Pov: MinhoW czasie, gdy poszedłem po rzeczy, dla Han'a, myślałem o tym, co by się stało, gdyby ten, nie ,,obudził" się, wcześniej.
Będąc szczerym, już chciałem znowu, dać mu buziaka, w usta.Potrząsnąłem głową na samą myśl o tym, że takie coś mogłoby się stać.
Wyjąłem telefon z kieszeni, żeby sprawdzić, ile stopni ciepła jest.
23°C
Zdziwiłem się, bo przecież to był październik, a nie przełom maja na czerwiec.
Stwierdziłem, że dam mu moją ulubioną, za dużą trochę bluzkę.
Wisiała na wieszaku, w szafie, więc zdjąłem ją i sprawdziłem, czy jest odpowiednio wyprasowana, żeby nie dać mu, takiej, która wyglądałaby, jak psu, z gardła wyjęta.
Na szczęście, nie była wymemłana, więc położyłem ją na łóżku i zacząłem szukać spodni.
Pierwsze jakie rzuciły mi się, w oczy, to jeansy z przetarciami.
Wyobraziłem sobie, w nich Jisunga. Wyglądałby nieziemsko.
Położyłem spodnie pod bluzką.
Biały i jasno niebieski pasowały do siebie idealnie.Wziąłem jeszcze czarne skarpetki i ledwo kupione ( niezakładane ) niebieskie gacie.
Zszedłem na dół, żeby dać mu rzeczy, ale nigdzie, go nie widziałem.
- Jisung?! Gdzie jesteś?! - Nie usłyszałem odpowiedzi.
Poszedłem do korytarza, że sprawdzić, czy są jego buty. Stały tam, ale ich właściciela, nigdzie nie było.
- Jisung?!! - Krzyknąłem, ale znowu nie usłyszałem, odpowiedzi zwrotnej.
Poszedłem do kuchni, ale tam też go nie było. Zestresowałem się.
Skierowałem się, w stronę drzwi od łazienki. Zapukałem, w nie, ale nie usłyszałem odpowiedzi.
Uderzyłem lekko pięścią, jeszcze raz.
- Nie wchodź... - W końcu dostałem odpowiedź zwrotną.
- Ale Jisungie, co się stało? - Zmartwiłem się, bo chłopak wydawał się być przestraszony
- Obiecaj, że nie będziesz się śmiać... - Chłopak zbliżył się do drzwi
- Obiecuję Ji, tylko powiedz - Odsunąłem się do drzwi, bo chłopak zaczął je otwierać
W końcu je otworzył i wyszedł, lekko zaciskając oczy.
Spojrzałem na niego, a potem zjechałem oczami, w dół.
Pierwsze co zobaczyłem, to jego brzuch, na którym, nie znajdowała się, żadna bluzka.
Nie spodziewałem się, że Han może mieć taką figurę i jeszcze tak dobrze widoczny Abs. Niejedna osoba, by pozazdrościła.
Po za tym chłopak, był drobniejszy, niż myślałem.
Dopiero potem zauważyłem, że jego bluzka była rozdarta w pół.
- Minho... Wszystko w porządku? - Zapytał, po chwili młodszy
- Tak, tak... Po prostu zastanawia mnie, jak ty zrobiłeś - Popatrzyłem na niego pytająco
- Szedłem, do kuchni, żeby sobie nalać wody i zahaczyłem, o jakiś ostry kant, nie wiem jak nawet - Cały czas odwracał wzrok
- Głupiutki jesteś - Rozczochrałem mu włosy.
CZYTASZ
Szach Mat || Hyunlix
Hayran KurguKiedy Hyunjin ma chłopaka, a Felix jest nowy w szkole Shipy Poboczne : Minsung, Jeongchan, Seungbin #1 Felix - 16.06.2022 #1 Jeongin - 29.06.2022