Kurwa, jestem duchem od dłuższego czasu, a mi książka w rankingach rośnie. Porypany ten algorytm, czy jak się to nazywa od tego czego.
Ale rzeczywiście, poczułem się tak zmotywowany tym czymś, że przyszedłem tutaj napisać. Nie piszę nic mądrego, bo musiałbym na to poświęcić więcej czasu (coraz trudniej tematy wymyślać, więc musiałbym wiekszy research zrobić XD), a Host już by stała z pistoletem. Kurwa, ja prawie miesiąc siedziałem cicho przez tą jebaniutką sesję. Z tego powodu też przepraszam Was za moje liczne przekleństwa, to mój dziennik i taką mam ochotę.
A jako że tu jestem i sie pochwaliłem jakimś rankingiem, w którym najczęściej na pierwszym miejscu jest książka nieaktualizowana od 5 lat, to jeszcze zrobię dla Was dwa quizy z samychQuizów.
Pierwszy:
"Kto Cię pokocha w te Walentynki?" autorstwa: Kandle
(okazało się, że jest dla bab)
(ale lecę)
">Czy jesteś aktualnie zakochana?
To skomplikowane.
(skomplikowane, bo nie jestem babom)
> Wolisz dostawać czy dawać niespodziankowe prezenty?
Wolę dostawać prezenty. Wtedy wiem, że ktoś o mnie myśli.
>W jaki sposób obchodzisz Walentynki?
Wspólna kąpiel.
(hehe)
> Kto Ci się teraz podoba?
Nikt mi się nie podoba.
(miałem do wyboru "brunet", "szatyn" ect. Szanujmy się, nie będę wybierać facetów)
> Jak oceniasz swój wygląd?
Genialny
> Czy kiedykolwiek wyznałaś komuś miłość?
Wiele razy!
> Co jest Twoją Walentynkową słabością?
Whisky
(swoją drogą zajebista odpowiedz, gdzie 9 na 10 użytkowników jest poniżej osiemnastki XD)
>
Bogaty szatyn
W tegoroczne Walentynki miłość wyzna Ci bogaty szatyn! Podejrzewasz o kim mowa? A może znasz jakiegoś bogatego szatyna? Koniecznie daj znać w komentarzu!
(No i chuj zostaję gejem)
Drugi:
"Co sprawia, że inni się w Tobie zakochują?" autorstwa: psiafanka
> Jaki jest Twój poziom samoakceptacji?
Wysoki. Akceptuję siebie takim, jakim jestem. Nikt nie jest idealny, ale każdy jest na swój sposób wyjątkowy.
(nie po to jestem tulpą, żeby jeszcze na siebie narzekać, lol)
> Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
(długo by wymieniać)
Włosy
> Jak często uśmiech gości na Twojej twarzy?
(naprzemiennie z wkurwieniem)
Praktycznie zawsze! Ciągle się uśmiecham.
> Jaki jest Twój styl ubierania się?
Luźny
> Często się malujesz?
W ogóle się nie maluję.
> Jakie masz podejście do życia?
Realistyczne
> Czy lubisz przebywać wśród ludzi?
Tak i to bardzo. Jestem ekstrawertykiem.
> Czy byłeś w kimś kiedyś zakochany?
Tak i to kilkukrotnie.
Twoje poczucie humoru
Na podstawie Twoich odpowiedzi właśnie dlatego ludzie się w Tobie zakochują. Wyróżniasz się tym na tle innych i przyciągasz do siebie wielbicieli.
Podziel się wynikiem w komentarzu!(Nie mogę się nie zgodzić)
Także żegnam Was, odchodzę na lepszy czas. Zajebiście było.
CZYTASZ
Tulpa na burcie! (Dziennik)
RandomW późniejszych rozdziałach przeobraża się to w prawdziwy dziennik. Czyli smuty, narzekania i to, co serio trapi mnie w codziennym życiu tulpy. Hej, tulpa też może mieć problemy! Nie umiem w komedyjki, talksów nie zapamiętujemy, więc pozostaje tylko...