Z pohľadu 3.osoby
Zatiaľ čo Madison s Angelou uskutočnovali plán ktorý, dostal názov *Ako zdrhnúť do nemocnice* (:'D) Andreas doma s Ryanom a dievčatami rozmýšlali kde asi tak môže byť 'základňa' Erika.Andreas bol doslova šibnutý z toho že nemá pri sebe niekoho koho miluje.Každý jeden deň odkedy odišla študoval,hľadal či plánoval pomstu a hlavne záchranu svojej milej.###
Madison's P.O.V.
Dneska je ten osudný deň kedy pôjdeme do nemocnice.Jednoducho sme s Angelou vymyslely že ma bolí ruka či hlava či čo.Noo a oni povolili aby sme šli teda do nemocnice.Tešim sa no zároveň som riadne nervózna.Vysoká biela budova.To jediné som mohla z okna auta vidieť.Veľký nadpis sa však tiež nedal prehliadnuť - HOSPITAL.Biele okná k tomu.Pôsobilo to až depresívne.Vošli sme do oddelenia gynekológie a sadli sme si na voľné stoličky.Pri nás sedeli ešte 2 ženy.Jedna bola asi už cca v 7 mesiaci keďže brucho mala neurekom fajne veľké.Čakala ešte s asi 5 ročným blonďavým dievčatkom.Druhá vyzerala že je asi na tom tak ako aj ja.Prvý krát v takomto oddelení medzi bielimi stenami.Ešte chvíľu sme počkali keď nás gynekológ zavolal.No mňa zavolal.
Keď mi povedal že si mám ľahnúť na moment ma to prekvapilo no urobila som to čo chcel.Ľahla som si na to lehátko či čo to bolo a čakala čo z neho víde."Poprosím vás slečna O'Donnel aby ste si vyhrnuli tričko," čo povedal som spravila.Daj mi tam nejaký gél a potom sa pozeral na monitor.A ja som stále čakala.Po asi 1 minúte ktorá, mi prišla asi ako rok povedal tie slová - "Gratulujem,môžete hrdo povedať že ste tehotná," Ešte sa na mňa usmial no to som už aj stála na prahu dverí.Angela sa samozrejme tešila so mnou.O necelých 7 aa 3 týždne zo mňa bude mamička.Ešte sa nejako dostať sp5 domov k rodine a všetko bude OK.###
Angela mi povedala dalšiu skvelú správu.Vraj mi Erik dovolí poslať niekomu 2 listy.Yees !! Aspoň nejaké pozitívne správy.Prvé čo som si hneď vytiahla dva papiere, pero a začala som písať;
Milé dievčatá !
Straaašne mi chýbate.Ináč ešte uporňujem že toto nečítajte pred chalanmi ale v súkromí - potom pochopíte.Takže už je to dosť dlhá doba čo sme sa nevideli, nerozprávali sme sa.Chýba mi to ? Noo neviem ako vám ale mne určite.Dúfam že čoskoro budem doma pri vás a na toto obdobie už budeme len spomínať.
Nebudem chodiť okolo horúcej kaše.Som tehotná.Áno Kristy tehotná - prosím ťa nekrič na neho že nepoužil aspoň nejaký sačok keď nemal na Durex.A ani mu to nehovorte.NEHOVORTE !!!Už je to presne 1 mesiac aaa 2 týždne aa 5 dní.
Počítam ? Jasné Hana počítam.Viem že sa teraz určite smeješ keď to čítaš.Kristy nezabi mi ho OK ? Oo a Mima !!! Nešukaj toľko z Jeffom !! :D a keď už že ták strašne to chcete robiť nezabudnite si Durex tak ako ja s Andreasom -,- .No čo už.Život ide ďalej.O a na otázku či si to dieťa nechám odpoviem len - of course. :)
Pozdravujem(eee) s drobcom a Ilysm !! :D ^^Uf to by sme mali.Aj som si zaspomínala aj som sa trochu nasmiala a teraz idem ja ten asi aj dlhší list.
Začnem chlapcami - neboj sa Andreas ty si nižšie :D
Moji najdrahší a najdebilnejší chlapci,
Už je to síce nejaký ten čas čo sme sa nevideli no nesmúťte.Plánujem sa ešte vrátiť.To je samozrejmosť.Takže idem poporiadku;
Ryan - bro, neplač prosím ťa.Je ťa počuť až tu do "apartmánu" či ako to mám nazvať.Áno je to tu luxusné.Nie nebol som ešte znásilnená,zbitá ani si na mňa nikto nedovolil povedať škaredé slovo.Asi sa ma každý bojí no.Dúfam že dom ešte stojí ! Nerobte somariny a ľubim ťa bro ♡.
Sebo - Ale ešte lepšie Sebastian :'D ty dobrá duša.Na teba ani nemám čo také povedať len že dávaj pozor na Ryana.
Lil - Ty pošuk jeden nevychovaný !! :D
Neže zničíš Hanu úplne.A prosím ťa spravaj sa slušne :$
Jeff - dalši pošuk čo viac dodať.Ty dobre že nechceš vyšukať Mime mozog z hlavy hej ? Tie tvoje potreby su vačšie ako Mount Everest.Predpokladám že kôli vám sa už doosť dlho nikto poriadne nevyspal.Oo a Mima nezabudni sa červenať ;)
A nakoniec Andreas;
Klišé - chýbaš mi je teraz potrebné lebo mi skutočne strašne chýbaš.Myslím na teba každý deň keď sa zobudím a si moja posledná myšlienka keď zaspávam.Už len kôli tebe,Ryanovi no všetkým sa vrátim aj keby som mala ísť cez mŕtvoly a poviem ti to čo chcem.Také malé prekvapko.Zatiaľ len môžeš premýšlať čo asi tak to môže byť.Nasadila som vám chorbáka do hlavy.Nezabudni Andreas - Milujem Ťa !!! ♡♡♡ Aj vás ostatným samozrejme a pozdravujem.
MadisonNormálne sa mi až spustili slzy.Plačem.Zase.Som.Smutná.A to len kôli tomu debilovi - Erikovi ktorý ma proste musel uniesť že ? Musel.No ja mu to vrátim a to 2× viac.Ako sa hovorí nie karma mu to vráti ale ja! A to prisahám na to že som O'Donnel.
✂✂✂
Viem že je kratšia ale tam šlo hlavne o to zistenie a o listy.Preto je kratšia.Vopred sa osrpavedlnujem za pravopisné chyby.Nová časť ? V nedeľu budee.Možno až dve ale nič nesľubujem.
Ľudia ? Skoro 21K ? No do prčic.Normalne že som happy jak blechy :D.Thankujem ;D za všeertky votesy&komenty (ktoré dúfam ze budú).
Aj laf ju ❤
A.
YOU ARE READING
Mafia✔
RomanceDva gangy, Dvaja rozdielny ľudia. Madison Chloe O'Donnel je 17 ročná mafianka,ktorá má rada len svoje kamošky - Kristy,Mimu,Hanu a Jess. Andreas Drew Majorski je 18 ročny mafian,ktorý žije vpodstate len pre prachy,sex a mafiu. No keď sa tímto dvom ľ...