Piknik yapıp bisiklet sürdükleri günün ertesi günü Önder kendiliğinden uyandı. Kollarının arasında bebek gibi uyuyan Deryaya baktı. Sonra saate bakıp epey uyuduklarını fark etti. Başından öperek Deryayı uyandırdı.
"Güzelim.. Hadi uyan.."
Derya yavaş yavaş gözlerini açtı. Öndere bakıp gülümsedi.
"Günaydın hayatım."
"Günaydın bitanem."
"Epey uyumuşuz saat 9 olmuş.."
"Olsun ne acelemiz var ki.. Balayımızda ne zaman istersek o zaman uyanırız."
"Orası öyle güzelim de.. Bugün kaçırmamamız gereken bir şey var.."
"Neymiş o?"
Önderin Deryaya cevap vermesine fırsat olmadan odalarının kapısı tıklatıldı. Derya merakla sordu.
"Allah Allah kim ki sabah sabah.. Oda servisinden bir şey mi istedin sen gene Önder?"
"Yoo, yok hayatım. Yeni uyandım işte ben de."
"Ha bir şeyler çevirmiyosun yani gene?"
"Aaa Derya ne çeviriyo olabilirim?"
"Bilmem ki.. Konu sen olunca... Neyse dur bakalım anlarız şimdi." diyerek Önderin kollarından ayrılıp yataktan kalktı. Geceliğinin üzerine sabahlığını giyip kapıyı açtı. Kapıda bir kadın ve Melisa vardı.
"Buyrun.."
"Derya hanımdı değil mi?"
"Evet.. Siz?"
"Ben Melis. Melisanın annesiyim. Melisa sizden çok bahsetti de isminizi ordan biliyorum."
"Yaa anladım.. Memnun oldum."
"Ben de."
Derya Melisaya doğru hafif eğildi.
"Merhaba Melisacım. Nasılsın bakalım?"
"İyi değilim Derya abla.."
Melisanın gözleri nemliydi. Yeni ağladığı belli oluyordu.
"Neyin var güzelim.."
"Şimdi söyleyemem.. Önder amcam burda mı?"
"Burda.."
Melisanın annesi tekrar lafa girdi. Derya kadına döndü.
"Kusura bakmayın sabah sabah sizi de rahatsız ettik ama.. Melisa durmadan ağlayıp Önder amcasını görmek istediğini söyledi, susturamadım. Önder beyle geçen gün Melisa kaybolduğunda tanışmıştık, o getirmişti.. Odanızı resepsiyondan öğrendim.."
"Yok estağfurullah sorun değil.. Önder içeride Melisa görmek istiyosa tabii ki görebilir."
"Çok teşekkür ederim.. Ben buralarda olucam, Melisa özel konuşacakmış da."
"Ya.. Peki.."
Derya Melisaya döndü.
"Geç bakalım içeri güzellik.."
Melisa içeriye geçerken Melis kısık bir sesle Deryaya döndü.
"Derya hanım.. Ben Melisaya aldığım bir karardan bahsettim sanırım derdi o.. Neden Önder beyi görmek istedi bilmiyorum gerçekten kusura bakmayın.."
"Yok Melis hanım ne kusuru. Merak etmeyin biz Melisayla konuşur sonra size getiririz."
"Çok teşekkürler çok sağolun."
"Ne demek.."
Melis gitmiş Melisa ise odanın girişinde Deryayı bekliyordu. Tam o sırada Önder seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Güneşi / DerÖn
FanfictionTozluyakanın en güzel aşkı DerÖn'ün hikayesini diziden sonra kendi kurgumla devam ettirmek istedim. Aşkımız kalbimizde hiç batmayacak bir güneş doğdurdu, ikinci bahar en çok bize yakıştı 🤍 Not: Kurgu Tozluyaka 24. Bölüm sonundan yani Derya ve Kenan...