Selamm. Ben geldim 💚
Aşırı duygusal bir bölümle geldim.
Kül ve Derinlere dinleyerek, hüngür şakır ağlayarak yazdım 🥺 Derdim neyse artık?
Sizde aynı etkiyi yaşamak isterseniz duygusal bir müzikle okuyabilirsiniz 🤧
Ayrıca bir hatırlatma yapmak istiyorum. Bu evren Berk'i sana kimle istiyorsan onunla mutluluklar dilerim olayından sonra hiçbir hata yapmadı. Dizideki olaylarla karıştırmayın lütfen!!
Hazırsanız başlayalım 🍀
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın 💚
****
Aybike:
" B-Berk ö-ölüyor mu ?"Ayla tedirgince kıza doğru bir adım attı. Nasıl yapmıştı böyle bir hatayı? Daha sabah oğluna onun öğrenmeyeceğine dair söz vermişti.
Ayla:
"A-Aybike bak sakin ol. Tama- "Ayla ilerde, merdivenlerin önünde dolu gözlerle onları izleyen oğluyla sertçe yutkundu.
Aybike:
" Ayla Hanım söylesenize neyi var Berk'in?! Ne demek ölüyor?! Ayla Hanım lütfen!"Aybike kadının telaşla ileriye doğru bir adım atmasıyla onun baktığı yere çevirdi bakışlarını.
Ayla:
" B-Berk? Özür dilerim oğlum!"Genç adam kızın üzgün ve dolu gözlerle kendisine bakmasıyla sertçe yutkundu. Daha şimdiden, öleceği gerçeği ile yüzleşir yüzleşmez bu kadar üzüldüyse o ölünce ne yapacaktı?
Bunu ona yapamazdı. Birazdan onu üzecek olsa da sonra daha fazla üzülmemesi için yapmak zorundaydı.
Aybike arkasına döner dönmez kızılın gözlerinde gördüğü ifadeden anlamıştı. Doğruydu! O gerçekten ölecekti...
Genç kız kızılın aniden arkasına dönüp merdivenleri hızlı adımlarla çıkmasıyla kaşlarını çattı. Ne yapıyordu ? Endişeyle onun arkasından ilerleyen kadının peşine takıldı. Berk'le konuşması gerekiyordu.
Berk odasının kapısını açıp kızın çantasını aldı eline. Bir an önce gitmesi lazımdı onun buradan. Bu duyduklarını unutması, onu unutması gerekiyordu.
Yeniden odasından çıkıp merdivenlere yöneldiği sırada karşısına geçen ela gözlü kızla duraksadı.
Aybike:
" B-Berk? Yalan değil mi? Bana söylediğin gibi sadece canın sıkkın senin. Yanlış duydum ben değil mi?"Berk kızın gözyaşları arasından umutla sorduğu soruyla elindeki çantanın kulpunu sıktı çaresizce. Ne ona yalan diyecek gücü ne de sarılıp sıkıntısı giderecek durumu vardı.
Gözlerindeki yaşı geri göndermeye çalıştı. Birazdan hıçkıra hıçkıra ağlayacağını bilmeden... Güçlükle dudaklarını araladı kızı kendinden uzaklaştırmak için. Kıracağını da kırılacağını biliyordu.
Berk:
" Y-Yoo , yalan değil! Ölüyorum ben! Birkaç ay sonra sonunda kurtuluyorsun benden."Aybike'nin ağlaması Berk'in onayından sonra daha da şiddetlenirken onun kurduğu son cümle ile kızıla doğru bir adım attı endişeyle.
Aybike:
" B-Berk saçmalama! Ne kurtulması? Ne diyorsun sen ya? Ben sensiz yaşamam ki."Berk alayla gülümsemeye çalıştıktan sonra kızın gözlerine dikti kırgın gözlerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşatamadım / AyBer
Short StoryBelki de yanlıştı doğrularım Aşkını, sevgini sorguladım Yolların kapalıydı zorlamadım Öldürdüm çiçeğimi 🥀 Yaşatamadım...