Benginin işkencelerinden nasibini alan bir mağdurun babası polis memuru Evren Bey 'e ifadesini veriyordu.
İşkenceye uğrayan bir mağdurun babasının ifadesi şu şekildedir.
" Bir gün eşim ile 4 yaşındaki kızımızı 24 yaşındaki oğlumuz Muzaffer' e bırakıp baş başa bir yemeğe çıkmıştık. Meğer... Ca-canımızdan çok sevdiğimiz oğlumuz... Kendi öz kardeşine Tecavüz etmiş. Kardeşi söylediğinde inanmak istemedik... bu olay gerçekleştikten bir süre sonra karım Muzaffer 'in Bilgisiyarında tesadüfen bir videoya rastlıyor. Meğer Şerefsiz utanmadan Kız kardeşine Tecavüz ederken telefonunun kamerası ile videoya almış. Benim karım oğlumuzun kız kardeşine yaptığı pislikleri kaldıramadı bu yüzden felç geçirdi ve maalesef şu anda yatalak bir durumda."
Polis memuru Evren Bey bu olayları şok olmuş bir biçimde dinliyordu. İnsan kendi öz kardeşine nasıl böyle bir şey yapabilir? diyerek aklından geçiriyordu. Mağdurun babası kendisini zar zor toparlayarak.
" Biricik kızıma sosyal hizmetler el koydu. Ama Polis Bey, Oğlum olacak kişi bu vahşetin ortaya çıktığını anladığı anda ortadan kayboldu. Bir kaç gün sonra oğlumun cesedini kapımın önünde buldum. Birisi oğluma öyle işkenceler yapmış ki aklınız hayaliniz almaz. Çok ama çok kötüydü durumu. Ama hakettiği cezayı bulmuş.
Polis Memuru Evren Bey'in yüzü şaşkınlıktan şekilden şekle girmişti. Duydukları yüzünden yüzü kireç gibi bembeyaz olmuştu.
Evren bey söze girerek;
Peki cesedi gördüğünüz zaman cesedin durumu nasıldı? Yani nasıl bir haldeydi ceset?Mağdurun babasının anlattığına göre cinsel organı tamamen kesilmiş durumdaydı. Yüzü canlı canlı yakılmış. Yüzü kömür gibi simsiyahtı. İlk başta ben bile tanıyamadım ama sağ kolundaki gül dövmesinden tanıdım. Anüsüne 2 adet soda şişesi sokulmuş. Bacaklarında ve kollarında çok büyük yarıklar var. Sağ eli ve sol bacağında ki uzuvlar yoktu. Ve bütün iç organları dışarı fırlamış durumdaydı. Çok çok kötü bir durumdu. Hayatımda ilk defa bu kadar kötü bir durum ile karşı karşıya kaldım. Çok üzgünüm Memur Bey hem de çok. Mağdurun babası daha fazla göz yaşlarına hakim olamayarak ağlamaya başlamıştı.
Evren Bey bu olayları dinlerken şaşkınlık ile dinliyordu. Hayatında bir sürü cinayet çözmüştü. Ama ilk defa böylesine ilginç bir cinayet ile karşı karşıya kalmıştı. Küçük kıza mı üzülsem aileye mi üzülsem bilemiyorum diyerek içinden geçirdi. Adamın birazcıkta olsa sakinleştiğini görünce
" Beyefendi oğlunuza bu işkenceleri yapan kişi veya kişilerden şikayetçi misiniz?" Diye sordu
Mağdurun babası söze girerek
" Memur Bey dediğim gibi hak ettiğini buldu. O küçük kızımın ahı tuttu. Sapık bir pisliğin yasını tutacak değilim. Kendi kardeşine bunları yapan bir pislik başkasının karısına kızına neler yapmazdı? Artık hiç bir kadına veya kız çocuğuna asla zarar veremez. Bu ona en büyük ceza olmuştur. Hatasının bedelini bir nebze olsun ödemiş oldu . O ölmeseydi ben onu öldürürdüm zaten. Beni bir mahkum olmaktan kurtardı bu cinayet zanlısı . Keşke ailemin sonu böyle olmasaydı. Biz çok güzel bir aileydik. İçimizdeki sapkın canavarı fark edememişiz. "
Evren Bey bu duruma çok üzülmüştü. Aslında içten içe adamın şikayetçi olmasını çok istemişti. Böyle cinayetleri işleyen manyak ve psikopat birisi kuyruğuna basıldığı zaman kim bilir neler yapabilir diyerek içinden geçirdi.
"Anlıyorum Beyefendi. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim." diyerek mağdurun babasının yanından ayrılmıştı.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Kanlı Ay çetesinin bir üyesi olan
Nilperi Arca her zaman ki gibi avını avlamayı bekliyordu. Fakat gözlerinin önünde beklemediği bir olay yaşanıyordu . Yaşlı bir adamın etrafında kızlı erkekli karma karışık insan topluluğu vardı. Yaşlı adama daha dikkatli bir şekilde baktığında adam 90 lı yaşlarının ortasında gibi kıyafetine baktığı zaman maddi durumunun pekte iyi olmadığı gözler önüne seriliyordu. Bir
kız yaşlı adamı utanmadan dövüyordu.Bu durum Nilperi Arca' nın çok zoruna gitmişti. Grubun yanına yakınlaşarak yaşlı adama şiddet uygulayan kıza seslendi.
"Hey lanet Velet orada ne bok yediğini zannediyorsun?" Diyerek sordu.
O sırada Yaşlı adama şiddet uygulayan kız hemen lafa atıldı.
"Sana ne lan Salça Kafalı pislik!" Seni ne ilgilendirir benim ne yaptığım siktir git şimdi buradan benim asabımı daha fazla bozma diyerek çıkıştı.
Nilperi Arca bu kıza çok fena sinirlendirmişti. Hem hadsiz hem de ağzı bozuk bir kızdı.
Ve biraz sonra bu kızı yaptıklarından dolayı ölümüne pişman edecekti. Nilperi Arca yaşlı adama şiddet uygulayan kıza seslenerek ;" Velet benimle dövüş eğer beni yenersen sana 1 milyon dolar vereceğim."
"Lanet Karı kime bulaştığının farkında değilsin değil mi? Tamamdır kabul ediyorum senin donuna kadar alacağım merak etme." Diyerek lafını bitirmişti genç kız.
Nilperi Arca gayet rahattı. Karşısında ki kızın ise sarsılmaz bir özgüveni vardı. Ama Nilperi Arca içi bomboş olan bir özgüvendi ona göre. İlk saldırıyı yapan kız olmuştu. Kız Nilperi'ye yumruk atmaya çalıştı fakat tam yumruğu atacağı sırada Nilperi çelme takıp kızı düşürdü. Kız ne olduğunu anlayamadan kızın sol kolunu 360 derece çevirerek yerinden çıkardı. Kızın çığlıkları bütün sokağı dolduruyordu. Orada ki herkes şok olmuş bir biçimde olanları izliyorlardı.
Kız Lanet olasıca bana bunu nasıl yaparsın? Der demez Nilperi Arca kızın suratına sert bir tekme geçirdi. Kızın üzerine oturarak konuşmaya başladı.
" Ne oldu velet? O özgüvenin nerede? Her neyse bu yaşlı adamın ayağına kapanarak özür dileyeceksin. Eğer kabul etmezsen sana yapacağım daha çok işkenceler var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Yıllar (Kanlı Ay Çetesi) (+18)
Mystery / ThrillerBengi bir Katil Çetisi olan Kanlı Ay çetesinin lideridir. Bu hikayede onun travmalarını ve yaşadıklarını ve ideolojisini ve felsefesini anlayacaksınız. Bir sokak çocuğunun hangi yollarla hangi psikolojik baskılar dünyaya nasıl kafa tuttuğunu anlayac...