2 gün sonra
16:40
🌇Zamanın içinde kayıp giden birçok anı vardı ve her biri yok olarak unutulmuştu. Fakat beynim bir şeyleri unutmama asla müsade etmiyor ve şu an ki halde kalmama sebep oluyordu.
Sarhoş değildim.
O gece sarhoş değildim.
Midem kasılıyordu. Kendimi koca bir yalanın içindeki kukla gibi hissediyordum. Yıllarca o dört duvar arasından çıkmak için elimden geleni yapmıştım. Suçsuz olmama rağmen on yılım heba olmuştu. Hayatımı düzene sokmak, yeni bir insan olmak için tüm benliğimi yeniden inşaa ettim.
Ve ben tüm bunlar için mücadele ederken o on yıl boyunca yoktu. Hissizleşmiştim, bu her şeyden çok daha kötü hissettiriyordu.
"Tabağına dokunmamışsın."
İşittiğim Hyunwoo'nun sesiyle irkildim. Boğucu düşüncelerimin arasından sıyrılmaya çalışmak bile çok zordu. "İştahım yok." diyebildim sadece. Hyunwoo'dan bu bilgiyi sadece bir gün saklayabilmiştim. Bugün tesadüfen öğrendiği için hala kızgındı.
"Sana kızgın değilim bunu biliyorsun, değil mi? Koca on yıl boyunca neler için mücadele ettiğimizi ancak ikimiz biliyoruz." Tepkisizce önüme bakıyordum. Aslında öfkeden deliye dönmem gerekirdi ama ben aptal bir sakinlikle karşılıyordum olan biteni.
"Jungkook'un bunca yıl bunu saklıyor olması öfkemi ikiye katlasada, onun peşini ve neden sakladığını öğrenmeden rahat bırakmayacağım."
Burnundan solurcasına nefes verirken boşluğa daldı gözlerim. O gece biz birlikte olmak üzereydik. Her şeyi geri plana atmaya karar vererek onu tam anlamıyla kabul etmek üzereydim. Kalbime en çok hangisi ağır geliyor kestiremiyordum.
"Bugünkü çekimini iptal ettim. Bu şekilde birde çekimle uğraşmanı istemedim."
Sözlerine usulca salladım başımı. Benim için şu an en iyi şey sessizlikti. Gerçek anlamda toparlanmam gerekiyordu.
•••
"Son dakika haberlerini sizlerle paylaşacağım. Bildiğiniz üzere yakın zamanda düzenlenen siyaset camiasının organize ettiği davet hiç beklenmedik bir durumla karışmıştı."
"Sesini açar mısın?" Kucağımda uyuyan minik Hyunwoo'yu hareket ettirmeden kumandayı işaret ettim Hyunwoo'ya. "Neler söylediğini merak ettim."
"Şu an ki son dakika haberine göre ülkenin cumhurbaşkanı olmak için adım adım ilerleyen Kim Cha Seok'un ortaya çıkan görüntülerinden dolayı cumhurbaşkanlığı adaylığından çekilmesine karar verildi."
"Nihayet." diyordu Hyunwoo. Gerçek anlamda içimi rahatlatan bir haber olmuştu. Olay olduğundan beri asla bunun hakkında haber yoktu ve şimdi resmileşmesi iyi olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Borderline |jjk|
أدب المراهقين"Karar." Hakimin sözlerine itaat eden kalabalık aynı anda ayağa kalktı. Genç kız, buğulu gözlerini silerek onlara ayak uydurup ayağa kalkarken artık ağlamaktan yorgun düşen bedenini ayakta tutmakta bir hayli zorlanıyordu. "Lauren Moon, Güney Kore C...