Landon heeft zijn chauffeur gebeld, die ons bij Meghan en Daniel op is komen halen. Wij hebben beiden teveel drankjes op en zelf naar huis rijden is onverstandig. Wanneer de chauffeur van Landon de oprit van het huis oprijdt pakt Landon mijn hand beet.
"Ik vond het een hele leuke avond," zegt hij. Ik glimlach en voel zijn greep op mijn hand versterken. "Heb jij het leuk gehad?" Ik knik. Ik heb in ieder geval niet heel veel gehuild, denk ik. Landon opent zijn deur en stapt uit de auto. Normaal zou ik wachten tot hij de deur opendoet, maar ik wil nu het liefst zo snel mogelijk het huis in, in bed liggen en slapen. Dan zie ik morgen wel verder. Ik stap de auto uit en sta oog in oog met een verwarde Landon.
"Mag ik de deur niet voor je open doen?" vraagt hij.
"Ik moet naar de wc, ik had geen zin om te wachten." Landon glimlacht en legt zijn hand op mijn rug terwijl we naar de voordeur lopen. Landon graait in zijn jaszak naar zijn sleutels. We komen aan bij de voordeur en ik kijk hoe Landon de sleutel in het slot steekt. Hij draait de sleutel om en opent de deur.
"Dames eerst," zegt hij en hij laat me naar binnen gaan. "Weet je nog waar de wc is?" vraagt hij. Ik knik en loop naar het toilet toe. Terwijl ik op het toilet zit denk ik na. Wat ben ik aan het doen? Omdat hij geen liefdesrelatie wilt moet ik maar vast blijven zitten aan een relatie die ik niet wil? Het is hartstikke fijn dat hij mij geld geeft en aandacht, maar ik wil niet dat het altijd zakelijk blijft. Ik trek door en loop naar de kraan. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en gniffel. Ik zie er niet uit. Mijn ogen hangen op half 7 en mijn haar zit in geen enkel opzicht hetzelfde dan aan het begin van de avond. Ik loop naar de woonkamer en tref Landon aan op de bank. Hij heeft een glas wijn in zijn hand. Hij kijkt op en kijkt me aan.
"Ik heb ook nog een wijntje voor jou als je er nog zin in hebt," zegt hij. Ik kom naast hem op de bank zitten en pak mijn glas. Landon kijkt me aan en glimlacht. "Je ziet er prachtig uit, Rosie," zegt hij.
"Ik heb mezelf net in de spiegel gezien," zeg ik en lach. "Zo goed zie ik er niet uit."
"Je ziet er geil uit," zegt hij en zet zijn glas op de tafel. Hij pakt mijn glas uit mijn handen en zet ook die op de tafel. Hij buigt zich naar mij toe en zet zijn lippen op die van mij. "Je ziet er heerlijk uit," fluistert hij.
"Je bent dronken," zeg ik. Landon drukt kusjes in mijn nek en mompelt wat. "Wat zeg je?" vraag ik.
"Jij bent ook dronken," zegt hij. Ik gniffel en voel zijn kusjes verder omlaag gaan. Landons hand verdwijnt onder mijn jurk. Ik kreun, wanneer zijn vinger binnendringt. Landon drukt zijn lippen weer op die van mij en begint mij vol passie te zoenen. "Je bent zo'n topwijf, Rosie." Ik glimlach. Om maar gelijk naar Daniels woorden te luisteren 'deze momenten moet ik koesteren'. "Ik heb het nog niet eerder zo leuk gehad met een vrouw," zegt hij. Landon staat op en reikt zijn hand naar mij uit. Ik pak zijn hand.
"Wat gaan we doen?" vraag ik.
"We gaan even wat kleding uitdoen," zegt Landon en hij drukt een kus op mijn schouder. Van mijn schouder gaat hij naar mijn armen, en vanaf daar naar mijn benen. Hij trekt mijn hakken uit en drukt een kus op mijn enkel. De kusjes verplaatsen zich omhoog richting mijn heupen. Zijn handen verdwijnen onder mijn jurk en Landon verplaatst samen met zijn handen ook de jurk omhoog. Zodra de jurk uit is tilt hij me op. Hij begint door het huis te lopen terwijl hij kusjes in mijn nek drukt. We lopen richting de slaapkamer. "Ik ga je verwennen," zegt hij.
"Ja?" vraag ik. Hij kijkt me aan en drukt een kus op mijn lippen. Hij glimlacht en opent de deur van de slaapkamer. Hij legt me voorzichtig op het bed neer en legt een kussen onder mijn hoofd. Ik kijk hem aan terwijl hij zijn pak uittrekt.
"Wat?" vraagt hij, terwijl hij de knoopjes van zijn blouse losmaakt.
"Niks," zeg ik. "Je bent gewoon erg knap." Hij glimlacht en trekt zijn blouse uit. Wanneer alle kleding uit is en hij enkel zijn ondergoed nog aan heeft komt hij boven me hangen. Hij begint mij te zoenen en zijn vingers dringen bij mij naar binnen. Ik kreun.
"Lekker?" vraagt hij en hij kijkt me aan. Ik knik. Hij glimlacht en gaat verder met zoenen. Ik duw met mijn voeten zijn onderbroek naar beneden. "Heb je zoveel haast?" vraagt hij.
"Ik heb zin," zeg ik. Landon drukt een kus op mijn neus en glimlacht. Hij verplaatst de kus naar mijn nek en begint daar kleine kusjes te plaatsen. "Niet plagen," zeg ik. Landon negeert me en gaat verder met het plaatsen van kusjes. Ik kreun, terwijl zijn vingers mijn lichaam verlaten. "Landon?" kreun ik.
"Je zou stil zijn, toch?" vraagt hij en hij duwt mijn string nog verder naar beneden. Hij kijkt me aan. "Toch?" vraagt hij nog een keer. Ik knik. "Wat?"
"Ja," zeg ik. Hij glimlacht voldaan en stoot zijn pik bij mij naar binnen. Ik kreun. "Fuck," fluister ik.
"Rosie!" Landon waarschuwt me. "Stil!" Hij legt zijn rechterhand op mijn keel. Hij stoot steeds harder en dieper. Ik kreun weer. De kracht op mijn keel neemt toe. "Ga je stil zijn?" vraagt hij. Ik knik. Zijn hand gaat van mijn keel af en Landon drukt een kus op mijn voorhoofd. "Je hoeft alleen maar te genieten, praten hoeft niet, dat doen we straks weer." Ik sluit mijn ogen en voel hem dieper in mij stoten. "Goed zo," hijgt Landon. Ik voel zijn lippen op de mijne. Wanneer zijn lippen de mijne verlaten kijk ik hem aan. "Geniet je?" Ik knik. "Ik ga het niet lang volhouden vandaag," zegt hij. Ik weet niet of ik iets mag zeggen en besluit zijn hoofd naar die van mij te trekken. Ik druk onze lippen tegen elkaar aan en begin hem te zoenen. Landon kreunt. "Fuck. Rosie, rustig!" zegt hij. Ik kijk hem aan. Hij kreunt weer en stoot nog een paar keer hard in mij.
JE LEEST
Gimme some sugar, daddy
RomanceRosie Johanson, een serveerster bij een koffiezaak en een student aan een doktersopleiding, komt in geldnood te zitten. De enige die van haar geldgebrek afweet is haar beste vriendin, Yana, die op haar manier weet hoe dit op te lossen valt. Rosie l...