Kim bilebilirdi ki Önderin her detayını ince ince düşündüğü o rüya gibi günün sonunda kabusa dönüşeceğini. Kim bilebilirdi ki sevdiğime kavuştum derken bir kurşunun gelip her şeyi mahvedeceğini. Yine felaketi getiren Kenan, yine acıyı çeken Önderdi. O kurşun sadece Önderi yaralamadı. Deryanın da tam kalbine isabet etmişti. Silah patladıktan sonra içeri giren polisler Kenanı tutuklayıp götürüyorlardı. Önderi yerde kanlar içinde gören herkes ise şok geçiriyordu. Derya ağlayarak çığlıklarla Önderin başındaydı.Derya: Önderr, Önder dayan nolur. Ambulans çağırsın biri hadi acele edin kan kaybediyor çabukk.
Ali: Silahla yaralanma çabuk acil bir ambulans gönderin.
Çağrı: Babaa, baba bırakma beni ne olur dayan lütfen baba lütfen.
Önder can havliyle kekeleyerek konuştu.
Önder: İy..i..yi..m
Önder hâlâ nefes alıyor olsa da gittikçe kan kaybediyordu. Kimsenin elinden bir şey gelmiyordu. Gözleri kapandı...Başı yana düştü..
Derya: Önderr, hayır Önder gidemezsin hayır.
Ambulans geldi, Önder hastaneye kaldırıldı. Derya ambulansta Önderin yanındaydı. Gözyaşlarını tutamıyor ama Önderin elini de hiç bırakmıyordu.
Derya: Önder, bak ben burdayım sevgilim yanındayım. Biliyorum duyuyorsun beni. Sen hep duyarsın zaten beni. İyi olacaksın tamam mı?
Hastaneye geldiklerinde Önderi acil ameliyata aldılar.
Derya ameliyathanenin önünde yere çökmüş ağlıyordu. Derken arkadan Çağrı, Ali, Bilal, Kader, Zeyno, Arap da geldiler.
Çağrı: (telaşla) Derya abla ne oldu babam nerde iyi mi?
Derya: Ameliyatta..
Arap: Yeminim olsun o Kenan şerefsizini öldürücem.
Çağrı ağlayarak Deryanın yanına çöktü Başını Deryanın omzuna koymuş ağlıyordu.
Çağrı: Ya babama bir şey olursa... Ben napıcam.. Derya abla.. Çıkıcak dimi?
Derya her ne kadar ağlıyorsa da güçlü olmak Çağrıya destek olmak zorundaydı.
Derya: Tabii çıkıcak Çağrı. Sen babanı tanımıyor musun? Bir kurşun onu yenemez. O bizi bırakmaz merak etme.
Kader: Allaahıımm neden tüm felaketler bizi bulur neden? Koç sağ salim çıksın şu ameliyattan Allahım nolur.
Zeyno: Nolur bir şey olmasın nolur nolur. Allahım sen Önder hocama yardım et güç ver.
Bilal: Hoca çok güçlüdür ona hiçbir şey olmaz duydunuz mu beni? Bizim de güçlü olmamız ona destek olmamız gerekiyor. O şimdi hissediyordur bizi. Kendinize gelin yaa. Biz neler gördük, hoca neler gördü bir kurşun alt edebilir mi hiç onu.
Ali: Evet Bilal abim doğru diyor. Sağ salim hep birlikte elimizi kolumuzu sallayarak çıkıcaz burdan merak etmeyin.
Önder ameliyata gireli 2 saat olmuştu. Hastane koridorunda gözyaşları ve endişeden başka hiçbir şey yoktu. Hepsi dualarla Önderden bir haber bekliyordu, Çağrı sinirle dayanamayarak ayağa kalktı.
Çağrı: Kaç saat oldu niye bitmiyor bu ameliyat yeter dayanamıyorum kimse de bir şey demiyor.
Bilal: Sakin ol aslanım birazdan bir haber alırız.
Derya ayağa kalktı, ameliyathanenin kapısına gidip alnını yasladı. Sessizce konuşmaya başladı.
Derya: Önder beni duyuyorsun hissediyorsun biliyorum. Hiçbir yere gidemezsin anladın mı beni? Beni sensiz oğullarımızı babasız bırakamazsın. Bak bu kadar insan seni bekliyoruz. Benim tanıdığım Önder pes etmez. Seni çok seviyorum yanındayım çıkmanı bekliyorum sevgilim. Alt et o kurşunu lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Güneşi / DerÖn
FanfictionTozluyakanın en güzel aşkı DerÖn'ün hikayesini diziden sonra kendi kurgumla devam ettirmek istedim. Aşkımız kalbimizde hiç batmayacak bir güneş doğdurdu, ikinci bahar en çok bize yakıştı 🤍 Not: Kurgu Tozluyaka 24. Bölüm sonundan yani Derya ve Kenan...