25 Jin/1

75 3 1
                                    

Nam alapból rosszul viselte, hogy nem akartam elmondani a többieknek a kapcsolatunkat, de nem hittem volna, hogy ennyire elfogadóak. Nem sejtettem, hogy gyedül Hoseok az, aki talán hetero ebben a házban.

- Ennyire el akarod nekik mondani?- ültem le mellé az ágyra.

- Nem az a baj, hogy el akarom mondani nekik, de miért nem ölelhetlek meg előttük is? Hétből egy ember, ha hetero közülünk!- fakadt ki.

- Ezt is megértem. Talán nem akadnának most már ki?- kérdeztem félve.

- Miért tennék? Úgy örültek egymásnak is! Miért pont minket utálnának, Jin?- nézett

Nam most már könyörögve.

- Jó. Oké, legyen ahogy jónak látod, de ne mondjuk el, ha csak rá nem kérdeznek, oké?- másztam az ölébe.

-oké!- átkarolt és a fejét a nyakamba fúrta. -Szeretlek!- mormogta.

Pár óra múlva már a konyhában próbáltam összerakni valami ehetőt, miközben Tae és Kook játszottak smároló fogót. Nagyjából abból állt, hogy ha valamelyikük meg tudja fogni a másikat és megcsókolni, akkor az lesz a fogó, akit lekaptak. Beteg játék, de még is valahol aranyos.

- Ezek meg?- jelent meg Jimin is Yoongival az oldalán.

- Smároló fogó. Ne kérdezd!- zártam rövidre.

- Ahha..- nézett Suga az éppen mellette elsüvítő srácokra. - Még mindig biztos, hogy normálisak?

- Nem és soha nem is volt az.- Jelent meg Nam is. Fáradtan battyogott mögém és karolta át a derekamat. Feltűnőbben sem tudta volna csinálni!

- Szerintem aranyos játék, amíg nem az udvaron játszák.- nézett még mindig utánuk Jimin. - Bár mostanában nagyon is csak egymásnak léteznek. Teljesen el is feledkeztek rólunk.- szomorodott el egy kicsit, de Yoongi vette a lapot és átkarolta a párja derekát és maga felé fordította.

- Szeretnél te is így játszani?- döntötte neki a homlokát és kezeit a fiatalabb farzsebébe csúsztatta.

- Ha nem is ezt, de játszhatunk..- döntötte oldalra a fejét játékosan.

- Okés. Jin lepakolnál az asztalról?

- Hülye vagy? Majd pont az én szentélyemen fogjátok csinálni! Na meg a faszt! Takarodtok a szobátokba, mi is ott csináljuk!- üvöltöttem rájuk, mire mind a kettő elkezdett röhögni.

- Miket be nem vallasz!- suttogta Nam a fülembe, mire leesett mit is mondtam az előbb.

- Kuss! Takarodtok kefélni!- mutattam rájuk- akár velük is mehetsz!- mordultam NamJoon-ra is.

- Aa, de velük nem lenne olyan jó!- játszotta meg a szomorú kisfiút.

- És te ezt honnan tudod?- fogtam rá egy fakanalat.

- Nam, fuss!- szólt rá Jimin és együtt rohantak ki a konyhámból. Tudják, kit húznak fel!

- Donseng-ek, kaja van!- üvöltöttem el fél órával később. A két legfiatalabb úgy rohant le, mint egy kétfős gnúcsorda, majd Jungkook tigris bukfencezve ugrott át az asztal másik feléhez. Szép volt, de majd nem felrúgta a leveses tálat. - Jeon! Meguntad az életed?

- Nyugi, hyung! Fasz hiányod van vagy mi?- kérdezte röhögve Tae, de én csak hozzávágtam egy kanalat.

- Majd kaja után orvosoljuk!- mormogta a fülembe Nam.

- Úúú ezt hallottam!- lelkesedett be a nyuszi ismét. Miért akar ma mindenki felbaszni és vagy megbaszni? Úgy érzem, hogy valamelyik nagyon hamar meg lesz.

- Pofa be és kaja!- azzal én is leültem és enni kezdtem végre.

slowly, I'm getting over you.Where stories live. Discover now