🔐16

65 10 58
                                    

Kuklalar ve oyuncakları

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kuklalar ve oyuncakları...

Ne yazık ki zeki birine karşı hayat mücadelesi veriyordum ve o bitmeden ben bitiremezdim. Planımın olma ihtimalini göz önünde bulunduracağını elbette biliyordum fakat ona karşı basit bir şekilde gitmeye karar vermiştim.

"Merhaba Bay Kim. Sizi burada görmek ne güzel."

Yükselen neşe dolu sesimle etraftaki insanların gözlerini üzerimize çekmeyi başardığımda yüzündeki gerginliği fark etmem bir oldu. Uzattığım elime kısa bir bakış atarak yalandan gülümsedi ve elimi sıktı.

"Merhaba."

"Harika bir düzenleme gerçekten bayıldım. Siz beğendiniz mi?"

Ve saniyeler içinde yanımıza gelen başka insanlarla kalabalık bir masada yaklaşık beş dakika boyunca neşe saçan ses tonum ve gülümseyişimle konuşmuş ardından aralarından çabucak sıyrılmayı başarmıştım.

"Tanrım, onun aleyhine oynamayı çok seviyorsun Lauren."

Kulağımda işittiğim Jungkook'un sesiyle oturduğum bar sandalyesinde saniyeler içinde aklıma dolan birkaç dakika öncesiyle birlikte gerildim. Ona tam olarak sormak üzereyken aslında Cha Seok'a da yakalanmak üzereydim.

"Çocuk oyuncağı." diye yanıtladım sözlerini. Gerçek anlamda ondan kaçmak için büyük olaylara gerek yoktu ama onun her geri dönüşü ölümle biraz daha burun buruna gelmeme sebep oluyordu.

"Pekâlâ, Lauren yaklaşık iki saat sürecek bu davet. O yüzden bir saate girmeden ve herkes gitmeden uygulamamız lazım."

Var olan plan belliydi. Buna ek olarak uygulanacağım plan ise gerçekten ses getirecekti. "Hyunwoo, farklı odalardaki kameraları ekrana yansıtabilir misin?" Gözlerimi ekrana çevirdiğimde büyüklüğü ile alakalı kafamda ufak bir hesap yaparken Hyunwoo'nun işittiğim sesi aynı zamanda barmene dönmemi sağladı.

"Oldukça basit. Kaydedilmiş bir görüntü-"

"Hayır canlı olarak çekmeli." diye düzelttim sözlerini. Tabii oldukça sessiz tonda konuşuyordum ki anlaşılmasın. "Senin planın ne?" Bir anda şüpheli bir yaklaşımda bulunmasıyla dudaklarımda yer eden gülümsemeyle alkolsüz kokteylimden biraz yudumladım. "Yeni plan. Cha Seok ve beni bir odada canlı olarak kayda alacaksın."

"Ne?! Hayır hayır bu kız kafayı yedi. Hyunwoo ben planı devralabilir miyim?" diyordu Jungkook. Başımı iki yana sallayarak gözlerimi devirdim. "Her şey kontrolüm altında olacak. Sadece kamerayı ekrana canlı olarak yansıtabilir misin?"

"Pekâlâ, dediğin gibi yapabilirim ama Lauren bak lütfen kendine zarar gelecek bir şey yapma." Gülerek kokteylden birkaç yudum aldım. "O iş bende. Eğer planda ben varsam hiçbir şey olmaz." Bunun olmasına izin vermeyeceğimi oda çok iyi biliyordu. Bu gece herkes onun gerçek yüzünü görecekti ve bundan sonra gerçekten hiçbir şey aynı kalmayacaktı.

Borderline |jjk|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin