Selamm. Ben geldimm 🧡
Medyam bozuk arkadaşlar o yüzden siz ben söylemeden en duygusal şarkınızı açıyor ve öyle geliyorsunuz bölüme değil mi ?? 🧐
Önerim : Hoşçakal ( instrumental)
Medya fotomuz bumasaldaboyle aşkımdan ✨ onu da bırakalım şuraya:
Herkes gider elbet bir gün
Ama yok senin için çok erken 😭Bir değişiklik olmazsa bir sonraki bölüm final gibi 🥺 Yaşatamadım devri kapanıyor...
O yüzden son bölümlerimizde pamuk eller klavyeye.
Yıldıza basmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın canlarımm 🍀
****
Ayla gözünden süzülen yaşı sertçe silip derin bir nefes aldıktan sonra titreyen ellerini yatağın üzerindeki zarfa uzattı.
Birkaç dakikadır bakıştığı, açmaya cesaret edemediği o zarfa...
Anneme...
Zarfı açıp içinden mektubu çıkarttığı anda dudaklarından kopan hıçkırığa engel olamadı.
Bir gün oğluyla satırlarda buluşmak zorunda kalacağı aklının ucundan bile geçmezdi. Çaresizce, kimsesizce...
Gözünden bir damla yaş düşüp mektubu ıslatırken burukça elindeki kağıda baktı.
Çoğu yerde harflerin mürekkebi birbirine girmiş, kağıtta kabarık alanlar oluşmuştu.
Anlaşılan oğlu bu mektubu yazarken gözyaşlarına ancak bu kadar engel olabilmişti.
Çaresizce kağıdı önce dudaklarına sonra göğsüne bastırdı. Oğlunun o zaman silemediği gözyaşlarını, saramadığı bedenini bu şekilde telafi edebilir miydi ki?
Derin bir nefes alıp mektubu kendisinden uzaklaştırdı. Artık zamanı gelmişti. Oğluyla buluşma zamanı gelmiş...
****
Anneciğim, güzelim, bir tanem...Zamanı geldi ha? Bizim için veda vakti maalesef gelip çattı! Artık aramızda kapanmayacak mesafeler var. Ne kadar koşarsak koşalım, ne kadar çırpınırsak çırpınalım, ne kadar ağlarsak ağlayalım kapanmayacak...
O yüzden ağlama artık olur mu? O günde sana dediğim gibi sen hep gül! Ağlayınca çok çirkin oluyorsun çünkü.
****
Ayla son cümle ile gözyaşları arasından kıkırdadı. En çok da onun bu yaramaz hallerini özleyecekti galiba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşatamadım / AyBer
Cerita PendekBelki de yanlıştı doğrularım Aşkını, sevgini sorguladım Yolların kapalıydı zorlamadım Öldürdüm çiçeğimi 🥀 Yaşatamadım...