Selamlarrr...
Düzenlemesini yapamadım, hatam varsa affola. Keyifli okumalarrr...
Resim çalışması için de @nadideakce ye teşekkürlerrr
İçeriye bodoslama dalan Doğan ve Marko'nun ardından, kapının sertçe açılmasıyla duvara savrulan Nikki düştüğü yerden kalkmaya çalışırken aynı zaman da ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Bunlar kimdi böyle?
"What the hell?"
Doğan evin odaları kontrol etmek için gözden kaybolurken Marko etrafına kısa bir bakış Nikki'ye hızlı bir dönüş yaptı ve kızı çenesinden sıkıca tutup az önceki duvara tekrar yapıştırdı.
"Nerde o lavuk?!"
Şaşkınlıkla açılmış gözleriyle adama baktı Nikki.
"Hangi lavuk?"
Marko kıza gözlerini kısarak baktı.
Korku ve şaşkınlık dolu gözlerinden ve elinin altından titreyen bir vücuttan anladığı tek şey ortada kendi yarattığı hayali lavuğun olmamasıydı. Zaten olsaydı o Rick isimli herif ona bunu kesinlikle söylerdi. Yine de sormadan edemedi.
"Evde sizden başka kim var?" dedi kızın yüzüne iyice eğilerek.
Nikki'nin çenesini tutan güçlü elin baskısından ve hayatında ilk defa gördüğü bu adamın düşmanca bakışlarından korkarak baktı yüzüne. Daha doğrusu bakmaya zorlanmıştı.
"Kimse yok!"
"Güzel"
Kısa bir süre kızın yüzünü inceledi. Oldukça muntazam yüz hatlarına sahipti. Elinin baskıyla büzüşmüş pembe dudakları onu öpücüğe davet ediyordu ama şimdi sırası değildi.
Geri çekilip kızı esaretinden kurtarıp rahat bıraktı. Amerikan tarzı mutfakla ayrılmış olan salona yeniden göz atarken, Nikki elini acıyan çenesine götürüp bu dağ ayısı kılıklı herife kötü kötü baktı.
Dağ ayısı mı?
Tamam, dağ ayısı gibi değildi ama az önceki davranışı tam bir dağ ayısına uygundu. Şimdi adama detaylıca bakınca Stockholm sendromuna girmemesi de imkansız gibi geldi.
Geniş omuzları ve dik bir duruşu vardı. Esmer teni ve kirli sakalları ona ayrı bir hava katmıştı. Traş olmakla pek uğraştığını düşünmüyordu çünkü serseri kılıklı halinin ne kadar çekici olduğunun adam da farkındaydı belli ki.
Ahh! Daha fazla bakmamalıydı. En azından arzulu gözlerle bakmamalıydı değil mi?
"Siz kimsiniz" diyebildi Nikki sesinin öfkeli çıkmasına gayret ederek.
Öyle damdan düşer gibi evin içine giren bu yabani herife nezaket gösteremezdi. Ayrıca bu adamın nezaketten anlamadığı da oldukça aşikardı.
"Biz bu hikayedeki kötü adamlarız."
Sesi ciddi çıkmıştı ama duruşu tamamen alaycıydı.
Nikki alnını kırıştırarak karşısındaki adama baktı.
"Kötü adam olduğunuz eve girişinizden belli. Sorduğum kim olduğunuzdu?"
Marko kıza bakmak için yan dönerken elini cebine soktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fedai
General Fiction"Ne söylesem tarifin eksik kalıyor.Oysa; kalbi acıtan her ne varsa Sen hepsinden birazsın işte..."-Muhsin Ünlü