Bölüm- 10 (İNTİKAM YEMİNİ)

56 11 0
                                    

Tümay bu aralar çok agrasifti. Yardımcısı Suna bile artık  ondan çekiyordu. Zavallı kız resmen soru sormaya bile korkar olmuştu. Tümay'ın agrasifliğinin sebebi belliydi. İntikam almak istemişti sözde ailesinden ama  planları suya düşmüştü. Bu planı kurmak ve plana dahil edeceği adamları toplamak yıllarını almıştı. Dedesine bir söz vermişti. Bu sözü yıllar boyunca tuttu ama Dedesi felçli kalınca Hanzade ailesinden intikam almanın yollarını bulmaya çalıştı.

Bu aile resmen dokunulmazdı. Hatta canavar denilebilecek kadar zalim ve acımasızlardı. Fakat en katı kuralları aile fertlerinden birisini öldürmek kesinlikle yasaktı. Eğer böyle bir şeye teşebbüs edilirse direk idam edilirlerdi. Tümay en son çare olarak kendisinin bir Hanzade ferdi olduğunu açıklayacaktı.

Bengi'ye zarar vermeleri imkansıza yakındı. Çünkü Uraz denilen adam çok sinsi ve çok akıllıydı.

"Suikastçilerin illa ki bir açıklığını bulmuştur o" diye düşünüyordu Tümay.

Tümay' ın gözlerini öyle bir intikam hırsı  bürümüştü ki kafayı yiyecek duruma gelmişti. O intikama hayatını bağlamıştı. Gerçi o kadar da haksız değildi kendince.

Tümay'ın  çocukluğu çok acı çekerek geçmişti. Üvey babası her zaman Tümay'a şiddet uygulamıştı. Ellerini sobaya mı bastırmadı? Yada onu iki ay boyunca elektrikli tellere bağlayıp saatlerce acı mı çektirmedi?  Bütün bir kış  boyunca o küçücük  kömürlükte kilitli mi bırakmadı? Bu sayede sıcacık kalbi bile buz kesti ne sevgiyi hissede biliyordu nede şefkati.  Elektrik telleri yüzünden Tümay zamanla acı hissini kaybetti ve bu durum kalbinin iyice karanlığa düşmesine sebep oldu. Onun için sadece  güç, otoriter ve para önemliydi. Sevgi ona göre  bir boka yaramayan yanılsamaydı. Ona göre sevgi zayıflık ve ızdırap veren bir şeydi.

Bir gün üvey babası içki içip  eve gelmişti. Her zaman ki gibi Tümay'a şiddet uyguladı ve onu öldürmeye kalkıştı bununla da yetinmeyip ona tecavüz etmeye kalkıştı. Tümay üvey babasının bir anlık boşluğunu yakalayıp onun kafasında içki şişenin patlattı ve elinden kurtulmayı başardı. Şişe çok güçlü bir şekilde patladığı için sağ bileği şişenin şiddetli patlaması ile çok kötü bir şekilde yaralandı. Tümay bir şekilde o evden  kaçmayı başardı ve yetimhaneye sığındı. Yetimhane ki  görevlileri manipüle ederek istediklerini yaptırdı. O buz gibi kalbinin duvarlarını sadece Bengi'ye açtı. Bengi'nin sayesinde Tümay'ın kalbi hiç hissetmediği bir sıcaklık ile doldu. Yetimhane'de Tümay'ın tek ailesi sadece Bengi'ydi. Onu korumaya ant içmişti kendince. Tümay bu olayları yaşarken sadece 7 yaşında ki küçük bir çocuktu.

Yıllar sonra  Annesinin öz babası olan Orhan Bey Yetimhane'ye geldi. Tümay onu asla kabul etmek istemedi ama Orhan Bey oldukca zengin ve servetinin  tek varisi Tümay idi. Tümay sadece iyi koşullarda Bengi ile yaşamak istediği için Dedesi ile gitmeyi kabul etmişti . Aslında Dedesinden birazcıkta olsun baba şefkati gördüğünü hissetmişti. Bengi' nin yanında hissettiği kalbindeki  o sıcaklığı Dedesinin yanında da hissetmişti. Tümay'ın bir yanı sevgisizlikten dolayı hep eksikti, kopuk ve paramparçaydı. O sadece küçük bir sevgiye muhtaç olan  ruhu kırık  küçücük bir çocuktu. Dedesinin yanında kalmak için tek bir şartı vardı oda kardeşi gibi gördüğü Bengi'yi evlatlık edinmesiydi. Dedesi bunu duyunca biraz şaşırdı ama hemen kabul etti. Tümay Bengi'yi uyardı kaçma diye ama kaçmıştı onu yıllarca aradı hatta Dedesi de ona çok yardım etti  en sonunda buldu. Fakat polislere yakalanmıştı. Planları suya düştüğü yetmezmiş gibi bir de Bengi'yi kurtarmak ile uğraşacaktı.

Babasını bulmak için yine yıllarını harcadı. Amcalarının çocuklarına olan sevgisini gördükçe Hanzade ailesine daha fazla kin duymaya başladı. Kuzenleri çok iyi şartlarda yetişmişlerdi. Tümay kendisinin günlerce aç kaldığını bilirdi. Yırtık kıyafetler ile sokaklarda dilendiğini ve çöp topladığını bilirdi. Bu manzarayı görmek çok canını yakmıştı. Oda o ailenin bir ferdi olabilirdi baba sevgisi görmese bile en azından sıcacık bir yerde ve her zaman evde yemek pişen bir yerde kalabilirdi. Dedesinin yanına gittiği zaman  çok güzel şartlarda yetişti hatta istediği her şeye sahip oldu  ama yanında Bengi yoktu. Babası ise çoktan geberip gitmişti. En çok ondan intikam almak istemişti ama alamamıştı. Onu yüzüne haykırmak isterdi yaşadıklarını acılarını, üzüntülerini ve en çokta yüzüne tüküre bilmeyi isterdi.

Yaşadıklarından dolayı üstünlük kompleksi gelişti Tümay'da herkese üstten bakan birisi olmuştu. İnsanların korkulardan beslenen duygu canavarına dönmüştü resmen. Bunu istersek yapmıyordu sadece kimsenin onun zayıf yönlerini görmesini istemiyordu. Zayıf yönlerini ise üstünlük sağlayarak sakladığını düşünüyordu. Gerçi bunu üvey babasından öğrenmişti. Birgün Tümay ona neden bana bunları yapıyorsun baba ben sana ne yaptım demişti. Üvey babası ise şöyle bir cevap vermişti

ÜSTÜN OLAN KİŞİLER HER ZAMAN İSTEDİKLERİNİ ALIRLAR VE İSTEDİKLERİNİ YAPARLAR. KİMSE ONLARA ENGEL OLAMAZ. SEN ZAYIF VE ALT TABAKADA BULUNAN BİR KUKLADAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİLSİN. İSTEDİKLERİMİ YAPARIM VE KİMSE BANA ENGEL OLAMAZ...

Tümay'ın hayata dair ilk öğrendiği şey bu  olmuştu. Kumar'a başladıktan sonra bu üstünlük kompleksi daha fazla katlandı ve bugün ki halini aldı.

Tümay geçmişini düşünürken Aras Komiser Tümay'ın yaşadığı eve gitti. Bengiyle kurduğu bütün planları anlattı. Tümay bu planı seve seve kabul etmişti. Zaten Kudret'i ondan başkası daha iyi tanıyamazdı.

   - Hapishane Koğuşu -

Kudret kendisine özel olan koğuşta oturmuş ne yapacağını düşünüyordu. Kendisine çok fazla güvenerek Suikastçiler'e bulaşmak gibi çok bir hata yapmıştı. Kumarda neredeyse servetini kaybetti. Bu da yetmezmiş gibi bütün işlerini Suikastçilere kaptırmıştı. Araf Hanzade'nin öldüğünü zannetmişti ama adam bildiğiniz Kudret'i ziyarete gelmişti ve onu bir şeyler çevirmemesi için güzel bir dil ile uyarmıştı. Hatta başına kendi yeğeni olan Arzu'yu bırakmıştı. Kudret'in sözü bu koğuşta asla geçmiyordu maalesef hatta hizmetçi konumuna düşmüştü. Arzu psikopatın önde gideniydi. Koğuşta bir yeri düzensiz görsün hemen işkenceye başlardı. Bu işkenceler genellikle elektro şok olurdu. Kudret bıkmıştı artık bu kızdan bir kez öldürmeye kalkışmıştı koğuşta ki kadınlar ile fakat Arzu bunu bir şekilde fark etti ve koğuşta ki kadınlara hiç unutamayacakları bir işkence yaptı. Kudret bir kez daha anladı ki Suikastçi olan birisini bu kadar kolay öldüremeyeceğini. Bir süre sonra Arzu Kudret'i çağırarak koğulun temizliğini yapmasını istemişti. Kudret temizliğe başladıktan bir süre sonra Bengi, Tümay ve Nilperi Arca koğuşa girdiler. Kızlar ufak çaplı bir şok geçirmişlerdi. Çünkü Kudreti bu şekilde bulmayı asla beklemiyorlardı.

Tümay gelir gelmez şu şekilde sözlerine başladı

"Kudret ne hallere düşmüşsün aaa çok ayıp bir temizlikçi olmuşsun."

Kudret ise şu şekilde sözlerine başladı.

"Vayy kimler var burada? Kumar Kraliçesi Tümay Şanlı. Sen nasıl geldin buraya? Planın ne senin? Yoksa beni öldürmeye mi geldin paranı ödemediğim için? "

Merak etme Kudret seni öldürmeyeceğim ama biraz başını ağrıtacağım tatlım. İyi geçinelim olur mu?

Kudret içinden şimdi bittim." Bu kadın buraya kadar geldiyse kesin bir bokluk var ortada."

Arzu yeni gelen kızları görünce şeytani bir şekilde gülümsedi ve şu şekilde sözlerine başladı.

"Merhabalar kızlar ben Arzu Hanzade. Bu koğuşun yeni sorumlusu benim. Şimdiden iyi geçinelim "

Tümay bu duyduklarından sonra buz kesildi ve sinirinden sağ bileğinde ki yarayı kaşımaya başladı. Hanzade ferdinin ayağına kadar geleceğinden bir haberdi ama bu daha çok işine gelirdi. İntikamını alabilmek için kesinlikle çok büyük bir şans geçmişti eline. Bu adım intikamın başlangıcı olacaktı. Hanzade ailesinden her şeyini elinden alacaktı. İlk kurban ise Arzu Hanzade olacaktı. Tümay Arzu'ya bakarak "Umarım iyi geçinirim Arzu Hanzade"
Arzu genç kadını gözlerine baktığı zaman içine bir ürperti gelmişti. İç güdüleri Tümay'ın çok tehlikeli bir kadın olduğuna dair resmen alarm veriyordu. Bengi ise endişe içinde Tümay'a bakıyordu. O kızın Tümay'ın kuzeni olduğunu hemen anlamıştı ve Tümay'ın intikamını almadan hiç bir yere gitmeyeceğini adı gibi biliyordu Bengi....

Bengi Yağmurdan kaçayım diye doluya tutuldu resmen.

Tümay nasıl bir intikam planı hazırladı acaba?

Tümay intikam almakta haklı mı sizce?

Bengi acaba ne yapacak Tümay ile ilgili?

Düşünce ve yorumlarınızı bekliyorum.

Diğer bölümde görüşmek üzere Sevgili Okurlarım.

Kayıp Yıllar (Kanlı Ay Çetesi) (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin