12

104 7 3
                                    

Yoongi csak szótlanul nézett rám. Ahogy gondoltam, nem tud rá mit válaszolni. Erre egy hirtelen mozdulattal megmarkolta a tagomat. Felnyögtem egy nagyot, mire a ő csak mosolygott egyet.

- Hallom élvezed!- nézett rám egy ijesztő perverz mosollyal, majd tovább masszírozott odalent, míg el nem kezdett keményedni. Mikor érezte a kezével hogy mennyire kemény vagyok, egy mozdulattal rántotta le rólam az alsómat. A merev hímtagot nézte egy ideig perverz nézésével majd megnyalta a száját. - Idelent nem is vagy annyira gyerek már!- kuncogott majd megfogta és elkezdte fel-le húzni rajta a bőrt. Hirtelen elvette a kezét és levette az ő alsóját is ami a többi ruha mellett, a földön kötött ki. Az ő dárdája már majdnem teljesen merev volt, még egy kicsit rásegített és már jó is volt. - Ülj fel- mondta és felültem. Térdeltem az ágyon és értelmetlenül néztem rá.

 - Te most mire készülsz?!- kérdeztem kicsit aggódva. Erre megfogta a hajamat erősen megszorította és magáhozhúzta a fejemet.

- Szopj le!- mondta perverz mosollyal.

- Dehogy szoplak le hülye vagy?!?!- akadtam ki rajta.

- Akkor segítek hogy elkezdd!- mondta egy nagy sóhaj kíséretében és a számba tövig nyomta hosszú cerkáját. A hajamnál fogva húzta a fejem fel-le. Tudtam, hogy innen már nincs menekvés, ezért rásegítettem és magamtól elkezdtem szopni.- Na látod, tudsz te ha akarsz!- mondta gúnyos hangon. Kivettem péniszét a számból és felnéztem a szemébe.

 - Vigyázz mit mondasz, mert egy rossz szó és leharapom!- mondtam neki mérgesen, majd újra elkezdtem amit eddig csináltam. Yoongi elkezdett nagyokat nyögni, amiket amúgy próbált vissza fojtani, de nem mindig ment neki.

- Nagyon jól csinálod, abba ne hagyd!- mondta és nyögött egy nagyot. Én csak kuncogtam magamban. Ha tudom, hogy ezt a tahót ennyivel elbírtam volna intézni, akkor megtettem volna! Hirtelen kivette a számból tagját. Majd csak ennyit közölt: - Fordulj meg!- mondta, majd elkezdett megfordítani.

 - Dehogy fordulok meg! Miért tenném?! Mit akarsz csinálni?!- erre már pont addig fordított, hogy elérje a seggem és rácsapott.

- Te is tudod nagyon jól hogy mire készülök!-kacsintott rám és megfordított.

- Ne! Yoongi! Ne! Nem akarom!!!!- mikor leesett, hogy mit akar elkezdtem üvölteni.

- Pedig nem menekülsz angyalom, a szép kis tested ma éjszaka az enyém.- mondatát befejezve felemelte a csípőmet és a lyukamhoz oda köpött majd szétdörzsölte. Én közben a párnámat fogtam és belenyomtam az arcom hogy ne hallja, ahogy sírok. Hirtelen éreztem hogy valami van bennem. Yoongi belém tette egyből két ujját és mozgatni kezdte. Nem telt bele sok idő és beletette a harmadikat is. Nagyon erősen mozgatta. Nagyon fájt. Egy idő után már nem éreztem az ujjait. Lehet kivette őket? Ki ám, mert most jött a fő attrakció. Erősen belém hatolt és erősen döngetni kezdett. Én a párnába nyögtem és bőgtem. Miért érdemlem ezt? Miért? Éreztem hogy valaki megfogja a férfiasságom és verni kezdi. Majd csak ennyit hallok:- El fogok menni!- nagyot néztem. Belém akar elmenni? Ez hülye?! Kajak nincs ki a négy kereke! Éreztem, ahogy az én dorongomat addig verte míg el nem mentem. De amit utána éreztem azt nem akartam. Yoongi belém ment el, éreztem ahogy a spermája belém hatol, majd kihúzta a farkát és mellém dőlt. Most ott feküdtünk egymás mellett lihegve a spermával borított ágyon. A végén Yoongi oda húzott magához adott egy puszit a homlokomra.- Jó fiú vagy!- cirógatta meg a hajam. Nem tudtam vele mit tenni, mert megmozdulni nem bírtam a fáradságtól és a fájdalomtól. Nem telt bele sok időbe és elaludtam és feltehetőleg ő is. Nem tudom felfogni, hogyan tehette ezt meg! Milyen ember képes erre? Egy szörnyeteg!

slowly, I'm getting over you.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora