1.0

725 57 392
                                    

Selamm. Ben geldim 🧡

Arkadaş buralar hep dutluk olmuş ya dbbdbd! Eskiden 2-3 günde ulaşılan okuma sayına artık bir haftada zorla ulaşıyoruz 🥺

Hadi burayı anladım da Kopamıyorum Senden son bölümü bunu hak etmedi bee!

Neyse işin şakası bir yana yarın AyBer barışıyorrr 🥳🥳 Tolga lütfen defol git artık,bak lütfen .

( Medyadaki fotoğraf temsili!)

Hadi bölüme geçelim.

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın 🍀

****

Berk salonda oturmuş sıkıntıyla televizyonda izleyecek bir şeyler ararken mutfaktan gelen tartışma sesleri ile kaşlarını çattı.

Aybike:
" Ayla Hanım, bakın! Benim yaptığım çorba daha lezzetli oldu. Berk bu çorbayı içecek."

Ayla:
" Ne münasebet canım! Burada annesinin yaptığı çorba varken neden senin yaptığını yesin benim oğlum?! "

Berk gözleri korkuyla büyürken yerinde kıpırdandı. En son çok iyi anlaşıyolardı bir an da ne olmuştu ki?

Aybike:
" Berk?! "

Berk elindeki çorbalarla mutfaktan çıkıp sinirle yanına adımlayan ikiliye endişeyle baktı.

Berk:
" E-Efendim tatlım? "

Aybike:
" Benim yaptığım çorbayı içeceksin değil mi? Bak gerçekten çok güzel oldu."

Ayla:
" Hayır oğlum benimki daha güzel oldu. Tam senin sevdiğin gibi yaptım."

Berk:
" K-Kızlar ama ben size dedim canım bir şey istemiyor diye. Ne gerek vardı ki çorbaya falan?"

Ayla:
" İlaç içeceksin oğlum! Ne demek canım istemiyor. BENİM yaptığım çorba bitecek. O ilaçlar da içilecek! O kadar. "

Aybike:
" Hayır benim yaptığım çorba içilecek, BENİM!"

Berk elindeki tepsilerle aynı anda sağına ve soluna oturan ikiliye ürkekçe baktı. Nasıl kurtulacaktı?

Aybike kaşığı çorbaya daldırıp sevgilisinin ağzına verirken kadına fırsat vermeden birkaç kaşık daha içirdi çorbadan.

Ayla:
" Eee yeter ama artık resmen tadına bakacak diye çorbanın yarısını içirdin. Oğlum sende bana dön! Soluma denk geldi diye fırsat buldu sokuyor ağzına sağlıksız çorbadan."

Berk annesinin onu çekiştirmesi ile mecburen kadına dönerken onun ağzına soktuğu ekmekle homurdandı.

Berk:
" Anne ne yapıyorsun ya! Biraz yavaş olun! Zaten iştahım yok. Çorba yetmezmiş gibi bir de ekmek sokuyorsun ağzıma."

" Hastalığı nedeni ile iştahsızlık yaşaması da gittikçe zayıflaması da çok normal Ayla Hanım. Ama yine de siz ilaçlarını düzenli alabilmesi ve vücudunun güçsüz düşmemesi için bir şeyler yemesini sağlayın lütfen."

Ayla:
" Ekmekle Aybike'nin yaptığı çorbanın tadı silinecek ki benimkinin tadını anla oğlum. Konuşma da aç ağzını!"

Berk annesinin de ağzına soktuğu birkaç kaşık çorba ve ekmekten sonra başını geriye çekip yeni bir çorba dolusu kaşıktan kendisi kurtarırken merakla kendisine bakan ikiliye döndü.

Ayla:
" Eee hangimizin ki daha lezzetli? Benim yaptığım değil mi oğlum?"

Aybike:
" Hayır tabiki de ben! Ben değil mi Berk?!"

Yaşatamadım / AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin