Bengi 'nin karşısında Muzaffer Soylu elleri ve ayakları bağlanmış bir şekilde duruyordu. Kurbanı olmaya layık olmasını sağlayan şey küçük kardeşi Beril' den duyduğu şeylerdi.
2 gün önce Bengi marketin olduğu yöne doğru yürürken karşısına 4 veya 5 yaşlarında olan küçük bir kız çocuğu çıktı. Küçük kıza baktığı zaman çok üzgün olduğunu fark etti. İlk başta bir oyuncağını kaybettiğini düşündü. Kızın yanına yaklaşıp "Merhaba tatlım ben Bengi senin adın nedir" diyerek sorusunu yöneltti küçük kıza . Küçük kız o kadar dalgındı ki Bengi 'nin sesini duyunca yerinden zıpladı.
Bengi bu ürkek ve korkmuş bakışı çok iyi bilirdi. İçinden umarım bu çocuğun başına düşündüğüm şey gelmemiştir diyordu. Kız bir süre suskun kaldı. Bengi' nin içinde oluşan şüpheler daha fazla artmaya başlamıştı.
Küçük kızı rahatlatmak için söze şu şekilde başladı;
" Bak tatlım bana her şeyi anlatabilirsin. Benden çekinme ve korkma. Sana asla zarar vermeyeceğim. Seni üzen kişi veya kişilerin cezasını ben vereceğim merak etme."
Küçük kızın gözlerinin içi parladı ve "Abla sen polis misin?" diyerek sorusunu yöneltti.
Bengi hiç bozuntuya vermedi. Çünkü küçük kızın güvenini yerle bir etmek istemiyordu.
Bengi sözlerini şu şekilde devam etti "Evet ablacığım ben bir polisim lütfen bana derdini anlat. Sana söz veriyorum yardımcı olacağım."
Küçük kız şu sözler ile başına gelen Trajedik olayı anlatmaya başladı.
"Benim adım Beril Soylu. 4 yaşındayım, annem, babam ve abim ile birlikte yaşıyoruz. Bundan 2 gün önce annem ve babam dışarıda işleri olduğunu söyleyip çıkıp gittiler. Abim ve ben evimizde baş başa kalmıştık. Abim benim odama gelerek yine oynadığımız oyunu oynayalım mı diye sordu."
Bengi araya girerek nasıl bir oyun bu tatlım diyerek Berile sorusunu yöneltti.
" Beril masum bir şekilde abim genellikle bana pipisini yalatıyor. Benim sayemde çişini yapabiliyormuş. "
Bengi' nin bu duyduklarından sonra kan beynine sıçramıştı. ama Berile bunu belli etmedi. Beril konuştukça iğrenç ve vahim durum gözler önüne seriliyordu.
Beril sözlerine şu şekilde devam etti.
" Bir süre yine oynadığımız oyunu oynadık. Sonra beni yatağımın demirlerine bağladı. hemde nasıl biliyor musun abla kollarımı ve bacaklarımı açarak bağladı. Pipisini çişimin yaptığı yere hızlıca soktu ben ne olduğunu anlayamadım. Çok ama çok canım yandı. yine bir süre sonra uykuya dalmışım. "
Bu durum çok korkunç bir durumdu. Bunun asla hiçbir şekilde bahanesi ve izahı olamazdı. Bengi bu duruma o kadar sinirlendi ki sinirden elleri titriyordu. Kız o kadar küçüktü ki acıdan bayıldığı ın farkında bile değildi.
Beril yine söze girdi.
" Abla abimi bana yaptıkları yüzünden değil anneme yaptıklarından dolayı cezlandır lütfen."
Bengi düşünceli bir şekilde etrafına bakınıyordu. Küçük Beril in sesi dikkatini dağıtmıştı sonunda.
Bengi küçük Beril'e annene ne oldu diye sordu.
Küçük Beril sözlerine devam etti." Abimin bana yaptıklarını anneme anlattım ilk başta bana inanmadı. Ama bana yaptıklarını bilgisiyara kaydettiğini söyleyince hemen bilgisiyarın başına koştu. Abimin bana yaptığı şeyleri görünce felç geçirdi ve yatalak kaldı" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Yıllar (Kanlı Ay Çetesi) (+18)
Mistero / ThrillerBengi bir Katil Çetisi olan Kanlı Ay çetesinin lideridir. Bu hikayede onun travmalarını ve yaşadıklarını ve ideolojisini ve felsefesini anlayacaksınız. Bir sokak çocuğunun hangi yollarla hangi psikolojik baskılar dünyaya nasıl kafa tuttuğunu anlayac...