BÖLÜM - 11

47 10 0
                                    

Merhaba Sevgili Okurlarım Nasılsınız?

Neredeyse bir aydır yeni bölüm gelmiyordu. Bu Bölümde baya şaşıracağınız olaylar gerçekleşecek.

Şimdiden İyi Okumalar.

Tümay Arzu'yu gördüğü zaman  çoktan anlamıştı Arzu'nun neden bu hapishanede olduğunu.  Bengi'nin asıl planını az çok tahmin edebilmişti bu sayede. Tümay kendisini gülmemek için çok zor tutuyordu.  Arzu ise Bengi ve Tümay'ın kim olduğunu sonunda çıkara bilmişti ikisininde namını  çok duymuştu. Arzu içinden şunları geçirdi

"Birisi Manipüle uzmanı Kumar Kraliçesi bir değeri  ise bir seri katil çetesi olan Kanlı Ay çetesinin lideri konumunda ki  kişi. Sonunda yeni oyuncaklar geldi."

 Bu hapishanenin sahibi Arzuydu. Açıkçası bu hapishane ve  Arzu'nun denek laboratuvarıydı. Bu laboratuvar  Arzu'nun insanlar üzerinde yaptığı deneyleri içeriyordu. Tabii ki bu deneyler asla masumca deneyler değildi. İnsan psikolojisi ve en önemlisi insan anatomisi üzerinde deneyler yapıyordu Arzu. Bu deneyleri yaparken insanlar üzerinde hiç bir şekilde sakinleştirici narkoz vb. şeyleri kullanmazdı. O resmen acıma duygusundan yoksun bir bilim insanıydı. O kana susamış bir psikopattı. Kan gördüğü zaman libidosu yükselen bir çeşit manyaktı. İnsanları yavaş yavaş ve acı çekerek öldürmeyi severdi. İnsanları öldürmeden önce insan dışı deneyler yapardı. Mesela narkozsuz bir şekilde organ çıkarma işlemi yada estetik ameliyatı işlemi. Arzu resmen ikinci Adolf Hitler idi. Hatta öldürdüğü insanların kanı ile banyo yapardı.  Kudret'in Arzu'ya itaat etmesinin en önemli nedeni Arzu'nun bu özellikleriydi. Arzu'nun hapishanede ki mahkumları seçmesinin en önemli nedeni ölseler bile onun başının asla  belaya girmeyeceği gerçeğiydi. Fakat şöyle bir sıkıntı vardı. İnsanların masum olup olmadıkları Arzu için  önemli değildi. Hapishaneyi seçmesini asıl bir nedeni adam kaçakçılığı ile uğraşmayacak olmasıydı. Gözüne kestirdiği herkes üzerinde deney yapabilecek  bir canavardı. Devlet adamları baş edemediği mahkumları Arzu'nun sahip olduğu bu hapishaneye sevk ediyordu. Tabii ki de Arzu'nun deneylerinden hepsi birer birer haberdar idi. Devlet adamları bu sayede istemediği adamlardan sessiz sedasız bir şekilde kurtuluyorlardı. Bu hapishanede ki mahkumlar  Türkiyedeki  en azılı hırsızlar, kadın kaçacaklığı    uyuşturucu sevki ve dolandırıcılık yapan kişiler  ayrıca azılı  seri katil olan kişilerdi. Sırf bu yüzden Bengi ve Tümay bu hapishaneye sevk edilmişti.  Tümay devlet adamlarına göre kumar oynarak insanları dolandıran bir çeşit psikopattı. Bengi ise önü bir türlü kesilmeyen manyak bir seri katil idi. Devlet adamları Bengi'nin ve Tümay'ın yakalandığını duyduklarında anda hepsi bir Cemaat oluşturup  namaz bile  kılmışlardı.

Aras komiserin asıl peşinde olduğu kişi Kudret değil Arzuydu. Arzu'nun yaptıkları Aras komiserin canına artık  tak etmişti. Hatta Arzu yüzünden küçük kız kardeşi felçli kalıp sadece 2.5 ay yaşabilmişti. Aras Komiser Arzu'dan intikam almak için 2 yıl  önce  Bengi ile iş birliği yapmıştı.

Bengi her ne olursa olsun bir seri katildi fakat o sadece insanlara çok büyük kötülüğü dokunmuş kişileri öldürüyordu. Aslında her şey Bengi'nin planıydı. Plan önceden kurulmuştu. Bengi Tümay'ın başı Suikastçiler ile belaya girmesin diye Tümay'ıda bu plana dahil etmişti. Tümay'ın yapacağı fazla  bir şey yoktu. Her şeyi Bengi halledecekti. Arzu ölmeyecekti ama onun hayatını öyle bir karartacaktı ki Arzu hergün ölmek isteyecekti. Tümay' ın yapacağı tek şey Arzuyu intihar etmesi için yavaş yavaş manipüle etmekti. 

İlk bir kaç gün her şey yolunda gitmişti. Hatta Arzu Bengi ve Tümay' a çok iyi davranmıştı. Nilperi Arca ise Arzu'nun umurunda değildi onunla en son ilgilenecekti. Arzu kafasında kendince çok güzel deneyler ve  işkenceler kurgulamıştı. Bilmediği şey Bengi'nin planıydı. Arzu bir gece yarısı planını uygulamaya karar verdi. Tümay ve Bengi'yi Gardiyanlar sayesinde  Hapishane bodrumunda bulunan laboratuvarına indirdi.  Laboratuvarın tam ortasında bulunan sandalyeye Gardiyanların yardımı ile ikisini   bağladı fakat bilmediği tek şey Gardiyanların Lütfi Abi , Uraz ve Yusuf olduğuydu. Uraz  ve  Yusuf Tümay ve Bengi' yi çok sıkı olmayacak  bir şekilde bağladı. 

Kayıp Yıllar (Kanlı Ay Çetesi) (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin