Merhaba, umarım iyisinizdir sizi bekletmeden bölüme alayım sonunda konuşuruz. Keyifli okumalar.
Lütfen oy vermeden geçmeyin.
Ve bizi beklediğiniz, şu anda da yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.
🎶 Hemsaye / Fısıltı
🎶 Gökhan Türkmen / AşkBazen mutluluk sizi bulurdu, gerçekten bulurdu ve siz buna hiç ihtimal vermediğiniz anda yapardü bunu.
Kollarımı Yusuf'un boynundan ne zaman çekmiştim ve o ara neler olmuştu bilmiyorum, sadece şu an oturma masamın etrafında toplandığımızın bilincindeydim. Oturduğumuz anda kimsenin, hatta buraya gelen Yıldırım'ın bile konuşmasına izin vermeden resim kursu olayını anlatmıştım. Yusuf'ta dahil herkes bu duruma oldukça sevinirken, Yaren abisinin aklına ya resim hocan çok yakışıklıysa diyerek sinsice düşünceler sokmuştu.
Yusuf buna hiç kanmadı diyemezdim, yüzünün aldığı şekil herkesi eğlendirmişti. Beni bile. Onun dışında bunu, beni kolunun altına sahiplenici bir şekilde çekerek sonlandırmıştı.
Leyla abla ise hepimizin aksine koltukta oturmuştu. Tam ayak dibinde ise sırtını koltuğa yaslamış yerde oturan eşi bulunuyordu. Ben gelmeden önce sipariş verdikleri, ya da kendilerinin aldıkları pizzaları bir bir kocasına işaret vererek kucağına alıyor ve midesine yolluyordu. Açılan her konuda herkesten bağımsız olan tek kişi oydu. Yine de dikkatinin az da olsa bizde olduğunu biliyordum çünkü arada kaşlarını çatıyor ve elinde pizza dilimiyle kim konuşuyorsa yüzüne bakıyor ardından umursamayarak yemeğini yemeye devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL/TAMAMLANDI
Humor"Beni bu şehre sor, de ki; bu adam daha önce birisine böyle sevdalanmış mı? Sor. Bu adamın sol yanı benden önce hiç aşktan yanmış mı?" "Sen ilk defa yandığından mı yananın bir sen olduğunu sandın Yusuf?"