23

11.3K 468 63
                                    

"Abi"

Alin'in bana abi dediği nadir anlardandaydı. Anlaşılan bir şey isteyecekti ya da ciddi bir şey konuşacaktı.

"Efendim Alin"

"Tanımadığın birini sevebilir misin? Bu mümkün mü?"

Kaşlarım çatılmıştı. Anlaşılan Alin son zamanlarda bu konu yüzünden dalgındı. Bulut denen çocuk yüzünden.

"Karakterini öğrendikten sonra sevebilirsin ama zaten karakterini öğrendiğinde tanımış oluyorsun bi nevi. Ama bence karakterini bilmeden ne biliyim o sevmek değildir o hoşlantıdır. "

"O zaman sorumu değiştiriyim. Canlı olarak 1-2 kere gördüğün birine ne kadar güvenebilirsin?"

"Güvenemezsin. Hiç güvenemezsin."

"Ama her gün konuşuyorsak ve kendine inandırmışsa"

"Nasıl güvenip inanacaksın ki. Ya eğlence amaçlıysa ve çok iyi oyun oynuyorsa. Ya biri ile iddiaya girmişse. Ya da sana ulaşamadığı için hırs yapmış ulaştıktan sonra yani hevesi geçince bırakacaksa. "

Alin göz devirmişti.

"Sağol Kaan ya"

Gülümsemiştim.

"Açık açık konuşalım mı güzelim?"

Alin kafasını kaldırıp bana bakmıştı.

"Açık açık konuşunca bir çıkış yolu bulabilecek miyiz?"

Ellerimi havaya kaldırmıştım.

"Deneyip görelim"

Başını olumlu anlamda sallamıştı. 1-2 dakika sessizlik olunca konuşmaya karar vermiştim. Alin'in başlayacağı yoktu.

"Bu bahsettiğimiz senin aklını karıştıran kişi Bulut diye tahmin ediyorum. İnan hiç zor değildi"

Kafasını sallamıştı yine.

"Bulut seni sevdiğini mi iddia ediyor sana?"

Ağzını aralayıp bir şey söyleyecekken vazgeçip bir kaç dakika halıyı izlemişti.

"Sevdiğini direkt açık açık iddia etmiyor aslında. Yazdıkları bir şekilde oraya çıkıyor."

"Anladım. Alin sen çok güzel bir kızsın. Sokaktaki her 10 erkeğin 9 unun bakacağı o kalan bir kişinin de göz ucu ile bakacağı kadar güzelsin. Bulutta seni gördüğünde güzelliğine vurulmuş olabilir. Eminim sen seni değil de güzelliğini sevecek biri istemezsin. "

Bana katılır bir şekilde kafasını sallamıştı.

"Ben Buluta asla güvenmiyorum. Ayrıca artık şu olayı baştan bi anlatsan Alin. Nerede gördü nasıl yazdı anlatsan keşke"

"1.5 ay önceki Fb-Beşiktaş derbisini hatırlıyor musun? Şu fenerin haksız penaltı ile kazandığı maç"

Kafamı sallamıştım. Hatırlıyordum.

"Evet hatırlıyorum da ne alaka"

"İşte o maç ben evden kaçmıştım ya maç izlemek için. Gittiğim kafede haksız penaltıdan sonra ben kavga ettim"

Şaşkınlıkla ağzımı açmıştım.

"nE? Kimle?"

Futbol /texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin