Ha seggcsupaszra is vetkőztetnek, a számra rá tudom fogni, hogy csak szétrágtam! Azzal neki is estem, mint bolond tehén az anyjának. Másodpercek telhettek csak el, amikor meghallottam kopogni valakit a fürdőajtón. Nemsokára vadabb lesz! Gyorsan elrejtettem a bizonyítékokat és elfeküdtem a vécé mellett, mintha csak hányás után aludtam volna el. Éreztem, hogy a számból egyre jobban folyik a vér és hallottam, hogy Suga is egyre erősebben kopog. Behunytam a szemeimet és vártam, bár én sem tudom mire. Talán arra, hogy egyszer csak minden elmúljon, hogy csak úgy a semmiből vége legyen. Nem akarom ezt folytatni!
Hirtelen lett csend. Nagyjából egy másodpercig tartott, majd egy hangosabb reccsenéssel Suga betörte az ajtót. Mit akar ez még mindig? Végül leszarva mindent aludtam el a fürdőszőnyegen. A töknek sem volt kedve most azzal foglalkozni, hogy mit fogok majd ezért kapni.
Nem szeretem a horrorfilmeket, de most inkább néztem volna azt, mint Yoongi dühös szemeit. Lehet, hogy rájött volna? Inkább kezdtem el nézni a földet, mint sem az ő mérges szemeit.
- Kijózanodtál végre?- nem tudom, hogy mitől ilyen ideges, de volt egy picit fontosabb dolgom is. Például, hogy ne essek össze, amíg eljutok a konyhába. Útközben elmentem a fürdő mellett, ahol elég érdekesen volt nyitva az ajtó. A helyén volt ugyan, de a zár cseppet töröttnek tűnt. A hirtelen rám tört szédüléstől neki estem a falnak és úgy próbáltam meg tovább haladni, hogy igyak egy kicsit és be is vehessek egy fájdalomcsillapítót. Nagy nehezen sikerült, de akkor valami egy kicsit gyanús lett. Kint már világos van, de senki sincs itt Sugan kívül. Nem lehet, hogy olyan suttyók lettek volna, hogy csak őt hagyták volna itthon nekem. De a részegségemről is csak az tudhat, akivel beszélgettem és később rám törte az ajtót. De ki volt az?
Miután végeztem a konyhában megpróbáltam úgy visszaosonni a szobámba, hogy Yoongi ne vegye észre. Tényleg nincs ötletem, miért haragszik, de lehet jobb is ha nem tudom. Vissza mentem a szobámba és újra az új hobbimnak éltem. Néztem ki az ablakon. Ja, nincs életem. Csendben néztem az utcán elhaladó embereket. Vajon nekik milyen bajaik lehetnek az életben? Őket mi kínozza az utálók, a fellépések, a folytonos szerepelés mindenhol és a nulla szabadidő helyett? Sokakat kínoz a viszonzatlan szerelem, estleg a tény, hogy a sajátnemükhöz vonzódnak, ezt tudom. Azt is tudom, hogy nem én vagyok az első idol, aki besokall. Nem egy ember vetett véget az életének, mert elege lett ebből a szakmából. Egyre többet és élénkebben fantáziáltam az ilyenekről, amikor valaki letépte a fejemről a fejhallgatómat.
- Legközelebb jobban rejtsd el az érvágó készleted!- morogta Suga.
- Hogyan találtad meg?- nem mertem rá nézni. Elég volt az érzés.
- Nagyon be lehettél baszva, ha azt hitted, hogy a szádon nem lesz feltűnő. Nem sikerült. Mintha egy macskát akartál volna megenni!- anélkül, hogy ránéztem volna keltem fel és hagytam el a szobát. Egyedül akarok lenni! - És a vallomásoddal, mi van?- üvöltött utánam, mire megálltam. Szóval erre nem emlékeztem! Dermedten álltam, majd visszarohantam a fürdőbe. A tegnapi cuccaimat Suga kidobta, ezért elővettem egy új borotvát és azt szettem szét. Pont odáig jutottam, hogy a penge hozzáérjen a bőrömhöz, Yoongi kilökte a kezemből és a kezemet hátra csavarva vitt vissza a szobámba. Bassza meg! - Erről Nam és Jin is hallani fog, ugye tudod? - lelökött az ágyamra majd fogott egy guruló széket és be ült vele az ajtó elé. Most mi van?
- Szerinted nem jutok át rajtad?- ülök fel.
- Előbb juss túl rajtam!- nevetett fel.
- Egy hamisítatlan köcsög vagy!- magamban hozzátettem egy ,,még így is szeretlek!"-et.
- Lehet.- rántott vállat és hátradőlt a széken.
Csendben vártam, amíg elalszik, majd finoman arrébb toltam az ajtó elől.
- Tényleg ilyen hülyének nézel?- megragadta a karomat és annál fogva húzta vissza magát az ajtóhoz. - Nem most baszódtam le a tapétáról, Jimin! Te nem fogsz engem soha átverni!- azzal felállt és vissza lökdösött az ágyamhoz.
-Tényleg, be akarsz zárni ide egész napra? Budira azért kimehetek?- fordultam felé megvetően. Kár hogy csak a külsőmön tudok annyira uralkodni, hogy ne öleljem meg.
- Nem csukhatod magadra az ajtót! Végig ott leszek veled!- szögezte le.
- Ez elég buzis, egy hetero embertől!- vágtam hozzá
ESTÁS LEYENDO
slowly, I'm getting over you.
FanficMindig is tudtam, de hallani még mindig rosszabb az ilyeneket, mint csak szimplán tudni. Most úgy visszamennék a wattpad könyvek világába! Ott szeretve vagyok. Lehet elég morbid vicc lenne. Hirtelen rohadt jó ötletnek találtam, hogy leokádjak az utc...