30. Bölüm / Taburcu

395 19 34
                                    

Derya ve Çağrının hastanede geçirdiği  gecenin sabahında Önder erkenden hastaneye gelmişti. Çağrının yattığı odaya girdi. Hem Çağrı hem Derya uyuyorlardı. Önder sandalyede iki büklüm uyuyan Deryanın yanına geldi. Bir süre gülümseyerek öylece izledi. Sonra saçlarını okşamaya başladı. Yanağına küçük bir öpücük bıraktı. Derya yavaş yavaş gözlerini açtı. Gözlerini açtığında karşısında ona ışıldayan gözlerle bakan Önderi gördü. Gülümsedi. 

"Önder.. Gelmişsin.. Günaydın."

"Günaydın bitanem." 

"Saat kaç? Çok mu uyudum ben. Çağrı.. Çağrı.." diyerek endişeyle doğruldu.

"Hayatım Çağrı iyi merak etme uyuyor. Daha çok erken. Ben erken geldim sizi merak ettiğim için." 

"Yaa.. İyi.." 

"Doktorla konuşmaya gidicem."

"Tamam.. Ben de bir Çağrıya bakayım."

Önder doktorla konuşup 5-10 dakika içinde geri dönmüştü. Derya ise Çağrının başındaydı. Önder odaya girdi. Derya ve Önder Çağrıyı uyandırmamak için fısıldaşıyorlardı. 

"Doktor ne dedi Önder?"

"Çağrı uyanınca birkaç kontrol daha yapacaklarmış sonra bir aksilik olmazsa çıkacağız hayatım." 

"Ohh ohh süper.. Çok yorulmuş Çağrı, baksana nasıl uyuyor." 

"Normal.. Derya, Çağrı uyurken biz de biraz aşağı kafeteryaya inelim mi?"

"Olur." 

Derya ve Önder kafeteryaya inmişler. Önder birer kahve almış gelmişti. 

"Kahve aldım sana.. İyi gelir. İki büklüm sandalyede uyumuşsun Derya ben sana ben kalayım demiştim."

"Aman ne olacak Önder. Çağrıdan önemli değil ya."

"Ben sana kıyamıyorum karıcım."

"Merak etme.. İyiyim ben. Çağrı iyi olsun o zaman daha iyi olucam. Hem dün o kadar güzel şeyler konuştuk ki.."

"Yaa.. Ne konuştunuz bakalım?"

"Sohbet ettik biraz işte. Bana içini açtı biliyor musun? Öyle güzel şeyler söyledi ki.." 

"Hiç şaşırmadım çok seviyor seni.. Ne dedi?" 

"Nesrinden bahsetti biraz.. Olanlardan... Dedi ki ben hayatına girdiğimden beri çok da canını yakmıyormuş olanlar." 

Önder gülümsedi. "Çok iyi geldin çünkü ona.."

" Senden de bahsetti.. Dedi ki babam gibi bir babam olduğu için zaten çok şanslıydım ama artık hayatımda annem diyebileceğim senin gibi biri olduğu için de çok şanslıyım"

Önder Deryanın elini tuttu. "Hem o hem ben hem Ali. Üçümüz de sana sahip olduğumuz için çok şanslıyız."

"Ben de.. Beni o kadar çok mutlu etti ki söyledikleri Önder. Bir de şey dedi.. Babam bana çok mükemmel bir baba oldu ama kendi hep eksikti. Seni bulunca tamamlandı dedi." 

"İşte bu çok doğru.. Yani ikinci kısmı. Çağrıya iyi bir baba olabildim mi bilmiyorum ama sen bana gelene kadar ben hep eksiktim, yoktum hatta. Sen beni tamamladın, var ettin sevgilim.." 

"Sen de beni hayatım.. Sen olmasan, siz olmasanız ne yapardım bilmiyorum. Ayrıca sen o kadar mükemmel o kadar güzel bir babasın ki sakın kendini hafife alma. Hem sadece Çağrı ve Aliye değil.. O yurttaki kızlara da çok güzel babalık yapıyorsun."

Kalp Güneşi / DerÖn Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin