieje shippovacie meno pre Madison + Andreas
-,-
Tak keby že niečo vymyslíte dajte vedieť ❤
Lúčim sa s vami :33
Amikaaa :3333
ILYSM !! ❤❤



Mafia✔Where stories live. Discover now