Selamm. Ben geldim 🧡
Duyuruda da söylediğim gibi Yaşatamadım bölümü ile 😋 Hadi gelin yorumlarda buluşalım.
Diğerlerine göre biraz uzun bir bölüm oldu umarım sıkılmadan okursunuz.
Hadi başlayalım o zaman 🍀
Her bölüm söylemeyeyim artık duygusal müzikler açılsın. Bölüm okunmaya başlansın. Benim önerim medyada 🎶
Ara vermeden önce son kez yıldıza basıp yorup yapmayı unutmayın ballarım ✨
****
Berk:
" Hadi Allah'a emanet tatlım! Derslerini iyi dinle. Sınavında da başarılar! Öpüyorum kocaman!"Aybike:
" Berk ne olu-"Aybike yüzüne çarpılan kapıyla cümlesini tamamlayamazken şaşkınlıkla kaşlarını çattı.
Kahvaltıdan sonra onu apar topar evin çıkışına sürüklediği yetmezmiş gibi bir de suratına kapıyı mı kapatmıştı bu kızıl şeytan ?
Aybike:
" Var sende bir hâller ama bakalım yakında çıkar kokusu kızıl şeytan."Ahmet:
" Araba hazır kızım gel hadi! "Aybike:
" Geldim Ahmet Abi, geldim! "Berk kapıdan uzaklaşan kızla birlikte sırıtarak kapının gözetleme deliğinden bakışlarını çekti.
Bugün istediklerini yapabilirse eğer dilek listesinin ilk maddesini karalayabilecekti.
Ayla:
" Gitti mi oğlum? Başlayalım mı hazırlıklara? "Berk heyecanla annesinin yanına gelip gülümseyerek kadına sarıldı.
Berk:
" Başlayalım anneciğim, başlayalım. Ama olur değil mi sence de ? Aybikemin en sevdiği yemekleri hazırlayıp eskisi gibi, yani hiç hasta olamamışım gibi davranırsam o eskiyi anımsar. Böylece eskisi gibi gerçekten gülümser belki ha ?"Ayla:
" Gülümser tabi oğlum! Senin elinden en sevdiği yemekler, karşısında yakışıklı mı yakışıklı sevgilisi. Neden gülümsemesin ki? "Berk:
" Umarım! İlaçlarımı da geç içeceğim bugün haberin olsun anneciğim. Bir aksilik çıkıp yeniden üzülsün istemiyorum."Ayla dolu gözlerle gülümseyerek usulca başını salladı.
Ayla:
" Tamam oğlum bugünlük istediğin gibi olsun bakalım. Hadi şimdi mutfağa gidiyoruz. İş başına,marş marş! "Berk onu sırtından itekleyerek mutfağa doğru sürükleyen annesi ile kıkırdarken aklına gelen şeyle heyecanla ardına bakmaya çalıştı.
Berk:
" Anne Aybikem'in bana yaptığı kekten de yapar mıyız? Hani ödev için bize geldiği gün getirmişti. Hatırlıyor musun? "Ayla:
" Yaparız oğlum, yaparız. Onu da yaparız."✨
Berk duştan çıkıp saçlarını kurulayarak heyecanla gardırobunun önüne doğru ilerledi.
Bütün yemekler ve masa hazırdı. Geriye bir tek hazırlanıp ilaçlarını içmesi kalmıştı. Sonra biricik sevgilisinin okuldan dönmesini bekleyebilirdi.
Dolabını açıp içine göz gezdirdiğinde gördüğü beyaz gömleği ile derince gülümsedi. En sevdiği gömleğiydi bu. Çünkü Aybikesi ile bulaşacağı bir gün giyinmiş o da ona çok yakıştığını söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşatamadım / AyBer
Short StoryBelki de yanlıştı doğrularım Aşkını, sevgini sorguladım Yolların kapalıydı zorlamadım Öldürdüm çiçeğimi 🥀 Yaşatamadım...