Bu bölümde Bengi nin çocukluğunu detaylı bir şekilde okuyacaksınız. İyi okumalar.
2000 yılları arasında Bengi daha 8 yaşındaydı. Küçücük bedeni ile çok acı çekiyordu. Orada bulunan görevliler bütün yetim çocuklara çok kötü davranıyordu. Bengi' nin Tümay adında yakın bir arkadaşı vardı. Tümay tam bir manipüle ve strateji uzmanıydı. O sadece on yaşında bir çocuktu fakat zekası sayesinde bütün yetimhane görevlilerini özel sırları ile tehdit ediyordu. Görevliler Tümay'ın bu sırlara nasıl ulaştığını anlayamıyorlardı. Fakat kesin olan bir şey vardı ki bu sırlar ortaya çıkarsa hayatları kararırdı. Bengi'yi görevlilerden koruya bilen tek kişi Tümay'dı. Bengi her zaman Tümay'a özenirdi. Hep onun gibi güçlü ve asil görünmek isterdi. Ona göre Tümay çok akıllı ve kurnaz bir kızdı. O kadar soğuk kanlıydı ki görenleri resmen korku salardı. O kapkara gözlerinde öyle bir bakış vardı ki insanlar gözlerini içine baktıkça sanki bir karanlığa hapsoluyormuş gibi hissediyordu. Tümay 12 yaşındayken yetimhaneden ayrılmak zorunda kaldı. Öz dedesi onu sahiplenmeye karar vermişti. Tümay her ne kadar kabul etmese de Dedesi ile gitmek zorunda kaldı. Bengi' yi yurttan ayrılmaması için uyarmıştı. Ona döneceğine dair söz vermişti. Çünkü Bengi' nin onun için o yurtta kaldığını çok iyi biliyordu. Ama Bengi onun sözünü dinlemedi ve yurttan bir gece kaçmaya başardı. Bengi yurttan kaçtığı zaman 10 yaşında bir çocuktu. Sokaklar tehlikeliydi. Fakat bir kız çocuğu için ölümden bile tehlikeliydi. Bengi bir yıl boyunca sokakta yaşamayı bir şekilde başardı. Fakat kadın ve çocuk ticareti yapan Oscar' ın eline kaçırılarak düştü. Her zaman çok büyük işkenceler gördü. Yeri geldi erkelere pazarlandı yeri geldi zorla sokak dövüşlerine çıkartıldı. 14 yaşına geldiği zaman Oscar' ı bir şekilde kendisine aşık etti. Hatta ona bağlılığını kanıtlamak için onun koynuna bile girdi. Tümay dan öğrendiği manipüle yöntemi ile Oscar' ın adamlarını yanına çekti. 18 yaşına geldiği gün Oscar' ın adamlarından yardım alarak Oscar' ı ve bütün aile üyelerini evin içine yerleştirdiği bombalar ile patlattı. Bütün adamları Oscar öldüğü için serbest bıraktı. Sadece Uraz yanından ayrılmadı. Kanlı Ay çetesini Uraz ile beraber kurdu. Tümay' ın karşısına utancından asla çıkamadı. Onun sözlerini çiğnediği için bütün bunlar başına gelmişti. Tümay ın onun peşini artık bıraktığını düşünüyordu. Ama o asla kardeşi gibi sevdiği Bengi' nin peşini bırakmamıştı. Bengi'yi gizlice takip eden adam Tümay' ın en güvendiği adamlardan birisiydi. Bengi' nin yaptığı plan tutmasaydı direk o devreye girecekti.
Tümay' ın adamı olan Oğuz Tümay a raporunu sunuyordu bulunduğu yerden . Tümay histerik bir kahkaha atarak "demek bizim cadı seri katil olmuş ha? Ben oraya geleceğim çıkmaya kalkarsa bayılt." Diyerek sözlerini bitirmişti.
Tümay Bengi' ye çok kızgındı. Onu uyarmasına rağmen yetimhaneden çekip gitmişti. Keşke gitmekle kalsaydı. Başından bir sürü olaylar geçmişti. Kendisini hep onu yalnız bıraktığı için suçluyordu. Dedesini onu evlatlık alması için bir şekilde ikna etmişti. Fakat Dedesi evlatlık için müracaat ettiği zaman Bengi çoktan gitmişti. Onu yıllarca aradı. Musa sayesinde ona ulaşmayı başarmıştı. Tam iki aydır onu takip ettiriyordu. O çok değişmişti o masum çocukluğundan asla eser kalmamıştı.
Tümay' da değişmişti. O da zorlu bir hayat geçirmişti. Mesela Dedesi asla babasından bahsetmek istemiyordu. Babası hakkında soru sormaya kalktığı zaman yaşlı adama bir titreme geliyordu. Dedesi babasından o kadar çok korkuyordu ki Tümay korkudan kalp krizi geçirecek diye ödü kopuyordu. Gerçi babasını merak ediyor muydu hayır. Babası onun umurunda bile değildi. Annesi bir kaza sonucu ölmüştü Dedesinin dediğine göre. Hayatında en çok istediği şey annesi ile zaman geçirmekti. Maalesef asla annesi ile zaman geçiremeyeceğinin farkındaydı.
Bengi Musa' nın işini bitirdikten sonra ablası yerine koyduğu Tümay' ı düşünüyordu. Onun sözünden çıkmasıydı asla bu yaşadıklarını yaşamak zorunda kalmayacaktı. Hem o kendisine döneceğine dair söz vermemiş miydi? Aptallık yapmıştı gurur yaparak. Bu gururu bütün hayatına mâl olmuştu. Aklına Tümay' ın kendisini bulabileceğini geçirmiyordu. Ama bilmediği bir şey vardı Tümay onu çoktan bulmuştu. Bulmakla kalmamış bütün yediği haltları teker teker öğrenmişti. Bengi fazlasıyla zeki ve kurnazdı. Fakat Tümay ondan daha zeki ve kurnaz bir kadındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Yıllar (Kanlı Ay Çetesi) (+18)
Mystery / ThrillerBengi bir Katil Çetisi olan Kanlı Ay çetesinin lideridir. Bu hikayede onun travmalarını ve yaşadıklarını ve ideolojisini ve felsefesini anlayacaksınız. Bir sokak çocuğunun hangi yollarla hangi psikolojik baskılar dünyaya nasıl kafa tuttuğunu anlayac...