How do you sleep? - Rozdział XLIV

1.4K 76 152
                                    

Pov: Jisung

Popatrzyłem się na mój telefon, gdy wyskoczyło mi kolejne powiadomienie z Instagrama. Jak tylko zobaczyłem od kogo przyszła mi wiadomość to upuściłem smartfon na ziemię, na moje nie szczęście nie zbił się, za to jedyne co miałem to nie zbitą komórkę, ale atencję wszystkich.

- Coś się stało Jisung? Cały się trzęsiesz - zapytał mnie Seungmin, podnosząc mój telefon, ale ja tylko wskazałem na urządzenie, które aktualnie znajdywało się, w jego rękach. Min szybko odblokował mój smartfon, na swoją twarz i sprawdził to powiadomienie.

- Co za skurwysyn - byłem w lekkim szoku, bo rzadko się zdarzało, żeby Seung przeklinał - słuchajcie, co Johny napisał pod postem Dawn'a: ,,widzę, że on i jego przyjaciel tutaj nick Han'a podał obracają się w tym samym towarzystwie najwidoczniej chcą tego samego ps. Han trzeba było nie odchodzić ode mnie, a byś dostał to samo" i jeszcze jebaną emotke dodał - na twarzy Seungmin'a było widać zdenerwowanie, że gdybym go nie znał to bym bał się podejść.

- Czy ten gościu ma jakąś obsesję czy co?! - wydarł się Minho i wyrwał Min'owi urządzenie z ręki, zaczynając coś pisać. Spojrzałem przez jego ramię, żeby zobaczyć, co kombinuje.

John.Johny : widzę, że on i jego przyjaciel @han.not.squirrel.jisung obracają się w tym samym towarzystwie najwidoczniej chcą tego samego 😉 ps. Han trzeba było nie odchodzić ode mnie, a byś dostał to samo
Użytkownik Han.not.squirrel.jisung odpowiedział użytkownikowi @John.Johny : odpierdol się od niego, bo definitywnie masz jakąś obsesję, poszukaj sobie innej laluni w klubie, a nie go męczysz ~ jego 100000000000000000000000000000000000000000x lepszy chłopak Minho

Uśmiechnąłem się na widok Lino, który cały czas powiększał ilość zer, w tej w chuj dużej liczbie.

- Czekajcie, pod jakim postem? - wszyscy spojrzeliśmy się na Hyunjin'a, który zadał to pytanie, a potem spojrzeliśmy się na post. Był to nowy ,,brud" na Felix'a, tym razem wystawiony przez Dawn'a.

- No nie wierzę, no co on im zrobił, że go tak męczą - zdenerwowałem się, w duszy planując już plan morderstwa, z potrójnym okrucieństwem.

- Patrzcie na ten komentarz od Jungwoo - Minho zjechał trochę na dół - ma całą konwersacje z Chaer.

- Kto to ta Chaer? - przewróciłem oczami, czemu on skracał imię jakiejś randomki.

- To kuzynka Seonghwy, mojego przyjaciela, jest dla mnie jak młodsza siostra, a co zazdrosny? - zaśmiał się, a ja zrobiłem minę obrażonej wiewiórki.

- Tylko trochę? - roztrzepał mi włosy. Pokiwałem głową na tak, bo nie mogłem temu zaprzeczyć, było zwyczajnie po mnie widać.

Pov: Hyunjin

- Nie rozumiem, przecież miał przestać - powiedziałem do siebie.

- Pewnie dlatego, że już im za to zapłacił, obiecał Ci tylko, że nie wyśle nagich zdjęć Felix'a - Seungmin poklepał mnie po plecach.

- On ma na 109% rację - odezwał się Felix, który aktualnie miał twarz w moim torsie, wypłakując się. Zresztą ja jeszcze sekundę temu, wypłakiwałem mu się we włosy. Teraz tylko pociągałem nosem. Wyciągnąłem telefon z kieszeni i znowu napisałem do
Jungwoo.

Woo_woo

Hyunjinnie:
Mieli się odwalić

Woo_woo:
Jak miło znać
Odpowiedź na moją
Propozycje. Kochasz go,
prawda? Moje myśli
Były słuszne

Szach Mat || HyunlixOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz