14.Kapitola - "Žeby prepad ?"

4.4K 244 3
                                    

Andrea's  P.O.V
"Aa načo ich potrebujete ?" hovoril som o sebe a Jeffovi v 3. osobe.V duchu som sa zasmial no na vonok som zostal vážny. "To nie je už tvoja starosť " odpovedal mi nadrzovku.Priznávam že ma to mierne vytočilo no zostal som kľudný. "Takže...," začal jeden z tych zarastencov " pán Majorski ...poprosím Vás najprv po dobrom podťe so mnou a neodporujte ". No to radšej skapem ; pomyslel som si. "Prečo by som mal s vam niekam isť vy banda zarastencov ?" to som asi až tak drzo nemusel hovoriť....no teraz som až tak nad tým nerozmýšlal. "Lebo inak sa niečo stane slečne O'Donnel a nie len jej ale aj spolku,,,,takže to pojde po dobrotky či inač ?" dopovedal s otázkou.A bum !!! našil moje slabé miesto.Nesmiem dopustiť aby sa jej niečo stalo ...a tiež ostatným.Ale hlavne jej. "Tak sa vschop !!! Buď chlap a nedovoľ to !!!...Veď ty na nej záleží tak nebuď ako kôpka nešťastia !!! " vrieskalo na mňa moje svedomie. Aargh !!! Niekedy ho vážne nemusím...ale hlavne keď má pravdu.
Madison's P.O.V
Išla som z domu mysliac stále na toho špecha v dome.Kto by to tak ale mohol byť ?? pýtam sa sama seba.Tak to vážne neviem."Bože, už sa sama so sebou rozprávaš" aaa moje svedomie. 'Už som si myslela že sa neozveš ty otrava !' ozvala som sa k svedomiu. "Aale zas nepreháánaj.Veď sa máš aspon s kým porozprávať" samozrejme začalo podpichovať. 'Aaargh !!! bože už sa rozprávam s niekim kto vpodstate ani neexistuje !. Som zrelá asi tak na psychiatriu !!' kričala som na seba. "No to som si všimla a keď už tam budeš, tak mi potom nezabudni poslať pozdrav ;)" Tak toto ma nasralo.Musím myslieť na niečo pekné a nie sa nervovať so svedomím .... A tak som začala rozmyšľať nad rodičmi,nad Ryanom až moje myšlienky zablúdili k Andreasovi.Ale neviem zas prečo... ???...Prečo Andreas ? "Mmm lebo je sexi,a zdá sa ty fajn a najradšej by si ho vyzliekla pohľadom.Len si to nevieš priznať" dokončilo monológ moje svedomie. 'Nie !! Ani náhodou..' Musím ich ísť pozrieť...lebo ten list ma priznám sa že trochu rozrušil..Áno.Počuli ste dopre.Mňa, Madison Chloe O'Donnel rozrušil list od nejakej tupej kravy, ktorá si o sebe myslí neviem čo.Odrazu mi vlezie do života so špehom + s Erikom a ešte aj do toho ťahá Andreasa a spol. No tak.to ako ďakujem pekne.Život vie byť svina a jaom sa o tom nie raz presvedčila. "No vidíš že ty na Andreasovi záleží".
Andrea's P.O.V
"Aaa chcel by som vedieť jednu vec" začal som no jeden zarastenec ju prerušil ; "no ale rýchlo" ... "čo je toto celé tu za divadlo ?" spýtal som sa aj s miernym sarkazmom v hlase.No ony to asi nijak nezaregistrovali a v kľude tá gorila povedala "Žeby prepad + menší únos ? no asi  tak by sa to dal povedať".A tým ma nasral.Vytiahol som zo zadu z teolákov zbraň,namieril nanho. V tej chíli to zopakovali aj chalany ale tie gorili tiež.No ony namierili všetci na mna.A dočerta !!!.Mieril som mu ku niekde v oblasti brucha kde som aj vystrelil.On spadol do klbka ostatný na mna išli tiež vystreliť no ten, ktorého som postrelil sa ozval " Niee !!! Nemôže byť mŕtvy" vyhrkol a pokračoval " ešte má byť nejaký obchod s Erikom za týchto a vieš že ak bude on alebo hocikto mrtvy tak skončíme mŕtvy !!!" zakričal.Ony síce na mna mierili n vedel som že by nevystrelili. "Ale čo bude s nimi keď sa uskutoční ten obchod ?" opýtal sa jeden z goríl. "Mia chce aby si Erik na Madison užil to mučenie,potom chce aby videla asi niekoho smrť alebo niečo také a keď všetci zomrú a ona sama zostane ju zabije pomalou smrťou". To bola posledná veta pred tým ako mi päsť do ksichtu a ja som odpadol s myšlienkami a obavami o Madison.
Madison's P.O.V
Po rozhovore so svojim svedomím a myšlienkami som si sadla do svojho čiefneho Mercedesu a vybrala sa smerom k domu Dangerous Boys.
Keď som tam dorazila hneď som trielila do domu.No zarazila som sa keď som uvidela pootvorené dvere.Moju myseľ zaplavilo obavami o týchto ľudoch.Vytiahla som zbraň a zakrádala sa do domu.V obývačke nebol nikto.Tak som šla do kuchyne kde som našla lístoček a na vrchu písalo moje meno Madison a tak som si ho zobrala do ruky a otočila som ho.Na nom stálo ; Ako vidím itak si sa prišla presvedčiť či tu niekto je či ne.Ale niekto tak predsa len je len viac hľadaj.Dám ty radu.Skús zamknutú pivnicu ;)
S "láskou" M.
Tak to ma vytočilo.Hneď so letela do pivnice.A škúšala so otvoriť dvere no boli zamknuté. "A čo si čakala ?" -svedomie-. 'Ja neviem, asi že budú otvorené' poveda som mu ironicky.Vykopla so dvere a to čo som uvidela ma šokovalo.

Mafia✔Where stories live. Discover now