🦋𝔸𝕜𝕒𝕚 𝕚𝕥𝕠: ⓪🦋

2.2K 517 201
                                    

توضیحات.......
🦋🦋🦋🦋🦋
هالونیا :

هالونیا بهشت "لورین" ها بود...

یه سرزمین پر درخت و پر گل میون کوهپایه های جنوبی مالکو ...

دلیل امن بودنش برای لورین ها همین کوه های دایره ای شکل اطرافش بود...

هالونیا هر چیزی که یه گونه برای ادامه بقا لازم داشته باشه رو توی خودش داشت...انواع درخت میوه دار...انواع بوته های تمشکی...رودخونه ی پر آبی که از اون سر دشت تا این سر دشت موج میخورد و در نهایت از بین کوه ها به بیرون میرفت...
زمین های حاصلخیز و پر بار که حتی دونه های خشک هم داخلش سبز میشد...

از هر گلی که توی دنیا وجود داشت توی این گلزار بی نظیر دیده میشد...
آنتوریوم...زنبق...آلسترومیا....پیونی...شب بو...گلایول...رز...فریزیا...
ژیپسوفیلیا...

بدون شک همین بی نقص بودنش بود که کاری کرد لورین ها برای همیشه داشتنِ همچین جایی حریص بشن و برای مخفی نگه داشتنش، تا جایی که میشد سعی میکردن از هالونیا بیرون نرن تا توجه هیچ گونه ای رو به بهشتشون جلب نکن...

هالونیا انقدر بزرگ و کامل بود که حتی لحظه ای به ذهن لورین ها خطور نمیکرد به بیرون رفتن ازش فکر کنن... اگه فکر میکردن پس یه احمق بودن...

🦋🦋🦋🦋🦋🦋
لورین ها :

آدم های بالدار...که به خودشون " لورین " میگفتن...

قد و قوارشون مثل انسان ها بود...بالهاشون به بزرگی و قدرتمندیی که بتونه اونا رو به پرواز در بیاره...

به جای رفتن به بیرون سرزمینشون، لا به لای درخت ها و گل ها و کوه ها هالونیا خونه های زیبایی برای خودشون ساخته بودن و بی دردسر توی دنیای بی نقص خودشون زندگی میکردن...

اونها موجودات شادی بودن...اکثر اوقات در حال رقص و آواز و پرواز بودن...حتی موقع کار و درس و غذا....

شاید نه همشون...ولی دو سوم جامعه همینطور بود....دو سومی که شامل آلفا ها و اُمگاها میشد...

لورین ها بر اساس نوع بالشون به سه گونه تقسیم میشد...

_ لورین های پروانه...

_ لورین های پرنده...

_ لورین های خفاش...

🦋🦋🦋🦋🦋🦋

لورین های پروانه :

بدون شک لورین های پروانه یکی از زیباترین مخلوقات روی زمین بودن...زیبایی محض رو میشد با اشاره رفتن به یه لورین پروانه ای توصیف کرد...

بال هایی شبیه به بال پروانه ها داشتن... رنگارنگ و پر زرق و برق...

لورین های پروانه ای دقیقا مثل یه پروانه روحیه ای حساس و لطیفی داشتن...عمیقا محتاج یه عشق بی وقفه و بی دریغ...

𝓐𝓴𝓪𝓲 𝓲𝓽𝓸Donde viven las historias. Descúbrelo ahora