24 Jk/7

71 4 2
                                    

Neki estem Taenek és eltoltam az ágyamig. Elfeküdt a matracomon és csak várta, mit is fogok csinálni. A csípőmmel lassú köröket kezdtem leírni a tagja körül, miközben a nyakát szívtam. Lassan vettem le a ruháit és egy kaján vigyorral néztem végig rajta.

- Hogy is volt az a comb simogatósdi?- nyúltam az említett testrészéhez és végig húztam rajta az ujjaim.

- Nyeregben érzed magad?- vonta fel a szemöldökét, mire csak bólintottam és levettem a saját ruháimat is.

Egy eléggé elhúzott menet után kifáradva feküdtem el rajta és bámultam a szemeibe.

- Nem tudod, mennyire szeretlek!- böktem ki.

- Szerintem sejtem.- simított az arcomra. - Képes voltál többször is úgy lefeküdni velem, hogy azt hitted, csak egy lyukat látok benned! Lehet van fogalmam róla.- csókólt a homlokomra.

- Szerinted, Jin hyung elment az ajtóból vagy csak befogta a fülét?- gördültem le Taeről.

- Az ő érdekében remélem, hogy lelépett.- mászott most ő fölém és tapadt a nyakamra. Egy újabb menet után ismét a mellkasán elterülve néztem a szemeibe, miközben próbáltam legalább magamban megfogalmazni, mennyire is oda vagyok érte. - Szeretlek, nyuszkó!- ölelt át szorosabban és adott egy puszit a homlokomra.

- Én is nagyon szeretlek, Taetae!- adtam egy rövid csókot a szájára. - Kifekszek tőled. Folyamatosan. Újra és újra.

- Tae, Kuksi! Gyertek filmezni!- üvöltött be az ajtó mögül Jimin.

- Apád a kuki!- üvöltöttem vissza, kicsit megváltoztatva a korábbi válaszomat a becenévre.

- Apámnak csak van, de ő nem az!- jött egy újabb üvöltés.

- Ne húzd fel magad! Aranyosabb vagy, amikor nem idegeskedsz!- engedett el a párom és dobta hozzám az egyik pólóját és nadrágját, hogy azokba öltözzek fel.

- Voltál te már ideges az életben?- fordultam felé pont akkor, amikor egy bokszert húzott magára.

- Nem is hinnéd el, mennyire.- jött közelebb hozzám és simított az arcomra.- Elég csak azt látnom, hogy valaki hozzádér vagy túlközel megy hozzád..- a végét már be sem fejezte, csak a homlokát az enyémnek döntve bámult a szemeimbe. Egy halvány mosoly után hajoltam az ajkaira és karoltan át a nyakát. - Menni kéne, mielőtt egy újabb menet lesz ebből.- engedett el és végül felöltözve mentünk ki végre a többiekhez filmet nézni.

- Előkerültetek, drágáim?- nézett ránk Jin némi gyilkolás vággyal a szemében. Mi baja van ma ennek is?

- Nem?- integettem neki, hátha így feltűnik neki, hogy jelen vagyunk végre.

- Maknae! Vigyázz magadra!- fenyegetett meg ismét a legidősebb, mire Tae átkarolt és a vállam fölött nézett hyungunkra mérgesen. - És állítsd le a palidat! -tette hozzá, mielőtt elindított volna egy filmet. Hoseok kivételével, mindenki összebújt valakivel. Egyre jobban furcsáltam Nam és Jin hyung viselkedését. Nem tudok róla, hogy együtt lennének, de még is olyan közel vannak egymáshoz. Furcsák.

Yoongi és Jimin nem igazán foglalkoztak a filmmel, inkább csak játékosan birkóztak a földön, amíg a kisebbik el nem fáradt és inkább csak belefeküdt a párja ölébe. Ők is nagyon aranyosak együtt! Talán nem olyan nyugisak, mint én és Tae, de mi nem is álltunk a halál és az összeomlás szélén.

Én egész végig az alienem ölében ülve néztem a filmet néha-néha hátra fordulva egy csókért vagy pusziért. Évekbe telt, de végre összejöhettem azzal, akivel akartam. Bár igaz ez Jimin hyungra is, hiszen ő is debüt óta Sugaval akar lenni, ami végre össze is jött neki. Örülök, hogy ő is boldog végre. Kijárt neki. Kicsit mocorogtam és jobban bele bújtam Tae mellkasába, aki csak jobban magához szorított és fejét az enyémen támasztva nézte tovább a filmet.

- Imádlak, hyung!- suttogtam a nyakába.

- Kookye, imádom, hogy ilyen kis aranyos vagy, de ezt ne itt tárgyaljuk meg okés? Vannak itt szinglik is. Legyél tekintettel rájuk is!- puszilt a hajamba.

- Oké..- döntöttem neki a fejem.

- De én is szeretlek! Jobban, mint azt hinnéd!- suttogta, mielőtt elaludtam volna az ölében.

- Juuuungkoooooooook!- keltem fel Hoseok üvöltésére, ami egyenesen mellőlem jött.

- Bazdmeg Hobi!- morogtam és kicsit mocorogtam, mire rájöttem, hogy nem az ágyamban, de még csak nem is a kanapén fekszek igazából. Ez ismételten Tae mellkasa. - Mi van?

- Ne itt aludjatok!

slowly, I'm getting over you.Where stories live. Discover now