Herkese yeniden merhaba, yeni bir bölüme yeni bir yaşanmışlığa hoşgeldiniz bölümlerin düzeltilmiş halidir.Sizi seviyorumm🫀
~Yazardan~:
1 Hafta geçmişti gelmesinin üstünden fakat gelmiyordu o 1 haftada o kadar çok umut besledi, o kadar çok yalvardı ki rabbine bunu sadece o biliyordu umudunu kesmişti artık berra, çevresindekiler de ondaki duygu değişimini fark etmişti bir anda mutluyken aklına sevdiğinin gelmemesi ile yüzü düşüyordu o yüzden bugün kuzenleri en azından birazcık bile olsa mutlu olsun diye ondan habersiz bir sürpriz hazırlamışlardı.
Yeni uyanmıştı berra ve tabi zorlanarak çünkü sabah sabah biricik ikizi buse "berra hadi kalk, kahvaltıya gidicez beraber" demişti berra daha afyonu patlamamış bir şekilde olayları anlamaya çalışırken yüzüne atılan kıyafetlerle şok geçirmişti "ya kızım hadisene, seni bekliycez sonra 2 saat o yüzden kıyafetini seçtim,git çabuk hazırlanıyor musun? saçını yada makyajını mı yapıyorsun yap hemen şimdi!" diye bağırmıştı berra'dan 2 cm uzun olupta kendisini zürafa zanneden ikizi.Neyseki kendi zevkine uyan şeyler seçmişti beril, elini yüzünü yıkayıp kişisel ihtiyaçlarını giderip ,odaya geçerek üstüne ikizinin verdiği kırmızı bir crop top giymişti altına ise ne uzun,ne de kısa denilebilecek beyaz bir şort giymişti.Saçını ise dün akşam alttan örgü yaptığı için şekil vermek istememişti örgüyü açtı ve dokunmadan aşşağıya indi nitekim buse kesinllikle dakika tutuyordur çünkü aynı annesi gibi fazla olmasa da oda panik yapıyordu.Beyaz ayakkabısını giydikten sonra kapıdan çıktığı anda busenin dakik cümlesini duydu "10 dakika 32 saniye de geldi canım ikizim" bunu söylerken arkası dönüktü, döndüğü anda gülüşü söndü ve somurtarak berra'yı azarladı,fakat berra onu umursamıyordu bile."Ee bir değişiklik yok bu kızda? yada varda ben mi görmüyorum? Ya kızım vampir gibi etrafta dolaşmak için can mı atıyorsun!? bu hal ne,insan bir makyaj falan yapar yada ne bileyim hiç yapmiyorsan bir kırmızı ruj sürseydin" dedi berra ise gözlerini devirip " maalesef canım ikizim ben senin gibi süslenmeyi fazla dert etmiyorum sadece giyinip çıkıyorum, ayrıca kırmızı ruj özel günlerde sürerim ben bugün bir özel gün değilse, sürmem için bir neden de değil" buse de berra'nın kendisine yaptığı gibi gözlerini devirdi " neyse ki harika bir ikizin var ve yanında kırmızı ruj taşımayı ihmal etmiyor ayrıca kırmızı ruj bir kadının cazibesini ortaya koyar senin aksine ikizim" bu cümleyi bastırarak söylemişti berra için ardından çantasından çıkardığı kırmızı ruju berra'nın dudağına sürdü"heh bak oldu yüzüne bir renk geldi de" duraksayarak düşünmüş gibi yapıp sonrasında elini şıklattı "bir şey eksik bekle dur bir saniye'' parmağını bir göstererek çantasından allık çıkarıp yüzüne yaydı kuzeni dilara berra'ya içinden acıdı hem böyle güzel bir kardeşi vardı hemde o kardeşinin nazı vardı mahalleye giren taksiyi görüp."Hadi kızlar, taksi geldi adamcağız beklemesin'' diyip tüm kızlar olarak arabaya bindiler.İlk önce kahvaltı edip sonrasında AVM'de vakit geçirmişlerdi tüm gün buse ikizinin moralinin düzenlediğini görüyordu birazda olsa.Avm çıkışında buse yine nazlanıyordu "ayy kollarım kopacak,Xwedêyo, alîkariya vê keçikê bike(Allah'ım sen yardım et bu kızcağız'a)" diyip aniden türkçe'den kürtçeye geçmişti dilara ise "ayy buse! yeter içimi baydın sabahtan beri ay kollarım,ay bacaklarım,ay fotoğraf çekeyim sonra yiyin diyip duruyorsun yorulunca da nazlaniyorsun .Kız bana bak senin bu bitmeyen nazını hangi adam çeker?" buse ise dudağını bükerek"ama napayım diloş ağrıyor her tarafım ayrıca benim nazımı çekemeyen erkekle ben o yola baş koymam, bir kere erkek dediğin sevdiği kadının nazını çeker ' yüzünü aniden somurtarak söylemişti bunları "o adamda da peygamber sabrı vardır o zaman.Ayrıca adam senin nazına dayanamayıp kaçar gider boşar seni" diyip gelen taksiyle konuşmalarını sonlandırmışlardı,yine hepsi teker teker bindikten sonra taksi yola çıkmıştı,çıkmıştı da trafik yoğunluğu vardı arabanın sıcak olduğunu düşünüp camı açtı berra.Yanında ki Volkswagen Passat Variant model olan arabanın sadece tekerleklerine ve kapısına bakıp anlamıştı plakası ise 27ABS 2734 'tü gözünü yukarıya çekerken arabanın sürücü koltuğunun camının açık olduğunu ve bir erkeğin sürdüğünü görmüştü ama ilgilenmemişti .Fakat üzerinde derin bir göz baskısı vardı sürücü koltuğunda ki adamın ona baktığını anlamıştı başını adama çevirip antep şivesiyle hayırdır dayı ne bakıyon? demek geçmişti de içinden neyse boşver 70 yaşındaki adama mı sataşıcaksın kızım? hem ayıp olur diye geçirdi yeşil ışığın yanmasıyla taksi yola devam etmişti.Zaten fazla yolları yoktu fakat trafik olduğu için uzatmıştı, taksi önde giderken dikiz aynasından fark etmişti berra arkadan hala takip eden passat'ı sonrasında zaten iç sesi dahil olmuştu kız bana bak bu manyak, yaşlı, psikopat adam senin güzelliğinden etkilenip taksiyi takip etmiş olmasın? berra böyle bir şeye anlam veremedi içinden konuşarak "ay manyak mısın? adam napıcak boyum kadar torunu vardır onun" neyseğğ bu dünyada herşey olabilir nitekim.Taksici " kestirmeden gideyim mi bacım?" diye sormuştu zaten adamı tanıyorlardı "olur sen kestirmeden git kadri abi" demişti dilara adam zaten kestirmeden direk gidip evin önüne gelmişlerdi, taksinin ücretini ödedikten sonra bagajı açıp içindeki eşyaları aldılar ama berra ile beril dışarıda kalmıştı mahallelinin ona meraklı melehat dediği ,fatoş abla "kızlaarr nerden geliyonuz anam?" demişti ağzında meşhur sakızını çevirerek kendisi antep'te yaşasa da antep şivesi yapmayı istemiyordu"avm'den geliyoruz fatoş abla noldu?" diyip kaşlarını kaldırdı beril berra içinden yine dedikodu çıkartıcak diye geçirdi"hmm,napıyordunuz gızz oralarda,bana bak yavuklunuz varsa bana söyleyin fatoş ablanızdan sır çıkmaz biliyonuz" bu kısmı sessizce söylemişti sonrasında ağzında ki sakızı patlatıp çiğnemeye devam etti " ya,ya ne demezsin! fatoş abla bilemez miyiz senden sır çıkmıycağını!? merak etme bu mahallede en güvendiğimiz insan sensin" diye geçiştirdi berra fatoş'u kadın dedikodu yapmadıklarını anlayınca " hee iyi tamam hadi iyi akşamlar gızlarım" dedi ve ağzında ki sakızı çevirip camı kapattı berra ile buse de evin içerisine giriceklerdi ki mahllenin giriş yapan Volkswagen Passat Variant ile durdu berra,bu trafikte kendisini takip eden - iç sesinin düşüncesi ile- arabaydı yanlış görmemişti plakası bile aynıydı kör değildi ya canım! 27ABS 2734 'tü araba tesadüf bir şekilde sevdiği adamın yani Araf'ın anneannesinin evinin önünde durdu.Arabayı park eden sürücü -Yaşlı psikopat manyak dede yada amca- arbayı düzgün bir şekilde park etmişti "hayret düzgün park etti amca yaşına göre '' diye geçirdi sonrasında arabadan çıkan kişi yada kişiler ile gözünü far görmüş tavşan gibi açmıştı, bu imkansızdı...Evvet! inşallah bölümü beğenmiş olursunuz, yanlış yaptığım hataları yorumlarda bahsederseniz sevinirim.
Bölümlerin düzeltilmiş halidir, diğer bölümlerde en kısa süre içinde düzeltilmiş olacaktır...🫀🌑🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ GÜLÜ
Teen FictionMahallesi'ndeki Kara Oğlan lakabı ile bilinen Araf Satıcı'ya küçüklüğünden beri aşık olan mahallenin Kara Kızı Berra Akgün Dayısının kanser olduktan sonra ailesini yiğeni berra'ya emanet etmesi, berra'yı ise çocukluğundan beri aşık olduğu adam'a ema...