Merhaba Sevgili Okurlarım, bu bölüm yeni bir bölüm değil. Fakat kitabın ANA KARAKTERLERİNDEN hayatlarında yaşadıkları tecrübelerden yola çıkarak hayata karşı düşüncelerini ve hayata karşı deneyimlerini birazcıkta olsa anlayacaksınız Şimdiden İyi Okumalar.
BENGİ GÜLSOY
1. )"İnsanlar genellikle geçmişini bir kenara bırakıp hayatını yaşa derler. Anlamadıkları şey şu geçmiş geleceğini oluşturan en önemli olgudur. Geçmişin geleceğinde bile arkandan bir gölge gibi gelmeye devam eder."
2.) " İnsanların iki yüzü vardır. Birinci yüzünü aile, akraba ve arkadaşlarına gösterdiği yüzdür. İkinci yüzü ise kendi içinde yaşadığı kişiliktir. İnsan çok sinirlenince bu yüzünü ortaya çıkartır ve çevresindeki kişiler bu yüzünü hiç görmedikleri için şaşkına döner. Bu yüzden insanları tamamiyle tanımak imkansızdır. "
3.)" İnsanlar her zaman kendisinden üstün olanları kıskanır ve bu üstünlüğü elde etmek için yapmayacakları şey yoktur. "
4.) " İyi insanları çekemeyen fesat insanlar sürekli iyi kalpli olanlara bencil olma bizide düşün derler. Eğer iyi insan birazcıkta olsa başkalarını düşünmeyi bırakırsa yaptığı hataların farkına varır ve hayatına beş kuruş faydası olmayan kişileri ve fesat insanları hemen hayatından çıkartır. Bu durum asla Fesat ve iyi insanlardan faydalanmaya çalışanların işine gelmez. "
5.). " İnsanoğlu her zaman kendisini haklı görür. Fakat kibrinden dolayı hiç bir zaman kendisini haksız bir konuma düşürmek istemez. Kibir öyle bir şey ki insanı bir canavara çevirir ve hem kendisine hem de çevresinde ki insanlara zarar verir. En sonunda ise kendisini yalnızlığa mahkum ettiğini anlar fakat iş işten çoktan geçmiş olur. "
URAZ KAYA
1.) " İnsan neden kendisine önemsemez bilir misiniz? Çünkü bu kişiler çevresi tarafından asla sevilmemiş kişilerdir. Bu kişilerden çok korkun kaybedecekleri bir şeyleri olmadığı için her şeyi yapabilecek bir potansiyeli içinde barındırır. "
2.) "Bir insanın canı yandığı halde susuyorsa en çok o insandan korkun. Emin olun ki en çok canınızı yakan o insan olacaktır."
3.) "İnsan içinde bulundurduğu huzursuzluk yüzündem kendisinden kaçmak ister. Fakat daha sonra anlayacaklar ki kendilerini her koşulda kabul ettiklerinde gerçek huzuru bulacaklardır."
4.) "Hata yapmaktan korkmayın aslında hatalarınız sayesinde geleceğinizi garanti altına alacaksınız. "
5.) "Bu hayatta en çok sevdiklerinize güvenmeyeceksiniz. Çünkü en çok kalbinizi sevdiklerinzin ihaneti cehennem ateşi gibi yakar."
TÜMAY ŞANLI (HANZADE)
1.) "Kin ve intikam duygusu öyle bir şeydir ki insana yaptırmayacağı hiç bir kötülük yoktur. İnsan artık insanlığından çıkıp kimsenin tanıyamacağı ruhsuz birisine dönüşür."
2.)" Bu dünya da sadece kendi çıkarlarını düşüneceksin eğer sen kendini düşünmezsen kimse seni düşünmez. Bir süre sonra herkes seni bir mendil gibi kullanıp çöpe atar."
3.)" Bir insan kendi duygularını tarif edebiliyorsa ne âla fakat bir insan hiç bir duygusunu tarif edemeyip hissedemiyorsa boş kabuktan başka bir şey değildir. "
4.) " İnsanoğlu her zaman aç gözlü bir varlıktır. Bu aç gözlülüğü sayesinde kendi sonunu yavaş yavaş hazırlar. "
5.)" En çok ben merkezci kişilerden korkacaksın. Çünkü kendi menfaatleri için yapmayacakları şey yoktur. "
YUSUF ARSLAN
1.)" İnsanlar aşkı cinsel şehvet ile karıştırıyor. Asıl aşk sevdiğin kişiyi yargılamadan, kırmadan ve en önemlisi kendinden çok sevebilmektir. "
2.)" Erkekler her zaman kendilerini kadınlardan üstün görürler. Fakat şunu her zaman bilirler ki kadınlar onları aştıkları zaman onlardan her zaman üstün olacaktır. "
3.)" Erkekler kadınları neden her zaman kendilerine muhtaç bırakır bilir misiniz? Erkekler sadece doyumsuz kibir ve üstünlük duygularını tatmin etmek isterler. "
4.)" İnsanlar her konuda söyleyecek bir söz bulurlar. Önemli olan o sözleri aşıp kendi hayatına bakmaktır. "
5.)" Bazı insan neden kimseye aşık olamaz bilir misiniz? Çünkü hayatında hep sevdikleri tarafından sırtına hançer yemiştir. Aşık olamama durumu kendilerinin farkında olmadan aldıkları basit bir önlemden ibarettir. "
EVREN ERDEMİR
1.)" Cinayetler neden işlenir sizce? Çünkü katiller her zaman kendi istedikleri olsun isterler. İstedikleri şeyi alamayınca en son çare olarak insanları öldürürler. "
2.)" İnsan en çok kaybetmeyi göze alamadığı insanlar tarafından ihanete uğrarlar."
3.) "Para bazı insanlar için her şeydir. Bu insanların para için yapmayacağı hiç bir pislik yoktur."
4.) "Sevgi görmeyen birisi her zaman hata yapmaya mahkumdur."
5.) "İnsanlar her zaman Adaletin kendi istedikleri gibi işlemesini ister. Fakat bu durum her zaman mümkün değildir."
NİLPERİ ARCA ŞAHİN
1.) "İnsanlar her zaman kaderin üzerine suç atarlar unuttukları şey yaptıkları tercihler ile kaderlerini belirlerdikleridir."
2.)" İnsan bazen sevdikleri için her şeyden vazgeçer. Fakat bir süre sonra sevdiği kişi ona ihanet edince ne kadar aptal olduğu yüzüne bir tokat gibi çarpar."
3.)" Siz fakir kişilerden korkmayın asıl korkmanız gereken kişiler zenginlerdir. Zenginlerin şan şöhret için yapamayacakları şey yoktur."
4.) "En çok vicdanı olmayan kişilerden korkun. İnsanlara yaşatıcakları acıları tahmin bile edemezsiniz."
5.) "İnsanlar her zaman iki yüzlüdür. Bu yüzden insanlara tamamiyle asla güvenmeyin"
LÜTFİ KARAHANLI
1.) "Her insan hatalar yapar ama önemli olan yaptığı hatalardan ders çıkarmasıdır."
2.) "İnsan hiç bir zaman tam anlamıyla özgür değildir. İnsan her zaman manipüle ye açık bir varlıktır."
3.) "İnsanlar çeşit çeşittir . Allah onlara akıl vermiştir ama bazı insanlar akıllarını kullanamadıkları için bir hayvandan bile daha aşağılıktır."
4.) "Merhamet yoksunu kişilerden kork çıkarı için yapmayacağı şey yoktur."
5.) "İnsanlar işledikleri günahlar yüzünden suçu Şeytana atalar fakat asıl Şeytan insanlardır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Yıllar (Kanlı Ay Çetesi) (+18)
Mystery / ThrillerBengi bir Katil Çetisi olan Kanlı Ay çetesinin lideridir. Bu hikayede onun travmalarını ve yaşadıklarını ve ideolojisini ve felsefesini anlayacaksınız. Bir sokak çocuğunun hangi yollarla hangi psikolojik baskılar dünyaya nasıl kafa tuttuğunu anlayac...