Suga végül tényleg betartotta, amit ígért, ezért minden este más aludt velem. Némileg jó is volt, mert nagyon bújós vagyok, pláne esténként. Egy apró dolog volt, amitől folyamatosan szorongtam. Még pedig, hogy mi lesz akkor, amikor Yoongi fog bejönni hozzám. És mikor máskor jönne el ez a nap? A hétre már rajta kívül mindenkitől kikönyörögtem, hogy aludjon velem, mint egy rossz ribanc. A kezeim lassan gyógyulnak. A balon már csak fehér csíkok jelezték, hogy nem régiben ott igen is, sebek voltak. A jobb pedig, egyre kevésbé fáj.
- Szia, Chimmy!- jött be a szobámba Suga. - Na, hogy vagy ma?- ült le az ágyam szélére és óvatosan a lábamra simított. A múltkori óta nem nagyon beszéltünk és ha tehettem még kerültem is őt.
- Tűrhetően..- motyogtam. Most miért akar közeledni? Végre túl vagyok rajta, erre visszajön. Most olyan elérhetőnek tűnik még az én számomra is. Félreértés ne essék, még nem bocsájtottam meg neki, de ha így folytatja, lehet hamar meg lesz az is.
- Nem vagy túl bőbeszédű!- jegyezte meg, miközben felsimított a térdemhez és masszírozni kezdte azt.
- Lehet..de ezt most miért csinálod?- böktem fejemmel a keze felé. Elmosolyodott és felállt, közelebb jött, de a kezét nem vette le rólam. Helyette húzta maga után a combomig, amitől megremegtem és összébb húztam magam.
- Azt ne mondd, hogy nem tetszik!- vigyorgott az arcomba és lassan fölém mászott.- Tudod, hogy nem hinném el!- az arcomra simított és már csak pár milliméter választott el minket.
- Megint meg akarsz erőszakolni?- kérdeztem félve. Ha most újra megteszi, nekem lehet akkor lenne végem.
- Nem az, ha te is élvezed!- simított egyre feljebb.
- Miért csinálod ezt? Hetero vagy nem? Akkor miért akarsz meg fegtetni?- toltam el magamtól a mellkasánál.
- Az emberek változnak. Meg amúgy is..- bújt bele a nyakamba- .. te vagy az egyetlen srác, aki érdekel.
- Megint fájni fog és azt nem akarom megint!- ráztam meg a fejem.
- És ha megígérem, hogy egy cseppet sem fog fájni? Ha vigyázok rád?- nézett rám kiskutya szemekkel, miközben már odalent simogatott nadrágon keresztül.
- Nem tudom..- még mindig féltem egy kicsit. A szemeit az enyémekbe fúrta és ha lehet még közelebb jött. Mintha ezzel a tekintettel nyert volna meg. - Kisujj eskü, hogy nem fog fájni?- nyújtottam elé a kezem az ujjammal együtt. Halkan felnevetett, majd a kisujját az enyémbe akasztva csókolt meg. Idáig elmenne egy menetért? Felkelt rólam, majd bezárta az ajtót, hogy ha Hoseokot ide enné a fene, akkor se tudjon bejönni. Amikor visszajött hozzám újra fölém mászott, majd a nyakamhoz hajolt. Elkezdte csókolgatni és kiszívni a nyakamat, mire élesen kezdtem el venni a levegőt. Halkan kiröhögött, majd elkezdett lejjebb haladni egészen a pólóm nyakáig. Kezeivel a pólóm alatt simogatta az oldalam, majd megfogta és lehúzta rólam. A hirtelenségtől megijedtem, ezért a hasamat jobban befeszítettem, így még jobban látszódtak kockáim.
- Azta..- simított rajta végig, majd azokat is elkezdte csókolgatni és szívogatni. Egy pillanatra visszatért a kulcscsontomra, ahol erősebben megszívta a bőrt, amitől egy nem éppen halk nyögés szakadt fel belőlem. Az ujjaimat a hajába vezettem és jobban magamhoz húztam. Éreztem, ahogy egyre nagyobbra nő a vigyora, majd felhajolt egy szenvedélyesebb csókra. Kezei a derekamat találták meg. Az arcát a nyakambaofúrva kezdte el szívogatni, miközben a gatyámat kezdte el kigombolni. Lehúzta azt a combom közepéig és boxeren keresztül kezdett simogatni.
- Csináljh már valamith!- kezdtem nyüszítésbe, mert már zavart, hogy állok, mint a karácsonyfa januárban.
- Kis türelmetlen!- nevetett fel, majd az alsómat is lehúzta rólam. Lassan csókolgatta végig a csípőmet és amikor végre odajutott volna megállt. Kihívóan nézett fel rám és a szemembe nézve nyelt el tövig. Hangosan nyögve kaptam a hajába és próbáltam mélyebbre nyomni magamon. Lassan engedett ki a szájából. Kiszedte a kezemet a hajából és belecsókolt. Belebújt a mancsomba, mint egy kismacska, majd visszahajolt a tagomra. Ütemesen nyelt el és engedett ki. Már nagyon éreztem a végét, amikor letorkozott, ezzel elnyelve engem teljesen, meg azt is, ami éppen kirobbant belőlem. Úgy nyelt el mindent, mint egy porszívó. Kiengedett a szájából és mellém feküdt. A hajamat simogatva puszilgatta az arcomat, miközben én már félálomban voltam.
- Na, fájt vagy nem?- kérdezte egy rövid csók után. Egy halvány mosoly után bújtam hozzá, mint ha belehalhatnék abba, hogy nincs elég közel hozzám. - Imádom, hogy ilyen aranyos vagy!- Az utolsó mondatát már éppen csak hallottam, mielőtt elnyelt a sötétség.
YOU ARE READING
slowly, I'm getting over you.
FanfictionMindig is tudtam, de hallani még mindig rosszabb az ilyeneket, mint csak szimplán tudni. Most úgy visszamennék a wattpad könyvek világába! Ott szeretve vagyok. Lehet elég morbid vicc lenne. Hirtelen rohadt jó ötletnek találtam, hogy leokádjak az utc...