Sevmek Böyle miydi?

234 6 0
                                    


Herkese merhaba tekrardan,uzun bir aradan sonra kitabımın bölümlerine baktım ve düzenleme kararı aldım.Tüm bölümleri düzenleyip ve daha okunacak hale getirip sizinle paylaşmak istiyorum, sizi seviyorum...

Beklemek cehennemdir.Ama beklerim seni...
~Shakespeare~

Her seven sevdiğini sonunda ölümde olsa bekler kimi 5 yıl , kimi 7 yıl sevdalılar için zaman önemli değildir sonunda yeterki sevdiği yanında olsun tek istedikleri bunlardı.Berra da anlıyordu onları oda sevdiği adamı çocukluğundan itibaren bekliyordu,ama değiyordu sonunda oda kavuşacaktı sevdiğine Rabbi onu duyacaktı biliyordu.Sabah erkenden duş alıp hazırlanmıştı uçağa, bugün çocukluğunun mahallesine gidecekti,bugün hayalî olan yaz ayını geçirecekti sevdiği gelicekti oraya, o mahalleye gelicekti biliyordu hissediyordu. Üstüne yarım kol bir lacivert crop geçirip, altına beyaz plazzo pantolonunu giydi çantasını aldıktan sonra hazırdı aşağıya inerken annesinin kızlarına karşı isyankar bağırışını duydu "kızlar çabuk olun niye bu kadar yavaş hazırlanıyorsunuz? geç kalıcaz uçağa, yarım saate çıkmamız lazım!" merdivenden inen berra annesinin görüş açısına girdiği zaman annesi hemen ellerini açıp klâsik kızlarını her gördüğü zaman yapmaktan çekinmediği, nazar duasını okudu ardından ikiz kız kardeşini geldiğini gördü berra ve aynısını ikiz kardeşine yaparak yüzlerine tükürdü beril hemen yüzünü ekşitip bağırdı " ya anne! kaç defa söyliyeceğim lütfen tükürme, tükürsende yüzüme yapma yazık nazar duası bile kaldıramıyor bu güzel yüzümü!" berra gözlerini devirerek berile cevap verdi " dedi yüzünde makyaj olmadan dışarıya çıkmayan hanfendi, ayrıca kadın yanında ne diye bağırıyorsun benim salak ikizim?" dedi buse ise hemen taklite geçti "oyroco nodon bogoroyorson solok okozom" babası hemen uyarıcı bir bakış attı berile" kızım kaç kere diyorum size? bir birinize karşı saygılı olun diye.Niye dinlemiyorsunuz?" annesi serpil hanım yine panik panik" ay! hadi acele edin de kahvaltınızı gidelim hayırlısıyla " demesiyle kahvaltılarını etmeye başlamışlardı buse, berra'nın durgunluğunu fark etmişti sessizce berranın kulağına eğilerek "psst kara kız noldu sana? niye durgunsun böyle hem senin mutlu olman gerekmez mi?" Berra her şeyi anlatmıştı buse, biliyordu oda ikizinin kaç yıldır bir adama nasıl tutkuyla aşık olduğunu berra ise sadece kafasını sağa sola sallayarak," bir şeyim yok uçağa, binicez ya heycandan bu halim " tabağında ki salatalıklarla oyanamaya devam ederek annesi ardından sofrayı kaldırmıştı çabucak babasının sesini duyduğunda başını kaldırmıştı yerden " hadi kızlar kalkın bakalım gidiyoruz" herkes oturduğu yerden kalkarak evden çıkmışlardı berra içinden dua ediyordu Rabbine " Allahım lütfen gelsin 5 yıldır bekliyorum gelmesi için, sadece gelmesi için 5 yıl bekledim lütfen gelsin..."

~Havalimanında ~ :
Babasıyla vedalaştıktan sonra bavullarını ve eşyalarını x-ray cihazından geçiriyorlardı.Berra bavulunu zorlanarak aldıktan sonra biletlerini almaya gitmişlerdi "annecim kimlikleri verin bana, siz bavul alanına gidin " annesi üçününde kimliklerini verdikten sonra berra'nın bavulunuda aldıp, yanından kız kardeşi ile gitmişlerdi.Berra 5 yıl sonra yeniden geliyordu ve yeni havalimanı olduğu için hangi değişiklikler yapıldığını bilmiyordu, bilet alma cihazının yanındaki görevliye sordu bu yüzden " pardon, acaba bana yardımcı olabilir misiniz biletleri almak konusunda?" görevli hemen başını salladıktan sonra, kimlikleri cihazın üstünde okutup biletleri berra'nın eline verdi " iyi uçuşlar efendim" kafasını sallayarak ve her ne kadar berra için olmasada kadına tatlı olduğunu düşündüğü bir gülümseme gönderdi.Elinde kimliklerle annesi ve kız kardeşinin yanına gidiyordu ki aniden birisinin çarpması üzerine geriye iki veya üç adım attı "pardon özür dilerim hanfendi,bilerek olmadı acelem vardı" kadının acele ve panik halinden bir uçuşa yetişmesi gerektiğini anladı berra, kadına sorun yok dercesine başını sallayarak " sorun yok halinizden anlıyorum" dedikten sonra kadının yanından ayrıldı "her şey zaten böyle anlarda başıma gelir, bugünde niye bu kadar dalgınsam kadına çarptım yanlışlıkla" diye kendi kendine söylenerek annesinin yanına gitti "heh, kızım geldin mi hadi bekleme salonuna gidelim 30 dakikamız kaldı " başını salladı berra ve elindeki kimlik ile biletleri annesine verdi.Annesi önde yürürken ikiz kız kardeşler arasındaydı hemen " Berra kızım ne böyle nemrut surat dolaşıyorsun etrafta? Enercii gelsin bedenine biraz" diye sosyal medya fenomeni olan Dilan Polatı taklit edişine güldü berra " heh! bak nasıl güzel gülüyormuş benim ikizim! aman ne güzel gamzesi varmış benim bebeğimin!" berra kendisiyle uğraşan kız kardeşine yapmacık bir şekilde bozuntu verdi " ya buse kızım kaç kere uğraşma diyorum sana benimle? bak daha havalimanında böyleysen Antep'te düşünemiyorum bile" dedi annesi önde yürürken kafasını hafif bir şekilde arkasına çevirdi" kızım biraz acele edin lütfen!" annesinin bu panik hallerine gülüyordu sadece berra, gerekli güvenlik alanından geçtikten ve beklendikten sonra uçaklarına binmişlerdi...

Biliyorum bölüm kısa oldu ama affedin lütfen. Tekrardan belirtmek istiyorum,şuanki hali 1. bölümün düzenlenmiş halidir diğer bölümler ardından düzenlenecektir...🌹🌑🫀

YAZ GÜLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin