42

3.1K 252 48
                                    

Uzun zamandır bölüm atamadığım için hatırlamak amaçlı bir önceki bölümü okuyup daha sonra bunu okuyabilirsiniz. !!!

Dersler hızlıca geçmişti. Sonunda bitmişti ve çıkışta
Bulutu bekliyordum. Abimin yanına uğrayacaktım ve sonra Mervelerde maç izleyecektim. Yüksel ihtimal abimde geleceği için Bulut gelemeyecekti. Merve'yi ikna edebilirsem Ege'yi de çağıracaktım ve böylelikle Bulutta gelmiş olacaktı. Canım Mervem benim için kabul ederdi bence.

"Beklettim mi Alinim"

Telefonumdan kafamı kaldırıp karşımdaki Buluta bakmıştım. Daha doğrusu bakamamıştım çünkü güneş tam tepemdeydi. Yüzümü buruşturmuş elimle güneşi kapatarak bakmaya çalışmıştım Buluta. 

"Güneşim güneşe bakamıyor"

Bulut yerinde kıpırdanmış gelen güneşin önüne geçerek engellemişti. Çok tatlı bir şeydi bu. Ben sırıtırken beni kendine çekmiş saçıma öpücük bırakmıştı. Gözlerim eş zamanlı kapanmıştı bu hareketiyle. Kalbim hızlanırken aşkımdan bayılacaktım. Konuşamıyordum bile. Çevrede üzerimizde olan gözleri farkedebiliyordum.

Sonunda aşktan sırıtan halimi bırakmış Bulutun şapkasını düzeltirken konuşmuştum.

"Neredeydin?"
"Şapkan çok güzel"

"Arkadaş not istedi. Onu verdim. Al şapka da senin olsun."

"Yok yok sana çok yakışmış. Hem sen herkese not dağıtan o çalışkan ama saf çocuk musun?"

"Sence? Oradan öyle mi gözüküyorum"

Gülmüş kafamı olumsuz şekilde sallamıştım.

"Hayır. Aksine sınavlardan bir gün önce not bulmaya çalışan o serseri tembel çocuk gibi gözüküyorsun"

"Serseri konusu dışında tam isabet. Tam olarak o çocuğum"

"Serserisin Bulut"

"Ne serserisi ya"

"Öylesin aşkım"

Bulut duraksamıştı. Hala alışamamıştı ona aşkım dememe.

"Tamam aşkım öyleyimdir."

Bu çocuk tatlılığından bana kafayı yedirecekti.

"Harika bir şeysin."

32 diş gülümseyen Bulut iç çekmişti.

"Seni burada öpsem-"

"Sakın herkes bize bakıyor burada durmamız da hata zaten gözleri değer bunların gidelim hadi"

"Tamam Alinim nefes al"

Koluna vurmuştum.

"Sus ve yürü"

"Yeter ki sen iste"

"Bulutt!"

Yavaşça arabaya yürürken arkadan Bulut diye bağırılmasını duymamızla durmuştuk. İkimizde arkamızı dönmüştük. Dönmemizle Buluta el sallayan kız gülümsemişti.

"Geliyorum hemen Alinim"

Kafamı sallamıştım. Bulut kıza doğru yürürken kızda Buluta doğru yürümüştü ve ortada buluşmuşlardı. Kız elindeki kağıtlardan bir şeyler gösteriyordu Buluta. Telefonumun çalma sesiyle onlardan gözümü ayırmadan aramayı cevapladım. Kesin abimdi.

"Alin"

Ve Kaanın sesi.

"Efendim"

"Nerdesin"

Futbol /texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin