Aynur' un babası Muzaffer kızının o cinci hoca denilen Asım tarafından hamile kaldığını hastane polisleri nin onu araması sayesinde öğrenmişti. Aynur' un annesi Sevil çok cahil bir kadındı. Böyle bir durum da hastane polislerinin kocasına haber vereceği aklından asla geçmedi. Bilgisi olsaydı kızını hiç bir şekilde doktora götürmeyi aklından bile geçirmezdi. Muzaffer ilk önce Asım'a çok kötü işkenceler yaparak öldürdü. Kızını ise okuldan hiç bir şey olmamış gibi alıp Asım" ın evine götürdü. Asım'a yaptığı işkenceleri bir bir kızına anlattı . Kızı Aynur' a Asım'a yaptığı işkencelerin on katını yapıp öldürdü. Kızı gerçekleri ona çok kez anlatmaya çalıştı ama o dinlemedi. Kızının bu sözlere kulaklarını tıkadı. Kızının babasına söylediği son sözleri ise şunlar olmuştu.
"BABA ÖBÜR DÜNYADA ASLA RAHAT ETMEYESİN . BENİM SUÇUMUN OLMADIĞINI BİLE BİLE BANA BUNLARI YAPTIN. ÖBÜR DÜNYADA İKİ ELİM YAKANDA OLUCAK. ALLAH IM NE OLUR SESİMİ DUY. BU ADAMIN MEZARININ BAŞINA ÇOCUK KATİLİ PİSLİK YAZILSIN. ALLAH IM SEN BU ADAMI AFFETSENDE BEN ASLA AFETMEYECEĞİM." diyerek son nefsini vermişti.
Muzaffer Bu sözlere asla kulaklarını tıkayamadı.
Nilperi Arca ise o kendini bilmez o kızı dövüp yaşlı adamdan özür dilettikten sonra Asım'ın evine doğru yol alıyordu. Bengi 'nin ona verdiği göreve göre Asım'ı öldürecekti. Asım yaptıklarını ret edemezdi çünkü Bengi' nin adamlarından biri gizlice evine bir kamera ve mikrofon koymuştu. Nilperi Arca kolay bir şekilde evi buldu ama eve yaklaştıkça evden sesler geldiğini fark etti. Muzaffer o kadar dikkatsizdi ki kapıyı açık bırakmıştı. Nilperi Arca açık kapıdan içeri girdi ve Aynur' un söylediği son sözleri duydu. Fakat Aynur 'un halini daha görmemişti. Nilperi Arca Muzafferin olduğu odaya girmesi ile vahim sahne ile karşılaşmıştı. Kanı donmuştu resmen. Muzaffer ise şok olmuş bir şekilde kızının cesedine bakıyordu. Vicdanı sızlamaya başlamıştı.
"BABA ÖBÜR DÜNYADA ASLA RAHAT ETMEYESİN . BENİM SUÇUMUN OLMADIĞINI BİLE BİLE BANA BUNLARI YAPTIN. ÖBÜR DÜNYADA İKİ ELİM YAKANDA OLUCAK. ALLAH IM NE OLUR SESİMİ DUY. BU ADAMIN MEZARININ BAŞINA ÇOCUK KATİLİ PİSLİK YAZILSIN. ALLAH IM SEN BU ADAMI AFFETSENDE BEN ASLA AFETMEYECEĞİM."
Muzaffer'in aklında hep bu sözler dolaşıp duruyordu Nasıl yapmıştı bunu öz evladına? O adamın sapık bir pislik olduğunu bildiği halde kızını zorla onun evini temizlemesi için göndermemiş miydi? İki kuruş para için kızını tehlikeye atan o değil miydi? Kızı ona kaç kere anlatmaya çalıştı ama o dinlemedi. Dinleseydi böyle olmazdı. Kızının hayatını kendi elleri ile karartmamış mıydı? Karısı onu durdurmaya çalışmamış mıydı? Muzaffer Kızının cesedine bile bakamıyordu utancından . Nilperi Arca Muzaffer'in pişmanlığını kızaran yüzünden görüyordu. Kızının cesedine asla bakamamasından anlaşılıyordu pişmanlığı. Ama Nilperi Arca için bu pişmanlık yetmezdi. Muzafferi öldürmeyecekti onu canlı canlı mezara gömecekti psikolojik işkenceler yapacaktı ve onun asla ölmesine izin vermeyecekti.
Nilperi Arca Muzaffere seslenerek şu sözleri söyledi.
"Kızının canını bu şekilde aldın ne geçti eline? Namusun temizlendi belki ama senin günahların ne olucak? Asım'a yaptıkların doğru bir şeydi bende senin yerinde olsam aynısını yapardım. Ama kızına yaptıklarının cezasını ben keseceğim sana sen o mazlum çocuğun ahını aldın. O çocuğun dileğini gerçekleştireceğime emin olabilirsin." Muzaffer sesini çıkaramıyordu yaptıklarının daha yeni farkına varıyordu. Nilperi Arca Muzafferi yaka paça dışarıya çıkardı. Muzaffer asla tepki vermiyordu hatasının farkındaydı ve bunun bedelini ödemesi gerektiğinin farkındaydı ama son pişmanlık asla fayda etmiyordu. Nilperi Arca Muzafferi Bengi' nin özel deposuna götürdü. Onu içi bembeyaz olan bir odaya kitledi. Odanın içerisinde hiç bir şey yoktu. Nilperi Arca Muzaffer'i odaya kitler kitlemez projeksiyonu çalıştırdı. Muzaffer'i kızına yaptığı işkenceleri tekrar tekrar izledi . Muzaffer kızının sesini duydukça delirdi. Bir kaç gün sonra kızının o parçalanmış yüzünü görmeye başladı. Kızı hep aynı şeyleri tekrar ediyordu
"BABA ÖBÜR DÜNYADA ASLA RAHAT ETMEYESİN . BENİM SUÇUMUN OLMADIĞINI BİLE BİLE BANA BUNLARI YAPTIN. ÖBÜR DÜNYADA İKİ ELİM YAKANDA OLUCAK. ALLAH IM NE OLUR SESİMİ DUY. BU ADAMIN MEZARININ BAŞINA ÇOCUK KATİLİ PİSLİK YAZILSIN. ALLAH IM BU ADAMI SEN AFFETSENDE BEN ASLA AFETMEYECEĞİM."
Bengi olanları öğrendikten sonra Muzafferi tamamen Nilperi Arca ya bıraktı. Bengi Aynur 'un bulunduğu eve gittiği zaman Muzaffer 'in daha fazla işkenceyi hak ettiğine kanaat getirdi. Nilperi Arca acımasızdı. Ama Bengi daha da acımasızdı. Bengi bir kaç gün sonra Muzaffer'in aklını iyice yitirdiğine ikna oldu. Muzaffer'i Asım'ın evine götürerek 3 gece boyunca onu orada ki cesetler ile baş başa bıraktı.
Muzaffer kızının cesedini gördüğü zaman iyice aklını kaçırdı. Muzaffer kızından binlerce kez özür diledi. Kızının cesedine bile dokunamadı. Bengi Muzaffer 'in kulağına kablosuz kulaklık taktırdı. Dışarıda ki korumalar her seferinde kızının sesini ona dinletti. Muzaffer 3. gece vicdan azabına dayanamayarak boğazını keserek intihar etti. Nilperi Arca ise Aynur'un son istediğini yerine getirerek Muzafferin mezarının başına "ÇOCUK KATİLİ PİSLİK" yazdırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Yıllar (Kanlı Ay Çetesi) (+18)
Mystery / ThrillerBengi bir Katil Çetisi olan Kanlı Ay çetesinin lideridir. Bu hikayede onun travmalarını ve yaşadıklarını ve ideolojisini ve felsefesini anlayacaksınız. Bir sokak çocuğunun hangi yollarla hangi psikolojik baskılar dünyaya nasıl kafa tuttuğunu anlayac...