2.

196 13 7
                                    

''Bazı şeyler için zaman şimdidir.
Öncesi erken, sonrası ise geçtir''




*İyi okumalar. Yorum ve Oyları unutmayınız olur mu?😍😍





Alparslan, Çetin Bahtiyarın yanından ayrıldıktan  sonra evine döndü. Annesinden yadigar yeraltına inip kendisine lazım olacak bilgi ve dökümanları belleğe aktarmaya başladı. Çünkü işlerini evde yapamazdı. Mete dayısı onu denetlemek için mutlaka birilerini gönderirdi hastaneye. Uzun zamandır Bahtiyar'ın özel kliniğinde kimsenin bilmediği bir gizli odası vardı. Orasını yıllar önce Alparslan'a kendi vermişti. Alparslan yıllardır bu klinikte tedavi ediliyor gibi gözükse de aslında orada ilmek ilmek planını büyütüyordu.

Çetin Bahtiyar ise bu planın sessiz destekçisiydi. Her ne kadar Uluslararası Ünlü Askeri Psikiyatr olarak bilinse de aslında işlerin öyle olmadığını Alparslan sonradan anladı. Bu da onun sırrıydı. İlk başlarda kendisini konuşturmasının, ilgisinin, anlayışının sebebini hala da anlamasa da onun uzattığı yardım elini kabul etmişti. Yıllardır burayı bir üs olarak kullanıyordu. Ve Bahtiyar sadece ona soru sorulduğunda fikrini söylüyor ve ona yurtdışı network yardımı yapıyordu. Aslında belki de Alparslan'ın en büyük şansı Çetin Bahtiyarın ona sığınak olmasıydı.

Alparslan hemen ikinci belleği de doldurup, içerdeki odadan çantaya ihtiyacı olacakları doldurup, içine tabletini de atıp yukarı çıktı. Annesinin odasına her zamanki gibi girmeden üstünü başını düzeltti ve kapıyı çalıp içeri girdi. Çekmecesini açıp içinden annesinin babasına hediye olarak aldığı broşu alıp son kez annesinin resmini okşayıp kapıyı kilitleyip çantasını kilitleyip aşağı indi.

Derken telefonu çaldı ve arayan ekibinden Kartaldı.

- Efendim Kartal dedi sıkkınca

-Abi ne yaptın sesin soluğun çıkmadı. Aramadan duramadım dedi hızlı ve telaşlı bir sesle.

-2 hafta yokum Kartal. Ve şuan zorunlu serbesiyettesiniz. Sonra gelince eski düzen devam edecek dedi tok sesiyle.

-Tamam abi, aynı sistemdeyiz. Şey sana bir şey diyeceğim dedi korkarak

-Söyle Kartal hadi 

-Abi Dilsiz ııı ııı  şey ..

-Kartal ikiletme beni çabuk söyle dedi sinirle

-Abi Dilsiz itirafçıyı sağ bırakmadı ve binbaşının yiğeni olan Semih yüzbaşı var ya işte onunla tartışma yaşandı ve  Semih yüzbası hastanelik oldu. içeri aldılar ve bırakmadılar Dilsizi abi.

Alparslan sinirle çantasını arka koltuğa atıp hemen koltuğa oturdu ve;

-Kartal ben gelene kadar yaşarsa ben gelirim ve kurtulur. Ha yaşamazsa o ise onun mesuliyeti dedi öfkeli sesiyle ve arabasını çalıştırdı.

DELİ ÇAKIR +18 :  GÖLGEDE KALAN YEMİN (ASKER SERİSİ 3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin