Hayatının kadınıyla hayatını tamamen birleştirmeyi sabırsızlıkla bekleyen Önder bunun için ilk adımı atmaya karar vermişti. Aklında güzel planlar vardı. Okuldaydı, öğle arasında Deryayı aradı. O sırada Derya ise fırında her zamanki işlerini yapıyor müşterilerini karşılıyordu. Çalan telefon sesiyle arayan kişinin ismini gördü. Gülümseyerek telefonu açtı.
Derya: Alo
Önder: Güzeliimm,nasılsın ne yapıyorsun?
Derya: İyiyiimm her zamanki gibi dükkandayım işte. Sen?
Önder: Sesini duydum ya çok iyiyim. Okuldayım ben de işte. Uğraşıyorum çocuklarla.
Derya: Bizimkiler yine ortalığı karıştırmıyorlar dimi?
Önder: Yok yok merak etme. Garip bir şekilde uzun süredir olaysısız. Büyüdüler akıllandılar sanki.
Derya: İyi iyi aferin onlara.
Önder kahkaha atar.
Derya: Ne oldu yaa?
Önder: Hatırlıyor musun bir zamanlar sürekli çocuklarla ilgili konuşup dertleşmek için sana gelirdim. Tek derdimiz onlardı. Benim de seni görmek için en büyük bahanem tabii.
Derya: Hatırlamam mı? Her zaman kötü şeylerden sonra beni teselli ederdin geçecek diye.
Önder: Haklı çıkmadım mı? Bak nerden nereye. Çocuklar artık iyiler, iyi anlaşıyorlar. Bizi üzecek yoracak bir şeyler kalmadı.
Derya: Haklı çıktın. Ben zaten biliyordum haklı çıkacağını. O kadar güven veriyordun ki sen geçecek dediğin an tüm fırtınalar diniyordu içimde, aniden sakinleştiriyordun benim karadeniz fırtınalarımı.
Önder: Onca yaşanan şeyden geriye bize en güzel şey kaldı be Derya, bana sen kaldın sevgin kaldı. İyi ki yaşamışız onları da aşık olmuşum sana. Keşke Vefa ölmeseydi de farklı bir şekilde tanışabilseydik, Cemreyi de kaybetmeseydik tabii.
Derya: Çocukları okula girmek için sınava hazırlarken ne demiştin? 'Bir ölüm 3 doğum' Şimdi çok daha fazla doğum oldu. Biz de birbirimizle yeniden doğduk.
Önder: Ayynen öyle, ben senden önce yaşadığımı sanıyordum sadece. Deryaa..
Derya: Efendim?
Önder: Aslında ben seni şey demek için aramıştım.
Derya: Ne demek için?
Önder: Hayatımın sonuna kadar seninle olmak istiyorum ben, artık daha fazla ayrı kalmasak ve bunun için ilk adımı atsak mı diyecektim.
Derya: Nasıl bir ilk adımmış o?
Önder: Sözlüm olur musun?
Derya: Vaayy sözlü haa. Hayatım biz zaten sözlüyüz. Birbirimize söz verdik ömrümüzün sonuna kadar kalplerimiz birbirimiz için atıcak diye. Sen sevgililikten sıkıldın mı yoksa?
Önder: Ne sıkılması Derya onu mu diyorum ben. Evet sözlüyüz ama ailemizi sevdiklerimizi toplasak ben seni Aliden istesem, o da verse. Güzel olmaz mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Güneşi / DerÖn
FanfictionTozluyakanın en güzel aşkı DerÖn'ün hikayesini diziden sonra kendi kurgumla devam ettirmek istedim. Aşkımız kalbimizde hiç batmayacak bir güneş doğdurdu, ikinci bahar en çok bize yakıştı 🤍 Not: Kurgu Tozluyaka 24. Bölüm sonundan yani Derya ve Kenan...