1.4

543 45 223
                                    

Selamm. Ben geldim 🧡

Herkese hayırlı kandiller 🙏💙

Bu sefer arayı fazla açmadan geldimm 🥳🥳

Diğer kurgulara da bölüm yazmak istiyorum ama Yaşatamadım dramı beni esir almış durumda.

Ağlaya zırlaya bölüm yazmanın tadı bir başka. İşin sonunda yazar için depresyon yolları görünüyor 🙄😅

Hadi gelin yorumlarda buluşalım ! Azalan yorum ve oy sayısı yazarınızı hayli üzüyor çünkü 🥺💞

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın canlarım 😘🍀

****

Aybike:
" BERK !"

Ayla:
" O-oğlum? "

İkili yerde baygın yatan kızılın yanına gelip çömeldiğinde Ayla endişeyle oğlunun başını dizlerinin üzerine koydu.

Aybike:
" A-AMBULANS! OĞULCAN AMBULANS ÇAĞIR HEMEN! "

Oğulcan:
" T-Tamam arıyorum. "

Ayla dudaklarından kopan hıçkırığa engel olamadı oğlunu böyle dağılmış görünce. Terden alnına yapışmış kızıl saçları, yanağını ıslatan gözyaşları... İçinde bir şeylerin kopmasına sebep olmuştu.

Korkuyla gözlerini oğlunun yüzünden bedenine indirdiğinde inip kalkan göğüs kafesi ile derin bir nefes aldı. Henüz bırakmamıştı onu.

Oğlunu kendisine çekip gözyaşları arasından sıkıca sarılırken kıvırcık saçlı kızın titreyen sesiyle korkuyla geri çekildi.

Aybike:
" A-Ayla teyze kan... k-kulağı- "

Ayla titreyen elini korkuyla kızılın kulağına götürdüğünde eline bulaşan kanla sinirle salondan çıkarılan ikilinin arkasından seslendi.

Ayla:
" Allah kahretsin sizi! Ne istediniz oğlumdan ya ! Yaptığınız şeyi itiraf etmek bu kadar mı zordu ?! Zaten hasta, yorgun delil diye diye oradan oraya sürüklediniz vicdansızlar ! A-Allah kahretsin sizi!"

Kadın tekrar oğluna döndüğü sırada oğlunun elini sıkıca tutmuş, korkuyla ileri geri saklanarak ağlayan kıvırcık saçlı kıza döndü.

Ayla:
" K-Korkma hiçbir şey olmayacak ona. Geçen sefer duydun doktoru. Hastalığın bu evresinde bayılmalar beklenmedik şeyler değil dedi. Yoruldu da biliyorsun bugün. İlaçlarını da içmedi. O-Ondan böyle. U-Uyanıcak!"

Aybike usulca başını sallayıp kadını onaylarken baş parmağıyla kızılın bileğindeki umut çiçeğini okşadı. Geçen seferki gibi yine yardımcı olurdu belki ona.

Doruk nihayet yolun açılması ile adliyenin önüne vardığında kapının önünde gördüğü ambulans ile sertçe yutkundu.

Tahmin ettiği şey olmamıştı değil mi?

Doruk:
" H-hayır hayır Berko ! Sakın kardeşim, sakın."

Genç adam kapının önüne koştuğu sırada sedyeyle adliyeden çıkarılan kızılla gözünden süzülen yaşlarla sertçe yutkundu.

Doruk:
" B-Berk! "

" Hastanın yanında sadece bir kişinin gelmesine izin var hanımefendi."

Aybike onlara yöneltilen uyarı ve kızıl saçlı kadının ona çevrilen bakışları ile hiç istemeyerek de olsa kızılın elini bırakıp bir adım geri çekildi. Dönecekti ki ona zaten..

Yaşatamadım / AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin