Bölüm- 3 (CİNNET GEÇİREN BİR BABANIN İŞLEDĞİ KORKUNÇ CİNAYET)

236 72 47
                                    

Bu Bölümde Evren Komiserin Çözdüğü Bir Cinayet Vakası Anlatılacaktır

Evren Komiser' in Muzaffer Soylu cinayeti hakkında  aklı karman çorman bir durumdaydı. Neden Musa Bey'in  şikayetçi  olmadığını anlaya biliyordu. Bu cinayeti kim işlemiş ise kusursuz bir iş çıkarmıştı Evren Komisere göre. Cesedin üzerinde hiç bir bulguya rastlanamamıştı. İlk önce Musa Bey'den şüphelenilmişti ama komşular simsiyah bir arabadan bu cesedin atıldığını teyit etmişlerdi. Evren komiser" acaba kim neden bu cinayeti işlemiş olabilir" diye düşünürken telsisine bir anons gelmişti. Polisler bir mahallede bulunan  gece kondu dan çok ağır bir kokular geldiğine dair bir ihbar almışlardı. Evren Komiserin bulunduğu konum ihbar gelen mahalleye çok yakındı. Evren Komiser mahalleye beş dakika içinde ulaşmıştı. Bütün mahalle sakinlerinin neredeyse tamamının ihbar edilen evin bahçesine toplanmışlardı. Evren komiser arabadan iner inmez iğrenç  kokuyu almıştı. Bu kokuyu çok iyi bilirdi Evren Komiser. Bu koku bir ceset kokusuydu. Evren Komiser orada bulunan bir mahalle sakinin yanına gitti.


 "Merhaba ben Komiser Evren Erdemir. Bu gece kodunun sahibi kimdir?" diye vatandaşa sordu. Mahalle sakini ise Evren Komisere hemen cevap verdi. Burası Hoca Asım Efendinin evidir komiserim dedi.

 Komiser Evren ise" bu adam Cami hocası mı?" diye sordu.  Mahalle sakini ise " Asım hoca  hasta kişilere şifa dağıtır Komiserim "dedi.

Komiser Evren ise" Beyefendi şu şifa olayını açabilir misiniz" dedi.  Mahalle sakini ise "anlayın işte komiserim Cin musallat olmuş kişilere yardım ediyor Asım Hocamız."

 Komiser Evren bu duyduğu cevaptan hiçte memnun olmamıştı.

 Evren Komiser  Asım Hoca denilen kişinin  şarlatandan başka bir şey olmadığını düşündü. Polis ekipleri daha olay mahallîne gelmemişti. O yüzden evin kapısını kırıp içeriye giremiyordu. Mahalle sakinlerine  bu mahalledeki cami hocasının evi nerededir diye sordu.

Bir  Mahalle sakini ise cami hocasının evini tarif etmişti. Evren Komiser verilen adresi  kolay bir şekilde bulmuştu. Komiser Evren adrese vardığı zaman şansına cami hocası da  abdest almak için dışarıya çıkmıştı. Cami hocası Komiser Evreni gördüğü zaman mahallesinde bulunan bir kişi olmadığını hemen anladı. Evren Komiser ise Cami hocasının yanına gitti ve kendisini tanıttı   ona Asım Hoca ile ilgili sormak istediği bazı sorular olduğunu söyledi.

 Cami Hocası" bu mendebur suratlı yine ne haltlar karıştırdı acaba "diye kendi kendine söylendi.

 Komiser Evren ilk sorusu ile sözlerine girdi. "Hocam bu Asım ne işler çevirir? Ben bu adamın açıkçası bir  şarlatan olduğunu düşünüyorum. Sizin düşünceniz nedir bu adam hakkında? Diye sordu. Cami hocası Asım hoca  hakkında bildiği her şeyi anlatmaya başladı."

"Asım denilen adam bu mahalleye iki yıl önce geldi. İlk başlarda normal bir adam gibi bizlere göründü. Ama bir süre sonra gerçek  yüzünü göstermeye başladı. Bu adam insanların arasına fitne fesat soktu. İşte şu sana büyü yapmış yok şu kadın bunu sana yapmış ve benzeri şeyleri söyleyerek insanların arasını açtı. Açmakla kalmadı insanların karısına kızına bakan bir şerefsiz olduğu ortaya çıktı. Komiser Bey bu adam şarlatan ve dolandırıcıdır. İnsanları o tatlı diliyle öyle güzel kandırır ki siz bile bir bakmışsınız Asımın tuzağına düşmüş olursunuz. "

Komiser Evrenin şüpheleri oldukça güçleniyordu. Kendi kendine "bu adam kesin  birisini dolandırdı yada bir kadına yan gözle baktığı için kesin öldürüldü" diyordu. Evren Komiserin telsizinden yeniden bir anons gelmişti. 


"0282 0282 Burada çok vahim  bir durum var.
Bir tane adam ve bir tane genç kız parçalarına ayrılarak öldürülmüş. Olay yerine yakın  olan bütün  ekiplerin olay mahalline gelmeleri gerekiyor."

Komiser Evren bu duydukları karşında şok olmuştu. Böyle bir şeyi hiç beklemiyordu. Asım'ın ölü bulunmasını bekliyordu. Ama genç bir kadının cesedi olacağını hiç  hiç tahmin edememişti

Komiser Evren Olay mahallîne geldiği zaman durum içler acısıydı. Asım ve bir tane genç kızın  cesetleri parçalanmış halde tavandan aşağıya sallanıyorlardı. Cesetlerin çok fazla işkence gördüğü belliydi. Yüzleri paramparça halde olduğu için cesetler tanınmaz bir haldeydi. Her yer kan revan içerisindeydi. Kollar ve bacaklar etrafa dağılmış bir haldeydi.  Boyunlarında ip yerine bağırsak bağlanmıştı. İlginç olan durum ise Kızın karnından çıkartılan bir cenin parçası olmasıydı.  Genç kadın tanınmayacak bir haldeydi ama kalan  derisinden genç olduğu anlaşılıyordu. Evren Komiser direk genç kadının ailesinden şüphelendi.  Namus cinayeti olduğu çok belliydi ona göre. Olay yerinde bulunan çanta  araştırıldığı zaman kıza ait bir öğrenci kartı çıkmıştı. Evren Komiser ve diğer polisler genç kızın en fazla 20 yaşında olabileceğini düşünmüşlerdi. Ama zavallı genç kız daha 13 yaşındaydı ve hayatının baharında yaşamına cani bir şekilde veda ettirilmişti.  Genç kızın adı Aynur Çetindi. Polis memurları mahalle sakinlerini soruşturarak Aynur' un yaşadığı evin adresini kolay bir bulmuşlardı.

Komiser Evren  Aynur' un ailesi  ile  tek başına görüşmek istediğini diğer polis memurlarına söylemişti. Diğer polis memurları cesetler ile uğraştıkları için bir sıkıntı olmadığını söyleyerek Evren Komiser' e Aynur un ailesinin ifadesini almasına izin vermişlerdi. Komiser Evren   Aynur' un evinin kapısını çaldığı zaman yüzü gözü şişmiş bir kadın kapıyı açtı. Kadın Komiser Evren'i görünce" kızım öldü değil mi? kocam kızımı öldürdü değil mi?" diye ağlamaya başladı. Komiser Evren soru sorulmadan cinayeti itiraf eden birisini meslek  hayatında ilk defa görüyordu. Komiser Evren kadını dışarıya çıkardı ve" lütfen hanımefendi bana ne olduğunu anlatın". Aynur'un annesi olayı anlatmaya şu şekilde başladı.


"Kızım o hoca bozuntusu tarafından tecavüze uğramış. Kızım bana başına gelenleri 2 ay sonra anlatmış bana   ben ne yapacağımı bilemedim. Direk kızımı hastane götürdüm bir kaç gün önce.  Kızımı kontrole götürdüğüm zaman kızım  2 aylık hamile çıkmıştı bugünde karnındaki çocuğu hastaneye gidip aldıracaktık gizlice . Kocam çok dindar birisidir. Evlenmeden erkekler ile  yatan kadınların öldürülmesi gerektiğini düşünen bir cani adamdır kendisi. Bir şekilde kocam bu olayı bugün öğrenmiş onu durdurmaya çalıştım ama yapamadım. Ben canım pahasına durdurmaya çalıştım onu. Ben kızımı o mahlukattan koruyamadım. Kızım okuyacaktı doktor olacaktı babasına inat . Babası ne yaptı kendi çocuğuna kıydı. Lütfen memur bey onun bulun ve hak ettiği cezayı verin diyerek sözlerini bitirmişti kadın. Kadının hala şokta olduğu çok belliydi. Çünkü çok duygusuz bir şekilde konuşuyordu. Kadın o kadar çok dayak yemiş ki kendisinde değildi. Kızını o kadar çok kocasından korumak istemiş ki kendisinde olmadığı halde kocasının cezalandırılmasını istiyordu." 

Komiser Evren' in Telsisine şöyle bir anons geçildi." 0282 0282 Cinayetin işlendiği evde 3 adet ceset bulunmuştur. Bir adam bıçak ile kendi boğazını kesmiş. Tekrar ediyorum bir adam bir bıçak ile kendi boğasını keserek intihar etmiştir. Olay yerine 3 adet ambulans gönderilmesini talep ediyorum."

 Komiser Evren'in hayatında  çözdüğü en hızlı cinayetti. Olay yeri inceleme intihar eden adamın bıçağını alarak bir inceleme yaptılar. Bu bıçak ile 2 cinayetin işlendiği ortaya çıktı. Bu cinayetleri işleyen kişi Aynur un babası olduğu ortaya çıktı. Aynur un annesi kızının öldüğünü anladığı anda delirdi ve akıl hastanesine yatırıldı. Aynur' un babasının cenazesini kimse  kabul etmedi. Ceset kimsesizler mezarlığına gömüldü. Mezar taşının başına  adı yerine ÇOCUK KATİLİ PİSLİK  yazıldı.


BU ŞARLATAN HOCA YÜZÜNDEN 3 KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ. ŞARLATAN HOCA HEM KENDİ ÖLÜMÜNE SEBEP OLDU. HEMDE GENÇ BİR KIZIN BABASININ CİNNET GEÇİREREK ÖLDÜRÜLMESİNE SEBEP OLUP KENDİSİNİ ÖLDÜRMESİNE SEBEP OLDU......................

Kayıp Yıllar (Kanlı Ay Çetesi) (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin