BU BÖLÜMÜ KOMİSER EVREN' İN AĞZINDAN OKUYACAKSINIZ...
Polislik mesleğine başlayalı neredeyse 7 yıl olmuştu. Son 5 yıldır cinayet bürodayım. Çokça cinayet çözdüm ama ilk defa meslek hayatımda azılı bir seri katil cinayeti ile karşılaştım. Kurbanların tek bir ortak noktası var. Diğer insanlara zarar vermiş olmaları. Bu seri katilin yakaladığım ilk cinayeti Muzaffer Soylu cinayetiydi. Kurban çok kötü bir haldeydi. Beni en çok şaşırtan şey babasının kapısına kimselere görünmeden nasıl atmışlardı cesedi? Kameraları izlediğimiz zaman bir şey çıkmadı. Zaten Muzaffer tam bir sapık orası ayrı bir konu. Sanki birileri onun cezasını kendi yöntemi ile vermişti. Ayrıca babası bile şikayetçi olmadı. Zavallı adamın dünyası başına yıkılmıştı. Karısı oğlu yüzünden felçli kaldı. Kızını doğal olarak sosyal hizmetler el koydu çocuğa. Gerçi katili bulsak bile ortada şikayet olmadığı için bir şey yapamazdık. Savcılığa çıkıp bir kaç ay hapis cezası alırdı büyük bir ihtimalle yada hiç almazdı bilemiyorum.
Bu katilin ikinci işlediği cinayet ise Büyücü Asım cinayeti. Gerçi Asım ile ilgili işlenen cinayet ile bir alakası yoktu ama Aynur'un babası olan Muzafferin cinayetinde bir parmağı olduğu kesindi. Bütün kurbanların durumu çok kötüydü. Ama özellikle Aynur'un durumu çok kötüydü. O kızı öyle gördüğümden beri kendime gelemedim. Birde böyle bir şeyi babası yapmış çok ama çok korkunç bir durum. Asımın durumu da çok kötüydü. Aynur'un babası vicdanı yüzünden intihar ettiği açıktı. Olay yerini detaylı bir şekilde incelendiği zaman bir ses kayıt cihazı bulundu. Bu ses kaydında Aynurun son sözleri vardı.
"BABA ÖBÜR DÜNYADA ASLA RAHAT ETMEYESİN . BENİM SUÇUMUN OLMADIĞINI BİLE BİLE BANA BUNLARI YAPTIN. ÖBÜR DÜNYADA İKİ ELİM YAKANDA OLUCAK. ALLAH IM NE OLUR SESİMİ DUY. BU ADAMIN MEZARININ BAŞINA ÇOCUK KATİLİ PİSLİK YAZILSIN. ALLAH IM SEN BU ADAMI AFFETSENDE BEN ASLA AFETMEYECEĞİM."
Bu sözler ne kadar acı sözlerdi. Ben bile duyduğum zaman asla uyku uyuyamadım. Asım' ın foyasını çıkartmak için cami hocası ile de görüştüm. Şimdi diyeceksiniz ne alakası var bununla cami hocasının. Cami hocası ile görüşmemin sebebi bu konunun dini inançlara dokunmasıdır. Sadece Cami hocasına güvene bileceğimi düşündüm. Nede olsa Cami Hocası bu dini konular hakkında hepimizden daha bilgili birisi. Neyse bu cinayetten de Katil bir şekilde yırttı. Elimizde sadece bu cinayeti işleyen kişinin bir kadın olduğuna dair kamera görüntüleri var. Belki de bir örgüt veya çete bilemiyorum. Ama bence bir örgüt veya çete çünkü cinayetleri çok farklı bir yöntem ile işliyor. Azılı bir seri katil asla kolay kolay cinayet işleniş biçimini değiştirmez. Birde kurbanların üzerine görünmez kalem ile kanlı ay yazılmış. Bu cidden çok zekice kimsenin aklına gelmez böylece sinsi bir plan. Bende tesadüf üzeri buldum bu bilgiyi. Katillerin bıraktıkları delilleri araştırırken genellikle görünmez kalem kullanırım. Muzafferin üzerine mavi ışığı öylesine tuttuğum zaman kanlı ay yazısını gördüm. Bu tamamen tesadüf üzeri bir şeydi. Birde Musa Bey'in Kızıl Ay gibi bir kurumdan maddi yardım aldıklarını tespit ettik. Bu kurum sadece tecavüze uğramış kişiler uyuşturucu kurbanı vb. Kişilere yardımda bulunuyordu. Bu durum kesinlikle bu kurumun ile katilin bağlantılı olduğunu gözler önüne seriyordu.
Bu kurumun kurucusu Bengi Gülsoy adında bir kadın. Fakat bu kadının geçmişi pek temiz değil. Kocasını ve ailesini öldürmekten yargılanmış ama delil yetersizliğinden serbest bırakılmıştı. Böyle bir durum Bengi yi baş şüpheli olmasına yeterli bir sebep idi. Bengi' yi uzun süre takip altına aldık şüpheli bir hareket gözükmedi. Ama bugün bir kadın geldi merkeze bu kadının söyledikleri şeyler Bengi ve bazı arkadaşları hakkındaydı.
SORGU ODASI
Evren Komiser: Evet hanımefendi bana bildiklerinizi anlatın lütfen.
Hanımefendi: Komiserim Kanlı Ay Çetesi hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum.
Evren Komiser: Lütfen devam edin .
Hanımefendi: Bu çete bir seri katil çetesi. Kendi adaletlerini kendileri sağlamaya çalışıyorlar.
Evren Komiser: Peki bu bilgilere nasıl ulaştınız?
Hanımefendi: Abim bu çetenin bir üyesiydi. Fakat Bengi acımasız bir şekilde onu öldürdü.
Evren Komiser: Anlıyorum Hanımefendi. Gerekeni yapacağımıza emin olabilirsiniz.
Bu kadın bana gerçekten çok yardımcı olmuştu. Bu olayı çözmem yıllarımı alabilirdi. Ama çözüle bilecek en kısa sürede çözmüştüm. En azından bazı kurbanları onların elinden kurtarmıştım. Her ne sebeple olursa olsun katil katildir. Kusursuz bir katil bile illa ki bir açık verir. Birde bu kadının abisinin neden öldürüldüğünü bulmam lazımdı. Gerçi gerçekler sorgu odasında çıkacak gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Yıllar (Kanlı Ay Çetesi) (+18)
Mystery / ThrillerBengi bir Katil Çetisi olan Kanlı Ay çetesinin lideridir. Bu hikayede onun travmalarını ve yaşadıklarını ve ideolojisini ve felsefesini anlayacaksınız. Bir sokak çocuğunun hangi yollarla hangi psikolojik baskılar dünyaya nasıl kafa tuttuğunu anlayac...